Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehellä ja naisella seksi toimii hyvin

Vierailija
17.11.2022 |

Ja nainen on halukas suhteeseen. Miksei sitten mies halua suhdetta vaikka kertoo tykkäävänsä seksistä.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöä koskeva kysymys siis.

Vierailija
2/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkä seksi ei riitä vaan mies toivoo parisuhteelta muutakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei mies ole kyseisestä naisesta tarpeeksi kiinnostunut että haluaisi parisuhteen hänen kanssaan?

olen huomannut että monelle miehelle kelpaa seksisuhde naisen kanssa vallan mainiosti, siinä mies saa seksiä ja läheisyyttä muttei tarvitse sitten muuten seurustella.

itse en moiseen tyydy vaan haluan koko jutun, hyvän parisuhteen jossa ollaan kumppaneita ja ystäviä ja on tietenkin myös seksiä

Vierailija
4/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Oisko vaikka koko erikoisempi tilanne

Vierailija
5/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu kuin seksi ei toimi tai elämäntilanne ja tulevaisuudenhaaveet eivät kohtaa.

Vierailija
6/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi: Seksi on hyvää, mutta muuten laadussa on jotain valittamista.

Vierailija
7/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä muuta miehet toivoo? Oikeastaan mietin tätä juuri eilen erään tuttavapariskunnan eron tiimoilta. Siis he sopivat toisilleen ihan täydellisesti, tulevat juttuun keskenään, heillä on tosi hyvä yhteishenki, olivat todella rakastuneita silloin aikoinaan. No, mies sanoi ettei seksiä ollut riittävästi ja välillä ei ollenkaan lasten jälkeen ja siksi erosi. Minusta taas se oli ihan turha ero tavallaan.

Vierailija
8/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiva seksielämä on se helpoin osa parisuhdetta. Haasteelliset puolet on yleensä ihan muualla.

Vierailija
9/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä muuta miehet toivoo? Oikeastaan mietin tätä juuri eilen erään tuttavapariskunnan eron tiimoilta. Siis he sopivat toisilleen ihan täydellisesti, tulevat juttuun keskenään, heillä on tosi hyvä yhteishenki, olivat todella rakastuneita silloin aikoinaan. No, mies sanoi ettei seksiä ollut riittävästi ja välillä ei ollenkaan lasten jälkeen ja siksi erosi. Minusta taas se oli ihan turha ero tavallaan.

Miksi turha. Ei se nyt ole vaaaaan seksiä.

Vierailija
10/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiva seksielämä on se helpoin osa parisuhdetta. Haasteelliset puolet on yleensä ihan muualla.

Olen eri mieltä. On seksiä ja Seksiä

Vierailija
11/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat olla eri mieltä, mutta minä olen silti eri mieltä.

Pitkäaikaiselta elämänkumppanilta kaipaa monia asioita. Rakkautta, läheisyyttä, turvaa, tukea, kannustusta, yhteisiä lapsia, yhteisen arjen jakamista... Ja lista vain jatkuu!

Tottakai melkein jokainen haaveilee myös tyydyttävästä ja intohimoisesta seksielämästä. Huono se on vain pelkästään sen varaan rakentaa tärkeintä ihmissuhdettaan.

Vierailija
12/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi turha. Ei se nyt ole vaaaaan seksiä.

Niin, eihän se ole "vaan" seksiä. Pohdin vaan sitä, että hekin olisivat ehkä voineet korjata sen seksin, kun muilla tavoin olivat sopivat toisilleen. En tiedä löytääkö mies toista naista, joka sopii hänelle yhtä hyvin.

Vierailija
13/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue se kirja Amazonista. Men don't love women like you, She ain'it.

Vierailija
14/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikaiselta elämänkumppanilta kaipaa monia asioita. Rakkautta, läheisyyttä, turvaa, tukea, kannustusta, yhteisiä lapsia, yhteisen arjen jakamista... Ja lista vain jatkuu!

Tottakai melkein jokainen haaveilee myös tyydyttävästä ja intohimoisesta seksielämästä. Huono se on vain pelkästään sen varaan rakentaa tärkeintä ihmissuhdettaan.

Olisin tarjonnut rakkautta, halasin häntä usein

Arjen olisin halunnut jakaa mutta hän halusi aina lähteä seksin jälkeen. Hän kysyi haluanko lapsia, sitäkin me molemmat haluttiin. Silti hän vain jätti minut. Ap

Vierailija
15/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arjen olisin halunnut jakaa mutta hän halusi aina lähteä seksin jälkeen. Hän kysyi haluanko lapsia, sitäkin me molemmat haluttiin. Silti hän vain jätti minut. Ap

Ei se välttämättä tarkoita sinussa olevan jotain vikaa tai, että sinun olisi pitänyt toimia toisella tavalla. Joskus ihmissuhde ei vaan toimi. Jos oikeanlaista kemiaa ei löydy molemmin puolin niin sitten ei löydy. Parempi vaan jos suhde loppui nopeasti eikä vasta vuosien kuluttua. Harmittavalta se siinä hetkessä tietysti tuntuu, mutta elämä vie eteenpäin.

Vierailija
16/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä tarkoita sinussa olevan jotain vikaa tai, että sinun olisi pitänyt toimia toisella tavalla. Joskus ihmissuhde ei vaan toimi. Jos oikeanlaista kemiaa ei löydy molemmin puolin niin sitten ei löydy. Parempi vaan jos suhde loppui nopeasti eikä vasta vuosien kuluttua. Harmittavalta se siinä hetkessä tietysti tuntuu, mutta elämä vie eteenpäin.

Mutta sain hänestä aina sellaisen käsityksen että minussa on vikaa. Hän oli myös jättänyt entisen tyttöystävänsä hän kertoi syyksi ettei huolehtinut asioista, pieni syy minun mielestä. Eiköhän minussakin ole joku vika mitä tulee kertomaan.

Vierailija
17/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on toinenkin nainen, joka tykkää seksistä. Mies ei halua, että naiset tietävät toisistaan.

Vierailija
18/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yep, muttei se seksielämä mitenkään helpoin asia ole ja mun mielestä seksi ja seksuaalisuus on pikkasen laajoja käsitteitä, jotka nyt ei vaan kata pelkkää perinteistä seksiä makkarassa 2x viikkoon

Vierailija
19/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarassa ;) makkarissa

Vierailija
20/48 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on toinenkin nainen, joka tykkää seksistä. Mies ei halua, että naiset tietävät toisistaan.

Ja kenestähän miehestä sinä nyt puhut.