Mitä ostatte Black Friday tarjouksista?
Kommentit (816)
Laivaliput Travemünde - Helsinki netistä.
Elämyksiä, huvipuistoliput olen ostanut monelle vuodelle koko perheelle pukin konttiin. Monella ravintolalla on lahjakorttitarjouksia ja näitä ostan sukulaisille lahjaksi ja itselle myös käyttöön. Jonkun hotelliyön myös voisi katsella. Lasten toivelelujen hinnat on olleet syksyn seurannassa ja jos jossain on joku toive edullisemmin niin sen. Muutama muukin käyttötavara on minkä hintaa seuraan.
25.11.2022 on Black Friday. Vertaamme yli 1000 verkkokaupan Black Friday -tarjoukset, päivän alimman hinnan verrattuna viime viikon alimpaan hintaan. Tietoja päivitetään jatkuvasti. Tarkista aina hintahistoria varmistaaksesi, että tarjous on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Prismassa on loppuviikon -15 alennus.
Kauppojen ruoka"tarjoukset" on kyllä nykyään ihan onnettomia!
Kunnon imuri pitää nyt ostaa kun lopetetaan siivoussopimus.
Uuden auton, jos tulee hyvä tarjous.
Parina vuonna ennen koronaa ostin talveksi edullisen matkan Kanarialle. Nyt aion taas kytätä ulkomaanmatkoja. Toki tarkistan löytyisikö joululahjoista myös tarjoushintaisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Black Friday on huijausta. Liikkeet nostavat hintoja juuri ennen tätä päivää ja sitten myyvät alennuksella normaalihintaan.
Miten Black Friday on muka huijausta?
Pari kuukautta black fridayta sama televisio -1300e- nyt black fridayssa 600e
Jotain vanhentunutta kamaa.
Harvoin, jos koskaan on ollut juuri sitä mitä haluan tarjouksissa.
Jos ostan, niin ostan heti. Pinkassa riittää.
Jenkkien Black Friday on kunnon anarkiaa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi auto tilattiin.
Ei autot ole black friday alennuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin tuolta pari tuoksua kun oli -50% black fridayssa https://tinyurl.com/yc7ybxxa
Retinoli jota olen aikaisemminkin tilannut on alennuksessa joten taidan ostaa ainakin sitä.
Jotain ajatteli kyllä ostaa, en toki vielä ole katsonut noita tulevia tarjouksia.
Ehkä pari videopeliä ja jonkun ulkoisen kovalevyn.
Vierailija kirjoitti:
Jotain ajatteli kyllä ostaa, en toki vielä ole katsonut noita tulevia tarjouksia.
Odota Steamin uudenvuoden aleviikkoja.
Sieltä pelit lähtee halvalla, jos ei ihan AAA-pelistä ole kyse.
Älkää ostako niitä niin paljon, että mulle jää paljon enemmän ;-P :-D :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan yli 16v pelaa videopeljä?
Ainakin tämä 65-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan yli 16v pelaa videopeljä?
Terveisin: Alkoholiongelmainen provoaja.
Katson jos saisin jonkun artikkelin pukukelloista hyvään ale hintaan https://vuodenmies.com/miesten-pukukello-600-eurolla/ Näiden artikkelien katsominen on siitä hyvä, että niihin on listattu alkuperäinen hinta niin tietää kusettaako kauppa vai saako oikeasti hyvän tarjouksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään tänäkään vuonna.
Black Friday on kyllä mulle sellainen, että ostan aina tarkasti harkitusti juuri silloin kun on hyviä tarjouksia.
Mikäs siinä kun on rahaa ostaa.
Aion ostaa mahdollisimman paljon tuotteita jotka on 30-50% alennuksessa. Säästöä joka penni!
Miten Black Friday on muka huijausta?
Pari kuukautta black fridayta sama televisio -1300e- nyt black fridayssa 600e