Mitä tykkäät Oiva Toikan lintunen-mukeista?
https://www.iittala.com/fi-fi/kattaus/juomalasit-ja-mukit/kaikki-juomal…
https://www.iittala.com/fi-fi/kattaus/kaikki-kattauksen-tuotteet/kattam…
https://www.iittala.com/fi-fi/kattaus/kaikki-kattauksen-tuotteet/kattam…
Mun mielestä äärimmäisen söpöjä. Pitäs ostaa itselleni tollainen jokaisessa värissä. 😍
Kommentit (20)
Mulla on kaksi Toikan 50v-juhlavuoden birds-mukia. Siis ei noita, mitkä kuvissa.
Aika ajanut niiden lintujen ohi kauan sitten, nyt yrittävät lapsentasoisilla piirroksilla uutta polvea. Kosiskelua, en pidä.
Ei mun juttu muta anoppi tykkää ja niitä saa myös joululahjaksi.
Iittalan laatu on tänä päivänä iso miinus.
Saatiin lähes 20 v sitten astioita häälahjaksi. Aktiivikäytössä olleet kaikki nämä vuodet.
Ostin muutama vuosi sitten näitä sunnuntai astioita. Käytön jälki näkyy, esim lautasissa on mustia viiruja käytöstä.
En osta enää mitään made in Thailand astioita
Tylsiä. Luulin, että olisivat jotenkin etäisesti noiden Toikan lintujen muotoisia mukeja, olisi joku nokka tai pyrstö tai pullea maha. Sellaisen olisin voinut ostaakin.
Ei minun tyyliä. Työpaikalle voisin ottaa.
Päiväkodin taaperoille olisi kyllä ihan jees mehuhetkiin, tietenkin muovisina.
Hauskan näköisiä. Voisin kyllä ostaa tai tykkäisin kyllä, jos saisin lahjaksi kyseisenlaisen mukin. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Aika ajanut niiden lintujen ohi kauan sitten, nyt yrittävät lapsentasoisilla piirroksilla uutta polvea. Kosiskelua, en pidä.
Ne linnut on keräilijöiden juttu. Tuo naurettava muki on lähinnä kyseisen taiteilijan pilkkaamista, aika epätoivoista lanseerata tuollainen tuote.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla päiväkodin taaperoiden piirtämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lintu on Toikan omien luonnosten pohjalta tehty.
Söpöjä. En tykkää niistä lasilinnuista, mutta tuosta piirroslinnusta pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lintu on Toikan omien luonnosten pohjalta tehty.
Niin, luonnosten. Tuo muki on niin kaukana Toikan tuotannosta että ei mielestäni ole ok tuoda myyntiin tuollaista.
Valkoinen sisus ei nappaa missään mukissa, vaikka ulkokoristelu olisi kuinka kaunis, esim. Taika. En ostaisi niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen sisus ei nappaa missään mukissa, vaikka ulkokoristelu olisi kuinka kaunis, esim. Taika. En ostaisi niitäkään.
Valkoinen sisus on ainoa missä teen ja kahvin väri pääsee oikeuksiinsa.
Ymmärrän kyllä mikä noissa ihmisiä viehättää. Mutta mun makuun liian lapsellinen kuva. Vähän samaa settiä kuin muumimukit. Ei ole mun makuun esteettisiä. Pidän enemmän ns. aikuismaisista klassisen ajattomista astioista.
Tuo lintuaihe on selkeästi suunnattu nuorille. Ja mikäs siinä. Toivotaan, että kauppa käy ja tulosta tulee.
Ei nappaa.