Kepun kannatus laskee edelleen (HS-Gallup)
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009202379.html
10,1% kaikkien aikojen matalin lukema Hesarissa
Ei tuota puoluetta pelasta enää mikään. Vapaa pudotus on lopultakin alkanut.
Kommentit (43)
Täysin mielipuolisia tavoitteita Keskustalla, olla pääkaupunkiseuden suurin puolue 20 %:n kannatuksella.
Keskusta ei vähällä selviä tästä vihersosialismikrapulasta, jota se vaalien jälkeen tulee potemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi kannatus nyt, jos Kaikkonnen olisi aikoinaan valittu pj:ksi Kulmunin sijaan?
Samaa luokkaa, ei Kaikkonen olisi muuttanut mitään. Luultavasti kannatus olisi Kaikkosen vetämänä jo alle kymmenen prosentin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Saarikkoa vaihdeta? Kulmuni vaihdettiin ennen yksiäkään vaaleja(!!!).
Samaa olen ihmetellyt. Kulmunin aikanakin kannatus laski, ja hänet potkittiin heti pihalle. Saarikon aikana kannatus on romahtanut, eikä sitä tätiä saada sieltä ulos.
Olen toisinaan äänestänyt keskustaakin. Mutta en voi sietää saarikkoa enkä ymmärrä sen kannatusta. Sen arvot eivät ole yhtään keskustalaisia. Saarikko vihaa perheitä ja lapsia. Maalaiset on unohtanut täysin. Ja nyt ennen vaaleja hätäpäissään yrittää jotain suosiotemppuja näille ryhmille, kun koko muun vaalikauden ei ole piitannut yhtään. Ja lapset halusi oikein aktiivisesti uhrata koronalle.
Vierailija kirjoitti:
Täysin mielipuolisia tavoitteita Keskustalla, olla pääkaupunkiseuden suurin puolue 20 %:n kannatuksella.
Ja siinä pääkaupunkiseutulaisia nuoleskellessaan unohtaa muualla asuvat kannattajansa. Persuille ja kokoomukseen on siirtynyt nämä Saarikon unohtamat.
Keskustan kannattajat ovat vihreiden kannattajien vastakohta. Ja kun keskusta on ollut niin vihreiden vedettävissä hallituksessa, niin se on ollut kannattajille sietämätöntä. Keskustan äänestäminen on kuin vihreitä äänestäisi.
Keskusta on unohtanut meidät hajasijoitusalueiden ihmiset, polttoaineiden nousu, sähkön nousu, ruuan hinnan nousu ja maatalouden vaikeudet eivät Kepua edistä, minäkin äänestän Persuja ensi vaaleissa, ilmastohöpöhumppallakin on rajansa ja kehitysavun nousulla
Kulmuni olisi pitänyt pitää vallassa, kahdenkin asian takia
Vierailija kirjoitti:
Timo Soinin mukaan hän nostaisi halutessaan keskustan kannatuksen 15 prosenttiin muutamassa kuukaudessa
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/f6822a2a-515f-4dfd-b37b-da4…
Minulla kyllä loppuisi viimeinenkin usko keskustaan jos se ottaisi joukkoihinsa pyöröoven päälleen pukeneen sika-Soinin. Juopon sian näköinen turvonnut narsistiääliö, jolla ei ole aivoja lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Keskusta on unohtanut meidät hajasijoitusalueiden ihmiset, polttoaineiden nousu, sähkön nousu, ruuan hinnan nousu ja maatalouden vaikeudet eivät Kepua edistä, minäkin äänestän Persuja ensi vaaleissa, ilmastohöpöhumppallakin on rajansa ja kehitysavun nousulla
Joka persuja äänestää on ääliö. Ei minulla nyt muuta kuin tämän totuuden kertominen. Kaikki persut on moukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Soinin mukaan hän nostaisi halutessaan keskustan kannatuksen 15 prosenttiin muutamassa kuukaudessa
Minulla kyllä loppuisi viimeinenkin usko keskustaan jos se ottaisi joukkoihinsa pyöröoven päälleen pukeneen sika-Soinin. Juopon sian näköinen turvonnut narsistiääliö, jolla ei ole aivoja lainkaan.
Sama täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka persuja äänestää on ääliö. Ei minulla nyt muuta kuin tämän totuuden kertominen. Kaikki persut on moukkia.
Persut on suoraan p e r s e e s t ä.
Vierailija kirjoitti:
- 15 %
: D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Saarikkoa vaihdeta? Kulmuni vaihdettiin ennen yksiäkään vaaleja(!!!).
Samaa olen ihmetellyt. Kulmunin aikanakin kannatus laski, ja hänet potkittiin heti pihalle. Saarikon aikana kannatus on romahtanut, eikä sitä tätiä saada sieltä ulos.
Olen toisinaan äänestänyt keskustaakin. Mutta en voi sietää saarikkoa enkä ymmärrä sen kannatusta. Sen arvot eivät ole yhtään keskustalaisia. Saarikko vihaa perheitä ja lapsia. Maalaiset on unohtanut täysin. Ja nyt ennen vaaleja hätäpäissään yrittää jotain suosiotemppuja näille ryhmille, kun koko muun vaalikauden ei ole piitannut yhtään. Ja lapset halusi oikein aktiivisesti uhrata koronalle.
Kulmuni heitettiin bussin alle koska avustaja maksoi hänen esiintymiskoulutuksensa edustustililtä.
Kepu voi syyttää vain itseään, puskevat ja uhkailevat hallituksen kaatamisella omat vaatimuksensa läpi. Kuka tuommoista puoluetta viitsii äänestää? Kepun mukanaolo nykyisessäkin hallituksessa vääristää kansan tahtoa ihan hemmetisti kun päätöksiä tehdään 10% pillin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi ihme, että joku vielä äänestää esim. Vihreitä tai kommunisteja.[/quote
Suomen eduskunnassa ei ole virallisesti kommunisteja noh ehkä Anna Kontula"viimmeinen kommunisti".
Suomessa ei ole koskaan pidetty Venäjän nuoleskelijoista eli ihan odotettavissa oli kepun loppusuora. Väyrystä voidaan kiittää pitkästä alamäestä.
Vierailija kirjoitti:
Kepu voi syyttää vain itseään, puskevat ja uhkailevat hallituksen kaatamisella omat vaatimuksensa läpi. Kuka tuommoista puoluetta viitsii äänestää? Kepun mukanaolo nykyisessäkin hallituksessa vääristää kansan tahtoa ihan hemmetisti kun päätöksiä tehdään 10% pillin mukaan.
Kepun kannatuksen romahdus johtuu ainoastaan ja vain siitä että kepu mahdollistaa vasemmistohallituksen. Eduskunnassa on vahva porvarienemmistö, eli nykyinen hallitus ei vastaa kansan valintaa. Nyt vaalien lähestyessä kepun kannattajat aktivoituvat ja alkavat etsiä äänilleen parempaa kohdetta.
Sellaisia vempuloita koko porukka. Ei koskaan tiedä mistä päin tuulee. Kepulle kaikki ja muille ei mitään. Tämä ei vaan toimi.
Mikä olisi kannatus nyt, jos Kaikkonnen olisi aikoinaan valittu pj:ksi Kulmunin sijaan?