En uskalla enää käydä taloyhtiön saunassa kun siellä kaikuu sellainen HÖÖ-ääni
Nyt on useamman kerran käynyt näin ja lähes poikkeuksetta vain silloin kun saunon yksin enkä mieheni kanssa. Pelkään tuota ääntä paljon ja vaikka saunomisesta pidänkin, harkitsen sen lopettamista tämän äänen takia.
Kommentit (21)
Se on saunan henki. Ei sitä tarvitse pelätä. Tuo vain hyvää onnea, kunhan muistat lopuksi kiittää sitä hyvistä löylyistä.
Älä pelkää, se olen vain minä. Jotain kontaktia naissukupuoleen on pakko saada. Olen sen alalauteen alla piilossa. T: Palstamies.
Jos on vain sinun omassa päässä.Kiuas sihisee. Tai tuletuksen luukusta ilman kierto änteelee,varsinkin siloin kun ulkona tulee.
Saunatonttuhan se siellä saunalla hönkäilee.
Ilmanvaihtokone sanoo hööööö. Ei se pure.
Muistelisin, että tästä samasta aiheesta oli joskus vuosia sitten joku ketju. Tuo hööö on jäänyt jotenkin mieleen. 😄
Saunatonttu se vaan on. Joka saunassa on oma tonttunsa. Tämän tiesi jo muinaiset suomalaiset.
Lopettaa kyllä hööhöttelynsä kun antaa sille huikat saunakaljasta.
eikö tällänen ketju ollu t jo joskus
Vierailija kirjoitti:
eikö tällänen ketju ollu t jo joskus
Tässä muutama näistä samoista avauksista
https://www.vauva.fi/keskustelu/4888862/ahdistaa-kayda-saunassa-koska
https://www.vauva.fi/keskustelu/4341730/ketju/ahdistaa_kayda_saunassa_k…
Piti sitten sen viemäri jutun jälkeen avata ihan uusi keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Muistelisin, että tästä samasta aiheesta oli joskus vuosia sitten joku ketju. Tuo hööö on jäänyt jotenkin mieleen. 😄
Joo se oli vuonna 2014 ja minä aloin käymään täällä v.2017 ja silti on jäänyt mieleen 😅 tuota legendaa muistellaan täällä suht säännöllisin väliajoin.
Sano miehellesi että lopettaa sen höön hokemisen kun olet saunassa.
Ota saunaan mukaan puhelin ja soita poliisille kun olet siellä, kerro että joku ahdistelee viereisestä pukukopista kuuluu höö-ääntä.
Pyydä miehesi tarkistamaan tilat seuraavan kerran silloin kun olet saunassa, jos vaikka saisi höö-miehen itse teossa kiinni.
Mieskummitus? Tai muu olento. Asunut joskus talossa ja tulee katsomaan kun naiset ovat vaatteitta? Jinn?
Sano sille takaisin HÖÖ Ittelles!
niin ja vedenmelske, aavemaisuus ja tappajahain tunnuskappale? tiesitkö että valkohai on pieni verrattuna megaan?
Lääkkeet?