Mies vain tilittää työasioitaan minulle
Viime lomallakin teki joka päivä etätöitä ja yhteiset tekemiset siirtyi iltaan. Sitten tilitti, miten raskasta oli ja kuka sanoi mitä hänen projektistaan. Oli vailla lohtua.
Tänään mies pyysi mukaan kauppaan ja kävelylle. Tämä sitten siirtyi kun mies jäi tekemään jotain. Odottelin ja itsellä meni aikaa hukkaan kun en voinut aloittaa mitään. Kuvittelin, että kävely olisi mukava happihyppely kun päivänvaloa oli vielä ja yhteistä aikaakin. Mies vain myrskyn merkkinä valitti työstään ja sen tylsyydestä. Meno- ja tulomatkan, yhteensä tunnin ajan.
Tulee vain olo, että olenko vain joku työnohjaaja, jonka pitäisi olla 24/7 valmiudessa kuuntelemaan. Minun asiani ei kiinnosta.
Kommentit (59)
Yritti vielä ruoalla jatkaa. Olisi pitänyt kehua enemmän hänen tekemää ruokaa (tehdään molemmat ruokaa aika tasapuolisesti), koska hän tarvitsee nyt kannustusta työtilanteen takia ja yritti jatkaa.
olin siis jo kiittänyt ja sanonut, että on hyvää, ihan silleen normaalisti, en ylitsevuotavaisesti. Itse vain teen ruoan silloin kun teen, en odottele mitään kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Avaa Suusi ja sano että riittää tälle päivälle
Mä sanon aina kun jutut tuntuu jankkaukselleKohta 30 vee naimissa ja se toimii kumminkin päin.
Ehkä vaatisi 30 vuoden suhteen, että voi sanoa
Vierailija kirjoitti:
Taas m-sanaa ryöpsähti. Muistetaanhan käyttää sen sijasta sanaa henkilö.
No entä jos henkilö/puoliso tilittää?
eikö tajua jättää töitä työpaikalle. kyllä se elämän sisällöttömyydestä kertoo, tai sitten ne elämän mielenkiintosimmat ihmiset on sielä työpaikalla. ootko koskaan miettiny kenelle sielä töissä susta valittaa?
Aika ovelaa tuollainen kävelylle houkuttelu ja sitten kun olet mukana niin alkaa valitus.
Onhan se nyt jumalauta väärin kun mies on tullut 2022 luvulle ja puhuu asioita kun miehen kuuluu olla hiljaa ja kuunnella naisen ongelmia niin kuin ennekin. Eihän miehille saa antaa nykyaikaisia oikeuksia kun miehen rooli jäädytettiin pimeällä keskiajalla ja se rooli pysyy hamaan loppuun asti
Vierailija kirjoitti:
Taas m-sanaa ryöpsähti. Muistetaanhan käyttää sen sijasta sanaa henkilö.
Jos mies on päättänyt olevansa mies niin pitääkö siltikin kieltää sukupuolten olemassaolo vai onko kyse pelkästään siitä että mies sana ja sukupuoli pitää kieltää ja sensuroida?
Miksi naiset vaativat miehiä puhumaan kun ihan joka paikassa on tämä ihan sama että naiset valittavat kun mies alkaa puhumaan?
Taas jatkoi.
Ei ole kyse siitä, että ei saisi puhua vaan kun jauhaa ja kaataa minun niskaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa Suusi ja sano että riittää tälle päivälle
Mä sanon aina kun jutut tuntuu jankkaukselleKohta 30 vee naimissa ja se toimii kumminkin päin.
Ehkä vaatisi 30 vuoden suhteen, että voi sanoa
Ehkä vaatii sanomisen, että kestää 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sanonut, että pää kiinni?
Ei ole pakko kuunnella kaikkea.
Olet ns likasanko miehellesi, johon hän kaataa pahaa oloaan. Ja varmaan .myös mällisanko, johon voi purkaa kutunsa.
Minullakin on tapana tilittää työasioita miehelle tai siis miten itse olen kokenut asioita töissä, en sisältöjä. Yleensä mies kuuntelee, mutta huomaan kyllä ilmeestä ja joskus sanookin, että nyt riittää, sinun työaika loppui jo. Onneksi mieheni sanoo näin koska itse varmaan jauhaisin ja velloisin asioita loputtomiin. Palautuminen työstä on parempaa kun miettii ja tekee ihan muita asioita.
Mies valittaa sulle eikä tee työlleen mitään, ja sit sä valitat meille etkä tee miehesi käytökselle mitään :D
Omgelmahan on osittain se, että jos ihminen ei tee mitään muuta kuin töitä niin ei se voi puhua muusta kuin töistä myöskään. Eli tosiaankin miehen on muutettava tuota että tekee lomallakin töitä ja sitä taas ei selvästikään tapahdu jos sinä et saa suuta auki.
Minulla samanlainen tilanne. Alkaa myös puhua päälle ja kääntää jutun omiin aiheisiinsa, jos minä puhun. Tällä viikolla kävin yksin elokuvissa ja hän alkoi selostaa minulle elokuvasta monologia trailerin ja saman ohjaajan toisen leffan perusteella. En saanut kertoa itse. Raivostuttavaa!
Vierailija kirjoitti:
Minulla samanlainen tilanne. Alkaa myös puhua päälle ja kääntää jutun omiin aiheisiinsa, jos minä puhun. Tällä viikolla kävin yksin elokuvissa ja hän alkoi selostaa minulle elokuvasta monologia trailerin ja saman ohjaajan toisen leffan perusteella. En saanut kertoa itse. Raivostuttavaa!
Saako tätä kutsua MIESselitykseksi?
Eksä teki tuota samaa. Itselläkin alkoi jo stressata hänet työnsä.
Sano, että sinäkin olet kyllästynyt hänen työhönsä
Exä jankutti aina työmurheistaan ja jatkuvasti. Minulta ei kysynyt koskaan vastavuoroisesti, että miten menee töissä tai muuten. Aina olisi pitänyt vaan jaksaa kuunnella hänen yksinpuheluaan. Onneksi ei enää tarvitse.