Jos miehellä ja naisella seksi toimii hyvin
Ja nainen on halukas suhteeseen. Miksei sitten mies halua suhdetta vaikka kertoo tykkäävänsä seksistä.
Kommentit (48)
Jos pelkkä seksi ei riitä vaan mies toivoo parisuhteelta muutakin?
Ehkei mies ole kyseisestä naisesta tarpeeksi kiinnostunut että haluaisi parisuhteen hänen kanssaan?
olen huomannut että monelle miehelle kelpaa seksisuhde naisen kanssa vallan mainiosti, siinä mies saa seksiä ja läheisyyttä muttei tarvitse sitten muuten seurustella.
itse en moiseen tyydy vaan haluan koko jutun, hyvän parisuhteen jossa ollaan kumppaneita ja ystäviä ja on tietenkin myös seksiä
Jaa a. Oisko vaikka koko erikoisempi tilanne
Muu kuin seksi ei toimi tai elämäntilanne ja tulevaisuudenhaaveet eivät kohtaa.
Suomeksi: Seksi on hyvää, mutta muuten laadussa on jotain valittamista.
Vierailija kirjoitti:
No mitä muuta miehet toivoo? Oikeastaan mietin tätä juuri eilen erään tuttavapariskunnan eron tiimoilta. Siis he sopivat toisilleen ihan täydellisesti, tulevat juttuun keskenään, heillä on tosi hyvä yhteishenki, olivat todella rakastuneita silloin aikoinaan. No, mies sanoi ettei seksiä ollut riittävästi ja välillä ei ollenkaan lasten jälkeen ja siksi erosi. Minusta taas se oli ihan turha ero tavallaan.
Toimiva seksielämä on se helpoin osa parisuhdetta. Haasteelliset puolet on yleensä ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä muuta miehet toivoo? Oikeastaan mietin tätä juuri eilen erään tuttavapariskunnan eron tiimoilta. Siis he sopivat toisilleen ihan täydellisesti, tulevat juttuun keskenään, heillä on tosi hyvä yhteishenki, olivat todella rakastuneita silloin aikoinaan. No, mies sanoi ettei seksiä ollut riittävästi ja välillä ei ollenkaan lasten jälkeen ja siksi erosi. Minusta taas se oli ihan turha ero tavallaan.
Miksi turha. Ei se nyt ole vaaaaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Toimiva seksielämä on se helpoin osa parisuhdetta. Haasteelliset puolet on yleensä ihan muualla.
Olen eri mieltä. On seksiä ja Seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat olla eri mieltä, mutta minä olen silti eri mieltä.
Pitkäaikaiselta elämänkumppanilta kaipaa monia asioita. Rakkautta, läheisyyttä, turvaa, tukea, kannustusta, yhteisiä lapsia, yhteisen arjen jakamista... Ja lista vain jatkuu!
Tottakai melkein jokainen haaveilee myös tyydyttävästä ja intohimoisesta seksielämästä. Huono se on vain pelkästään sen varaan rakentaa tärkeintä ihmissuhdettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi turha. Ei se nyt ole vaaaaan seksiä.
Niin, eihän se ole "vaan" seksiä. Pohdin vaan sitä, että hekin olisivat ehkä voineet korjata sen seksin, kun muilla tavoin olivat sopivat toisilleen. En tiedä löytääkö mies toista naista, joka sopii hänelle yhtä hyvin.
Lue se kirja Amazonista. Men don't love women like you, She ain'it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaiselta elämänkumppanilta kaipaa monia asioita. Rakkautta, läheisyyttä, turvaa, tukea, kannustusta, yhteisiä lapsia, yhteisen arjen jakamista... Ja lista vain jatkuu!
Tottakai melkein jokainen haaveilee myös tyydyttävästä ja intohimoisesta seksielämästä. Huono se on vain pelkästään sen varaan rakentaa tärkeintä ihmissuhdettaan.
Olisin tarjonnut rakkautta, halasin häntä usein
Arjen olisin halunnut jakaa mutta hän halusi aina lähteä seksin jälkeen. Hän kysyi haluanko lapsia, sitäkin me molemmat haluttiin. Silti hän vain jätti minut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arjen olisin halunnut jakaa mutta hän halusi aina lähteä seksin jälkeen. Hän kysyi haluanko lapsia, sitäkin me molemmat haluttiin. Silti hän vain jätti minut. Ap
Ei se välttämättä tarkoita sinussa olevan jotain vikaa tai, että sinun olisi pitänyt toimia toisella tavalla. Joskus ihmissuhde ei vaan toimi. Jos oikeanlaista kemiaa ei löydy molemmin puolin niin sitten ei löydy. Parempi vaan jos suhde loppui nopeasti eikä vasta vuosien kuluttua. Harmittavalta se siinä hetkessä tietysti tuntuu, mutta elämä vie eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arjen olisin halunnut jakaa mutta hän halusi aina lähteä seksin jälkeen. Hän kysyi haluanko lapsia, sitäkin me molemmat haluttiin. Silti hän vain jätti minut. ApEi se välttämättä tarkoita sinussa olevan jotain vikaa tai, että sinun olisi pitänyt toimia toisella tavalla. Joskus ihmissuhde ei vaan toimi. Jos oikeanlaista kemiaa ei löydy molemmin puolin niin sitten ei löydy. Parempi vaan jos suhde loppui nopeasti eikä vasta vuosien kuluttua. Harmittavalta se siinä hetkessä tietysti tuntuu, mutta elämä vie eteenpäin.
Mutta sain hänestä aina sellaisen käsityksen että minussa on vikaa. Hän oli myös jättänyt entisen tyttöystävänsä hän kertoi syyksi ettei huolehtinut asioista, pieni syy minun mielestä. Eiköhän minussakin ole joku vika mitä tulee kertomaan.
Miehellä on toinenkin nainen, joka tykkää seksistä. Mies ei halua, että naiset tietävät toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yep, muttei se seksielämä mitenkään helpoin asia ole ja mun mielestä seksi ja seksuaalisuus on pikkasen laajoja käsitteitä, jotka nyt ei vaan kata pelkkää perinteistä seksiä makkarassa 2x viikkoon
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on toinenkin nainen, joka tykkää seksistä. Mies ei halua, että naiset tietävät toisistaan.
Ja kenestähän miehestä sinä nyt puhut.
Henkilöä koskeva kysymys siis.