18 vuoden ikäero, niin että nainen vanhempi. Voiko toimia?
Olen tavannut työn merkeissä 44-vuotiaan naisen, itse 26v mies. Mietityttää ikäero, mutta haluaisin kuitenkin antaa orastavalle tapailulle mahdollisuuden. Ehkä isoin ongelma on kuitenkin se, että haluan joskus lapsia
Kommentit (86)
Moni nainen voi olla vielä fyysisesti viehättävä nelikymppisenä, mutta viisikymppisenä ikääntyminen alkaa yleensä väistämättä näkyä. Iho alkaa roikkumaan ja ääni alkaa rahisemaan. Siksi nuorena miehenä pohtisin tarkkaan, että otanko vanhempaa naista puolisoksi. Se on aika karua sitten huomata, kun nainen on ihan rupsahtanut ja itse on vielä nuorekas. Harvalla miehellä on tuollaisessa kohdassa enää mitään halujakaan, ellei omaa jotain fetissiä mummoja kohtaan.
Mulla toimi aikanaan 5v, kunnes tuli naiselle vaihdevuodet ja seksihalut loppui.
Se oli moido.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen voi olla vielä fyysisesti viehättävä nelikymppisenä, mutta viisikymppisenä ikääntyminen alkaa yleensä väistämättä näkyä. Iho alkaa roikkumaan ja ääni alkaa rahisemaan. Siksi nuorena miehenä pohtisin tarkkaan, että otanko vanhempaa naista puolisoksi. Se on aika karua sitten huomata, kun nainen on ihan rupsahtanut ja itse on vielä nuorekas. Harvalla miehellä on tuollaisessa kohdassa enää mitään halujakaan, ellei omaa jotain fetissiä mummoja kohtaan.
Sanoo katkera pena 50v.Et vissiin tiedä, että naamalleen voi tehdä vaikka ja mitä, kuntoilu pitää kropan tikissä. Ääni alkaa rahisemaan, voi vitsi tästä saimme työporukan kesken päivän naurut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo katkera pena 50v.Et vissiin tiedä, että naamalleen voi tehdä vaikka ja mitä, kuntoilu pitää kropan tikissä. Ääni alkaa rahisemaan, voi vitsi tästä saimme työporukan kesken päivän naurut.
Oon 30v mies, eli varmaankin melko nuori vielä. Tuo kertomani on vaan todellisuutta, vaikka karua onkin. Toki itselläkin varmaan myös sama edessä, kun vanhenen. Parempi siis ottaa samanikäinen puoliso, niin voi vanheta yhdessä ja nauraakin noille asioille.
Ääni ei todellakaan ala rahisemaan, jos siitäkin, kuten muusta kehosta pitää huolen. Pahemmalta nykynuoret kuulostaa puhuessaan, kun narisevat ja valuvat "vocal fry"n puolelle.
Ei niitä kyllä monia ole.