Mitä ostatte Black Friday tarjouksista?
Kommentit (816)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain ajatteli kyllä ostaa, en toki vielä ole katsonut noita tulevia tarjouksia.
Ehkä pari videopeliä ja jonkun ulkoisen kovalevyn.
Ei kai kukaan yli 16v pelaa videopeljä?
Minä tunne montakin jotka pelaavat. Mitä he sinun mielestäsi sitten tekevät? Provoilevat av-palstalla ja vetävät viinaa päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Aion ostaa mahdollisimman paljon tuotteita jotka on 30-50% alennuksessa. Säästöä joka penni!
Tämä on niiin oikein. Mitä enemmän ostat, sitä enemmän säästät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain ajatteli kyllä ostaa, en toki vielä ole katsonut noita tulevia tarjouksia.
Minä tunne montakin jotka pelaavat. Mitä he sinun mielestäsi sitten tekevät? Provoilevat av-palstalla ja vetävät viinaa päivittäin?
Minun puolesta saatte pelata videopelejänne, mutta pelaavat miehet eivät ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta t. N23
Koska itse olet sellainen juoppo. :D
Vierailija kirjoitti:
Black Friday on huijausta. Liikkeet nostavat hintoja juuri ennen tätä päivää ja sitten myyvät alennuksella normaalihintaan.
+1
Jos ei hintoja seuraa niin voidaan sanoa että huijatuksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolesta saatte pelata videopelejänne, mutta pelaavat miehet eivät ole parisuhdemateriaalia näin naisnäkökulmasta t. N23
Entä pelaavat naiset? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat yksiulotteiselta vaimomatskulta.
Jatka etsiskelyjäsi rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu rupesin seurustelemaan tälläisen pelaajan kanssa, ollaan nyt erottu enkä enää tee sitä virhettä.
Tuli joskus itsekkin pelattua, mutta sitten kun rupesin seuraamaan vierestä hänen pelaamistaan ja miten hän oikeasti heitti elämänsä hukkaan istumalla tuntikausia tietokoneen ja pleikkarin edessä niin jotenkin heräsin siihen, etten itse halua olla samanlainen.
Videopeli-hullu taas vastailee itselleen alkoholipäissään. :D
MIksi joku kiinnittää paheksuvaa huomiota, jonkun tuntemattoman pelaamiseen? Mikä siinä niin vaivaa?
Jos sattuu löytymään jotain lasteni toivomaa joululahjaa sopivalla alennuksella, saatan sellaisen hankkia. Ei tosin vielä ole minään vuonna ollut, joko alennuksessa on sellaisia tuotteita, jotka eivät lapsiani kiinnosta tai alennus ei ole merkittävä.
Vietän silloinkin Älä osta mitään -päivää. Ostan vain tarpeeseen, enkä ikinä black friday -päivänä, koska en halua millään lailla tukea hullua kuluttamiseen yllyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Black Friday on huijausta. Liikkeet nostavat hintoja juuri ennen tätä päivää ja sitten myyvät alennuksella normaalihintaan.
Miten Black Friday on muka huijausta?
Pari kuukautta black fridayta sama televisio -1300e- nyt black fridayssa 600e
Köyhille kaikki on kallista.
En osta mitään kun ei ole rahaa. Tarvetta olisi monellekin asialle, välttämättömälle, mutta pakko olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslapset pelaavat. Valitettavasti.
Videopeli-hullu taas vastailee itselleen alkoholipäissään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tämä 65-v.
Miten niin moni pelaa nykyään videopelejä? Miksi ette tee jotain tuottavaa
Eli kuten kännää, kuten sinä?
Kosmetiikkaa kuten kasvovettä ja kosteusvoidetta
Mä pelaan. Ja moni muu kaveri.
52v.