Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpäs ärsyttää, trokari taisi iskeä sitten meillekin! :/

07.11.2006 |

Pari viikkoa sitten myin valtavan säkillisen tyttöni pieneksi jääneitä vaatteita. Ajattelin, että joku joka tarvitsee saa halvalla hyvää vaatetta tytölleen.

Ja kuinkas ollakaan, nyt ne kaikki ovat tuolla Huutonetissä, jokainen omana kohteenaan ja hinnat varmaan kolminkertaiset kuin mitä itse pyysin! Harmittaa tuollainen, tyyppi kehtasi vielä paketin saatuaan kehua kuinka kivoja ovat ja varmaan tulevat olemaan heillä kovassa käyössä. Ja jos lisää löytyy, niin hän tahtoisi ostaa... Joopa joo.

Onko teille muille käynyt näin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas toisaalta, sait vaatteista mieleisesi hinnan, sen jälkeen kai on aivan sama mitä niille tapahtuu? Jos joku näkee aikamoisen vaivan (valokuvaaminen, ilmoitukset, pakkaaminen, postitus) myydessään vaatteet eteenpäin yksitellen ja saaden näin muutaman lantin voittoa niin ei se sinulta ole pois.

Olen laittamassa muutamaa vaatepakettia huutonettiin myyntiin, omille lapsille pieneksi käyneitä vaatteita. Minulla ei ole aikaa eikä haluja alkaa myymään niitä yksitellen, vaikka siten niistä ehkä hiukan enemmän rahaa saisinkin. Tuntipalkka kun siinä hommassa jää varsin pieneksi :)

Jos joku paketin huutaa ja laittaa yksitellen myyntiin niin laittakoon, ehkä hänelle on sitten ne muutamat lantit tärkeitä :)

Ihan pilkkahintaan en pakettia myy ja näin saan haluamani hinnan.

Henkilökohtaisesti en tajua näitä trokareita: jos realistisesti ajatellaan voittoa minkä saa niin sehän on minimaalinen. Kun laskee kaiken vaivan, ajan ja kustannukset niin itse en ainakaan jaksa nähdä sitä vaivaa.

Vierailija
22/26 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskään uutta tavaraa myyvien pöydistä. Ihan periaatteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla tapahtuu tuota tulipaloakin pahempia asioita, koko ajan.

Mutta jos et tajunnut, niin väännän rautalangasta sinulle vielä: minua ärsyttää tässä jutussa se " asenne" . Kiskotaan eurot itselle jokaisesta mahdollisesta tuutista. Viis muista! Ajattelin, että joku tulee todella iloiseksi saadessaan hyvää vaatetta edullisesti omaan käyttöönsä. Minulla ei olisi mitenkään ollut aikaa niitä myydä, koska kyseessä olivat tyttöni kaikki vaatteet välillä 50-86. Ja niitä oli paljon! Mutta ei se mitään, teen jälleen kuten aikaisemminkin: annan / myyn tutuilleni tai täällä netissä joskus joitain yksittäisiä. Enpä ainakaan tue tälläistä trokausta lisää.

Mukavaa päivänjatkoa sinulle.

Vierailija
24/26 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksena yhdistysten kertaluonteiset kirpputoritempaukset, vaikka varmasti ovatkin trokarien aarreaittoja ja lahjoituksina saamaansa tavaraa eteenpäin myyvät hyväntekeväisyysjärjestöt. Tiedän myös muita, joita nykyinen kirpparibisnes inhottaa niin paljon, että mieluummin heittää vaikka roskiin hyvää tavaraa kuin sekaantuu siihen millään tavalla.

Vierailija
25/26 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatte vanhoja vaatteitanne venäjälle vietäväksi esim orpokotiin ja sitten viejät ottavat paremmat päältä ja myyvät eteenpäin.. sama se teille on kun olette tavarasta luopuneet mutta kyllä minua ainakin harmittaisi koska vaatteet olisivat olleet varmasti tarpeen jollekkin toiselle!!!!

Tiedän etten ikinä voisi sietää laisianne ihmisiä kun jo pelkkä ajatuskin yököttää..

Vierailija
26/26 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyemmin alkuperäinen viestini:

AP:lle sympatiaa, ärsyttäisi minuakin.

Trokarit eivät ansaitse vain paria euroa. Taannoin myytiin haalareita kaupassa 8 eurolla. Trokari myi niitä 55 euron hintavarauksella. En tiedä, mitä niistä sai, mutta enemmän kuin pari euroa haalarilta. Tuo oli vain yksi esimerkki.

Asian vierestä:

Mikä meni pieleen, kun sain linkittäminen kielletty -virheilmoituksen ja viesti hävisi kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi