Inhoatteko ketään ihmistä?
Minä en ainakaan yhtään pidä eräästä oudosti käyttäytyvästä ihmisestä.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia jumalaan/jumaliin uskovia inhoan yli kaiken.
Mitäs tämä sinuun vaikuttaa?
Inhoan naapurin ukkoa, joka runkkailee parvekkeellaan, koska se lähtee aina karkuun, kun huomaa minun vakoilevan. Nynny! Vetelis rohkeasti loppuun vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin ja vihreät.
Persupossuille älykkäät naiset tosiaan ovat usein ongelma.
Kun haluaa, muttei saa. Ja itse on tyhmempi.
En inhoa. En tietenkään tykkää kaikista mutta tunneskaalani ei ole mustavalkoinen ja dikotominen, eikä kaikkia kohtaan ole mitään tunteita.
Inhoan huonoa käytöstä, aivotonta kännisten naurua, törttäilyä ja kiusantekoa.
Vierailija kirjoitti:
No tyyppinä ehkä näitä hauraita narsisteja, joiden kokoontumisajo tästä ketjusta varmasti tulee. Sellaiset ovat tyypillisiä inhoajia.
Tavalliset ihmiset alkaa inhoamaan sitten kun heille on joku ensin tehnyt pahaa.
Pahanteon aloittaja on aina narsisti, joka kostaa olemassaoloaan muille, muttei näe vikaa itsessään. Narsisti hakee hakemalla vaikka vieraita ihmisiä joita saisi kiusata.
On luonnollista vihata pahantekijänarsisteja, he ovat uhka muiden hyvinvoinnille ja elämälle yleensä.
Katson Persujen kyselytuntia. Tuo porukka kyllä kieltämättä herättää inhoa. Laitoin äänen pois.
Siellä kököttää niin laihtuneena ja suupieliään roikuttaen serkkupoikakin, jolla on tapana viettää aikaa putkessa. Muita juoppoja ei ole suvusta bongattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka ei vihaa, ei myöskään rakasta. Kaikki tunteet ovat hailukoita ja olemus viileä ja jäykkä.
Aikamoinen yleistys.. Minä rakastan, mutta en vihaa.
sädekehä hobby hallista vai ellokselta?
Inhoan Maria. En ole varma, mitä tapahtuisi, jos hän tulisi ylimieliseen tyyliinsä "juttelemaan" vaikkapa marketissa. Olisinko ensimmäisen kerran elämässäni agressiviinen ja vetäisin vasten naamaa niin, että ylätekohampaat lentäisivät.
Inhota ei ehkä ole oikea sana, mutta en pidä tippaakaan eräistä ihmisistä. Ikävä kyllä osa heistä on sukulaisia, joihin ei ihan täysin voi katkaista välejä, mm. mieheni kummipoika, enoni ja yksi naapurini.
Lääkityt on aika usein niitä joiden rajoja on tunkeilija rikkonut.
Tietysti tunkeilijoille pitää laittaa rajat, mutta jos ei ole vaikka nuorempana osannut tai pystynyt.
Syy on silti aina vain tunkeilijassa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole koskaan ollut tapana inhota ketään. Minulla on muutakin tekemistä omassa elämässäni kuin keskittyä vihaamaan jotain ihmistä.
Inhoaminen ja vihaaminen ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tyyppinä ehkä näitä hauraita narsisteja, joiden kokoontumisajo tästä ketjusta varmasti tulee. Sellaiset ovat tyypillisiä inhoajia.
Heh, osui ja upposi. Hauraat nasset raivoalapeukuttaa nyt. Ai että mä nauran.
Jos mietitään tekoja. Narsistit TEKEE tahallaan pahaa. Mutta mitä kuvittelemasi "hauraat narsistit" tekee? Eivät vahingoita muita vaan elävät normaalia elämää, jonka narsistit pyrkii kaikin tavoin pilaamaan.
Tässä ketjussa puhuttiin tunteista, joiden tunteminen ei sinänsä tee kenestäkään narsistia.
Kyllä narsisti inhoaa jatkuvasti toisia. Hauras narsisti haluaa toisille pahaa, mutta on osaamiseltaan niin vaatimaton, ettei useinkaan onnistu, mutta joskus kyllä säkällä. Toksinen on kuin mikä. Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietitään tekoja. Narsistit TEKEE tahallaan pahaa. Mutta mitä kuvittelemasi "hauraat narsistit" tekee? Eivät vahingoita muita vaan elävät normaalia elämää, jonka narsistit pyrkii kaikin tavoin pilaamaan.
Tässä ketjussa puhuttiin tunteista, joiden tunteminen ei sinänsä tee kenestäkään narsistia.Kyllä narsisti inhoaa jatkuvasti toisia. Hauras narsisti haluaa toisille pahaa, mutta on osaamiseltaan niin vaatimaton, ettei useinkaan onnistu, mutta joskus kyllä säkällä. Toksinen on kuin mikä. Case closed.
MInusta narsisti nauttii, kun saa kiusata ja tehdä pahaa toiselle.
Inhoan ja toivon että kuolisi, mutta mikä pahan tappaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa puhuttiin tunteista, joiden tunteminen ei sinänsä tee kenestäkään narsistia.Kyllä narsisti inhoaa jatkuvasti toisia. Hauras narsisti haluaa toisille pahaa, mutta on osaamiseltaan niin vaatimaton, ettei useinkaan onnistu, mutta joskus kyllä säkällä. Toksinen on kuin mikä. Case closed.
Pohjimmiltaanhan narsisti inhoaa itseään niin paljon, ettei kestä sitä vaan projisoi sen toisiin, kuten tämän ketjun hauraat narsistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjimmiltaanhan narsisti inhoaa itseään niin paljon, ettei kestä sitä vaan projisoi sen toisiin, kuten tämän ketjun hauraat narsistit.
Ne rakastaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
"En pidä" ja vihaaminen ovat mielestäni kaksi eri asiaa. Miksi ap rinnastat ne toisiinsa?
Mieleeni tulee joitakin ihmisiä, joista en pidä, mutta en minä vihaa heitä.
En minäkään rinnasta. Tarkoitin juuri sitä, että inhoaminen on tosi vahva tunne, mutta tuosta yhdestä en ainakaan pidä. Ap
Tässä ketjussa puhuttiin tunteista, joiden tunteminen ei sinänsä tee kenestäkään narsistia.