Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Koskelan tapauksen uhri meni yhä uudestaan tekijöitä tapaamaan? Asiallista pohdintaa

Vierailija
17.11.2022 |

Mikä selittää sen että uhri meni aina tapaamisiin vaikka "kaverit" pahoinpitelivät häntä? Asiallista pohdintaa kiitos, ei uhrin syyllistämistä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaanpa vainajien olla rauhassa. Poistoon.

Vierailija
2/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmiset pysyy väkivaltaisissa parisuhteissa? Jos on vuosia ollut ja turtunut tilanteeseen ja uskoo ettei parempaa ole tarjolla. Harva haluaa olla ypöyksinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hällä ei ollut mitään muutakaan 

Vierailija
4/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annukka Lascelles oli tehnyt tuosta kamalasta tapahtuneesta podcast-jakson, missä oli samankaltaista kokeneen kokemus myös, ja kertoi siinä syitä miksi vain kesti tuota. 

Suosittelen siis jaksoa. 

Vierailija
5/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti siksi, että hänellä ei ollut ketään toistakaan kaveria. On kurja olla aina yksin. Ilmeisesti nämä tyypit olivat välillä myös mukavia.

Vierailija
6/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tai no useampi kaveri joka haukkuu ja uhkailee mua

Ei oo muita ystäviä

En halua olla yksin, vaikka ne painaakin mua alas

En halua kuulla niiltä mitään hyviä uutisia, mutta onneksi ne on luusereita myös

En tiedä miksi nään niitä, joskus pelkäsin lähteä ja tavallaan säälin heitä vaikka ovatkin mulle ilkeitä

Vierailija
7/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä yksinoleminen on tosi vaikeaa. Moni roikkuu kenessä tahansa että olisi edes jotain seuraa.

Vierailija
8/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti siksi, että hänellä ei ollut ketään toistakaan kaveria. On kurja olla aina yksin. Ilmeisesti nämä tyypit olivat välillä myös mukavia.

Tämä

Vierailija
9/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olivat kuitenkin hänen "kavereitaan". Hyvin oudoltahan ne näin ulkopuolisesta ne väkivaltaiset teot, jotka liittyivät ko. "kaveruuteen", vaikuttavat - edelleen...

Vierailija
10/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on järjestelmän sadistisuus, jätkä tulee naama mustelmilla muttei ketään kiinnosta 

Vierailija
11/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo muita ystäviä

En halua kuulla niiltä mitään hyviä uutisia, mutta onneksi ne on luusereita myös

En tiedä miksi nään niitä, joskus pelkäsin lähteä ja tavallaan säälin heitä vaikka ovatkin mulle ilkeitä

Itsekkin aina unohdan, että he ovat ilkeitä. Tavallaan aina yllätyn siitä, että muuttuvat ilkeiksi.

Sitten annan taas mielessäni anteeksi, he eivät pyydä.

Vierailija
12/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistetulle hyvin ominainen tapa toimia..miellyttää niitä jotka kohtelee kuin paskaa. Yrittää selviytyä mieluummin jotenkin kuin olla täysin yksin.

Vierailija
13/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne olivat kuitenkin hänen "kavereitaan". Hyvin oudoltahan ne näin ulkopuolisesta ne väkivaltaiset teot, jotka liittyivät ko. "kaveruuteen", vaikuttavat - edelleen...

Juuri näin

Vierailija
14/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähällä pääsivät tuosta raakalaismaisesta teosta. Suomi suosiii tuollaisia rikollisia, he ovat sankareita...

Vierailija
15/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut muita kavereita ja halusi kuulua johonkin porukkaan? Oli ehkä toiveikas et kiusaaminen loppuisi?

Mun lapsella oli samanlainen kaava vaikka ei toki näin paha. Kaverit pyysi ulos ja aina alettiin kiusaamaan, joskus pyydettiin anteeksi ja sitten kiusattiin lisää. Lopulta kielsin häntä tapaamasta näitä lapsia lainkaan.

Vierailija
16/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut muita kavereita ja halusi kuulua johonkin porukkaan? Oli ehkä toiveikas et kiusaaminen loppuisi?

Mun lapsella oli samanlainen kaava vaikka ei toki näin paha. Kaverit pyysi ulos ja aina alettiin kiusaamaan, joskus pyydettiin anteeksi ja sitten kiusattiin lisää. Lopulta kielsin häntä tapaamasta näitä lapsia lainkaan.

Hyvä, että puutuit

Vierailija
17/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo muita ystäviä

Olisko sun mahdollista hankkia ihan uusia kavereita, vaikka harrastuksen tai netin kautta?

Vierailija
18/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskaltanut olla menemättä, sillä jos nuo kavereina ovat tuollaisia niin millaisia sitten olisivat vihamiehinä... Tuskin yksinäisyyden pelosta. Olen joskus nähnyt vähän samanlaisia tapauksia.

Ei noita kyllä alle kymmeneen vuoteen tulisi vapaaksi laskea, mutta valitettavasti tämä on Suomi.

Vierailija
19/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempana useampi kaveri, jotka tosi usein kohtelivat kaltoin. Eivät fyysisesti, mutta psyykkisesti. Kai sitä vain halusi olla ihmisten seurassa hinnalla millä hyvänsä. Vielä nykyisinkin viiltää muistella noita hetkiä jolloin puukotettiin selkään; häpäistiin, nolattiin tai puheella alistettiin ja mitätöitiin. Ihmiset ovat aika kauheita.

Vierailija
20/41 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi naiset palaavat väkivaltaisen miehen luo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi