Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoatteko ketään ihmistä?

Vierailija
17.11.2022 |

Minä en ainakaan yhtään pidä eräästä oudosti käyttäytyvästä ihmisestä.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei vihaa, ei myöskään rakasta. Kaikki tunteet ovat hailukoita ja olemus viileä ja jäykkä.

Älä nyt puhu paskaa. Miten voi vihata, jos ei ole mitään vihattavaa? 

Siinä yksi täti joka on lääkitty tunteettomaksi.

Vierailija
22/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmistä saa inhota. Paremminkin tuntea myötätuntoa, jos asiat eivät ole ihan kohdallaan.

Jos joku rikkoo rajojasi jatkuvasti ja ei ymmärrä hyvällä eikä rumemminkaan sanomista ja pyrkii hyötymään sinusta vähän joka käänteessä, niin ainakaan minulla ei riitä myötätunto loputtomiin. Vrt: Ketään ei voi rakastaa ehjäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei vihaa, ei myöskään rakasta. Kaikki tunteet ovat hailukoita ja olemus viileä ja jäykkä.

Aikamoinen yleistys.. Minä rakastan, mutta en vihaa.

Viha ja inho ovat inhimillisiä tunteita joita meillä kaikilla on. Toiset vain työntävät ne alitajuntaan tai turrutetaan lääkkeillä.

Vierailija
24/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.koivua

Vierailija
25/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia jumalaan/jumaliin uskovia inhoan yli kaiken.

Vierailija
26/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ex anoppiani, en ole koskaan tavannut niin ilkeää ihmistä..

Vierailija
27/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan ja näytän tunteet, mutta ei ole mitään vihaan liittyvää. Hyvänen aika sentään. Pitäisikö sitä väkisin alkaa keksiä jotain vihan kohteita? Varmaan vihaisin, jos minua olisi kohdeltu huonosti tai olisi tapahtunut jotain ikäviä asioita, mutta kun ei nyt ole mitään vihaan liittyvää tapahtunut. 

Vierailija
28/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyyppinä ehkä näitä hauraita narsisteja, joiden kokoontumisajo tästä ketjusta varmasti tulee. Sellaiset ovat tyypillisiä inhoajia.

Vierailija
29/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oikeasti inhoan niitä trikoopyöräilijöitä ja laturaivoajia. Ovat samoja ihmisiä.

Ei noita narsisti-idareita voi kuin inhota:

Vierailija
30/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhota on tietty aika kova sana. Mutta 37 vuoteen en inhonnut ketään kunnes parin vuoden sisällä "sain" kaksi inhottavaa tyyppiä elämääni.

Näin yleisesti ottaen koen, ettei tämä maailma tarvitsisi pedoja, heikompiensa rääkkääjiä ja putineja ynnä muita sotalordeja oikein mihinkään. Onko se nyt sitten osoitus inhosta jos totean, että joutaisivat kaikki pudota kuolleena maahan tästä sekunnista.

Vierailija
31/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi narsistit. Kai tunnet ilmiön.

Koko niiden elämä perustuu vihalle, sille että pitää polkea muita, jotta tuntisi itsensä vanhemmaksi.

Rakastamaan he eivät kykene.

Vierailija
32/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan wokehuoria. Se on ihan aitoa inhoa. Haluaisin ajaa niiden päältä ruohonleikkurilla.

Vierailija
33/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vahvemmaksi

Vierailija
34/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa ketään mutta tunnen vihaa ja surua sellaista ihmistä kohtaan joka haluaa tietentahtoen pahaa minulle.

Vierailija
35/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tyyppinä ehkä näitä hauraita narsisteja, joiden kokoontumisajo tästä ketjusta varmasti tulee. Sellaiset ovat tyypillisiä inhoajia.

Heh, osui ja upposi. Hauraat nasset raivoalapeukuttaa nyt. Ai että mä nauran.

Vierailija
36/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan ja näytän tunteet, mutta ei ole mitään vihaan liittyvää. Hyvänen aika sentään. Pitäisikö sitä väkisin alkaa keksiä jotain vihan kohteita? Varmaan vihaisin, jos minua olisi kohdeltu huonosti tai olisi tapahtunut jotain ikäviä asioita, mutta kun ei nyt ole mitään vihaan liittyvää tapahtunut. 

Hyvänen aika, taidat olla itse kiusaaja, tyhmä ainakin. Jos aihe ei liity sinuun, ei tarvi vastata.

Vierailija
37/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oikeasti inhoan niitä trikoopyöräilijöitä ja laturaivoajia. Ovat samoja ihmisiä.

Ei noita narsisti-idareita voi kuin inhota:

En minä tuotakaan vihaisi vaan naureskelisin, että onpas erikoinen kaveri. 

Vierailija
38/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika, taidat olla itse kiusaaja, tyhmä ainakin. Jos aihe ei liity sinuun, ei tarvi vastata.

Kai sitä saa vastata, jos sanotaan, että on lääkitty tunteettomaksi? En silti vihaa tätä kyseistä sanojaa. 

Vierailija
39/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia!

Joitakin sen verran lievemmin, että siedän heitä hetkellisesti elämässäni, mutta pääsääntöisesti haluan olla yksin.

Vierailija
40/61 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaksinaamaisia tekopyhiä valehtelijoita ja pettureita. He ovat ansainneet kaiken menneen, nykyisen ja tulevan paskansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä