Inhoatteko ketään ihmistä?
Minä en ainakaan yhtään pidä eräästä oudosti käyttäytyvästä ihmisestä.
Kommentit (61)
Eipä ole koskaan ollut tapana inhota ketään. Minulla on muutakin tekemistä omassa elämässäni kuin keskittyä vihaamaan jotain ihmistä.
Vähän kyllä inhoan yhtä käppänää, joka tap attaa naapurimaansa kansalaisia ja omiaan. Aika inhottavaa toimintaa, jopa vihattavaa.
EN ! Jätän taakseni ne ihmiset joilla ei käytöstapoja, EI toisen ihmisen kunnioitusta, eivät kuntele mitä itse puhuvat ,saati mitä heille puhutaan. En vaivaa pätäni huono käytöksisillä ihmisillä. Jatkan etenpäin ja jätän heidät taakseni piste
Miksi tuhlaisin energiaani johonkin ihmiseen, josta en pidä?
Erään entisen työpaikkani pikkupäällikkö. En takaa mitä tapahtuu jos kaupungilla satun kohtaamaan...
"En pidä" ja vihaaminen ovat mielestäni kaksi eri asiaa. Miksi ap rinnastat ne toisiinsa?
Mieleeni tulee joitakin ihmisiä, joista en pidä, mutta en minä vihaa heitä.
Ei ole kukaan aiheuttanut inhon tunteita. Ei ole mitään kiusaamista tai vastaavaa.
Ei ihmistä saa inhota. Paremminkin tuntea myötätuntoa, jos asiat eivät ole ihan kohdallaan.
Ihminen joka ei vihaa, ei myöskään rakasta. Kaikki tunteet ovat hailukoita ja olemus viileä ja jäykkä.
Vierailija kirjoitti:
EN ! Jätän taakseni ne ihmiset joilla ei käytöstapoja, EI toisen ihmisen kunnioitusta, eivät kuntele mitä itse puhuvat ,saati mitä heille puhutaan. En vaivaa pätäni huono käytöksisillä ihmisillä. Jatkan etenpäin ja jätän heidät taakseni piste
Olet siis ollut ikäsi työtön.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka ei vihaa, ei myöskään rakasta. Kaikki tunteet ovat hailukoita ja olemus viileä ja jäykkä.
Älä nyt puhu paskaa. Miten voi vihata, jos ei ole mitään vihattavaa?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen yleistys.. Minä rakastan, mutta en vihaa.
Inhoan. On erittäin haastava tyyppi, joka on katkonut välinsä moniin. Ei oikein ymmärrä toisten rajojen päälle. Olen mahdollisimman vähän tekemisissä. Valitettavasti en olosuhteiden pakosta pysty sulkemaan ko. ihmistä aivan kokonaan elämästäni.
Kyllä mä oikeasti inhoan niitä trikoopyöräilijöitä ja laturaivoajia. Ovat samoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt puhu paskaa. Miten voi vihata, jos ei ole mitään vihattavaa?
Joku yrittää nyt selvästikin puolustella omaa "räväkkää" käytöstään..
Kyllä. Tunkeileva ihminen saa minut voimaan pahoin.