Olen Vuokraisäntä. Kysy asumisesta.
Olen vuosia Vuokraisäntänä toiminut. Kaiken nähnyt, kuullut ja haistanut.
Mikään mikä liittyy vuokralaisiin ei minulle enää ole uutta.
Kysy, vastaan jos vastaan.
Kommentit (56)
Mikä on pahin haju vuokralaisen jäljiltä, minkä olet haistanut?
Miten saisin vuokranantajani pysymään poissa asunnostani? Jos vihjaan, että olisi kiva ettei hän kävisi asunnossa milloin lystää, hän sanoo vain, että ei meidän ole pakko tätä vuokrasopimusta jatkaa ja että muita vuokralaisia on kyllä tulossa, jos minä lähden.
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin vuokranantajani pysymään poissa asunnostani? Jos vihjaan, että olisi kiva ettei hän kävisi asunnossa milloin lystää, hän sanoo vain, että ei meidän ole pakko tätä vuokrasopimusta jatkaa ja että muita vuokralaisia on kyllä tulossa, jos minä lähden.
Uhkaa oikeustoimilla. Ei ole laillista. Ja sitten juokse, muita asuntoja on kyllä tulossa. T. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkaa oikeustoimilla. Ei ole laillista. Ja sitten juokse, muita asuntoja on kyllä tulossa. T. Ohis.
Vaikea on saada muuta asuntoa, kun ei ole rahaa takuuvuokriin, muuttoautoon eikä muihin kuluihin.
Teetkö vuokrasopimuksen halvemmalla jos on selvästi siisti, hiljainen ja lemmikitön vanhempi rouva. Ja jos maksaisi esim 6kk ennakkoa.
Lähtikö ap pitämään asuntonäyttöä vai käymään vuokralaisen asunnossa?
Miksi teit näin nolon keskustelun? XDDDDD
Miten perustyössä oleva voi ostaa asunnon helsingin keskustasta?
Onko sullakin ollut hullut vuokralaiset jotka jätti asunnon täyteen paskaroinaa?
Vierailija kirjoitti:
Avaatteko vuokralaisen kanssa vuokravakuutta varten erillisen tilin, vai käsketkö laittamaan omalle tilillesi?
Kuka tekee mitenkin, minun tapauksessa firman tilille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pahin haju vuokralaisen jäljiltä, minkä olet haistanut?
Rankin poltto ja kuukauden kalma on aika käressä.
Vierailija kirjoitti:
Juridinen asia joita en ilmaiseksi anna. Koita neuvotella ja sovitella.
Vierailija kirjoitti:
Oletko suostunut, kun pildeä on ehdotettu vuokramaksuksi?
Virallisesti en.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö vuokrasopimuksen halvemmalla jos on selvästi siisti, hiljainen ja lemmikitön vanhempi rouva. Ja jos maksaisi esim 6kk ennakkoa.
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miten perustyössä oleva voi ostaa asunnon helsingin keskustasta?
Ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sullakin ollut hullut vuokralaiset jotka jätti asunnon täyteen paskaroinaa?
Kaikkea on mahtunut 30 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit näin nolon keskustelun? XDDDDD
Jotta me luultais, että se on joku monimiljoonikko asuntosijoittaja. Irl punkkaa kaverien nurkissa.
Avaatteko vuokralaisen kanssa vuokravakuutta varten erillisen tilin, vai käsketkö laittamaan omalle tilillesi?