Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa alle 40-vuotiasta naista, joka ei ole kiinnostunut matkailusta?

Vierailija
15.11.2022 |

Sellainen tuntuu olevan äärettömän kova harvinaisuus. Olen itse uraihminen kuntasektorilla ja luon täällä viranhaltijauraa. En ole matkustellut 6 vuoteen. Ei sellaiseen ole aikaa. Kesäloma on reilun kuukauden ja muut satunnaiset lomat päälle. Kesäloma menee harrastuksien parissa kotisuomessa. Missä välissä tuossa pitäisi matkustella?
Viikonloput menee palautuessa työviikosta, liikunnan tai vastaavan harrasteen parissa.
Sellaista tavallista, jalat maassa elävää ja terveellistä elämää elävää naista ei tästä maasta löydy. Mitään onnenonkijaa aasiasta en huoli.
M36

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin sellainen nainen, kiitos. Matkustelu on tylsämielisille ihmisille, jotka eivät muuta keksi.

Vierailija
42/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se ap:n tuleva naisystävä sitten saisi omalla lomallaan tehdä? Suursiivota kodin ja leipoa pullaa pakastimen täyteen? Ap ei kertonut sitäkään, voiko naisystävä kulkea olla mukana hänen harrastuksissaan. Jos ei, niin nainenhan voi viettää vaikka koko lomansa ulkomailla, eihän he kotonakaan miehen loman aikana näe toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se ap:n tuleva naisystävä sitten saisi omalla lomallaan tehdä? Suursiivota kodin ja leipoa pullaa pakastimen täyteen?

Mitään muutahan ei voi olla olemassa kuin matkustelu tai siivoaminen ja pullan leipominen pakastimeen.

Vierailija
44/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se ap:n tuleva naisystävä sitten saisi omalla lomallaan tehdä? Suursiivota kodin ja leipoa pullaa pakastimen täyteen? Ap ei kertonut sitäkään, voiko naisystävä kulkea olla mukana hänen harrastuksissaan. Jos ei, niin nainenhan voi viettää vaikka koko lomansa ulkomailla, eihän he kotonakaan miehen loman aikana näe toisiaan.

Haussa siis nöyrä ja tottelevainen (itsensä täysin ap:lle uhraava kynnysmatto) kyökkipiika, kodinkone ja patja.

Vierailija
45/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haussa siis nöyrä ja tottelevainen (itsensä täysin ap:lle uhraava kynnysmatto) kyökkipiika, kodinkone ja patja.

Live, laugh & love, lomamatkat Dubaihin ja uniikkia sisältöä someen. Ah niin omaperäistä. 

Vierailija
46/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uraihminen kuntasektorilla"? 🤣🤣🤣

Keksi seuraavaan provoon jotain vähän uskottavampaa.

Vierailija
47/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viranhaltijauran luominen kuntasektorilla kuulostaa niin järkyttävän tylsältä, että älä nyt ainakaan mihinkään deittiprofiileihin tuota laita. Toki on hyvä jotenkin tuoda ilmi sekin, jos työ on elämän tärkein asia.

Tämä oli eka kerta, kun olen kuullut jonkun puhuvan viranhaltijauran luomisesta kuntasektorilla tuollaisella ylpeydellä 😀

Tosi ihanaa, että joku on noin ylpeä panoksestaan kuntasektorilla. Ihailen. Tulee mieleen Puisto-osastosarjan Leslie.

Vierailija
48/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Live, laugh & love, lomamatkat Dubaihin ja uniikkia sisältöä someen. Ah niin omaperäistä. 

Ei todellakaan ole omaperäistä vaan 13/12:ssa, mutta ei myöskään vaihtoehto tai vastakohta ap:n piianhaulle.

Vierailija
49/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti ON olemassa, mutta kiinnostuuko itsekkäästä umpimielisestä tusinavirkatyrannista on eri asia.

Vierailija
50/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. N32. Rakastan arkea, harrastuksiani ja juhlimista. Elämä on kompaktia ja pientä mutta välillä huumaavan ihanaa ja täyteläistä. Kotioloissa on helppo olla spontaani. Toki matkailu periaatteessa avartaa, mutta liian usein turhuus ja sählinki vie huomion. Jos reissaan haluan todella perehtyä kohteeseen

Vierailija
51/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi jos naisella ei olisi pakkomiellettä matkustaa ulkomaille.

Kotimaassa voitaisiin reissata kyllä. Mieluiten lyhyitä reissuja sellaisella budjetilla että niitä voi tehdä usein, ei niin että koko vuosi hehkutetaan/muistellaan mahdollisimman kallista ja luksusta reissua.

Vierailija
52/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen vähän yli rajan, mutta 40-vuotiaan naisen vastaus: en ole ikinä perustanut matkustamisesta, en kolmekymppisenäkään. Olen pyrkinyt tekemään elämästäni sellaista, ettei sitä tarvitse juosta karkuun joka lomalla. Minullakin on ura ja aikaavievät, antoisat harrastukset. Rahaa olisi mennä, mutta kiinnostusta ei.

Vierailija
53/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on elämä niin kiireistä, että ei siihen nainen mahdu. Mitä tekee miehellä, jota ei ikinä näe kotona eikä yhteistä aikaa ole. Kuulostaa, että hän haluaa naisen seksiä ja kotitöitä varten, ei mihinkään muuhun.

Vierailija
54/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan normaalia että ihminen haluaa nähdä maailmaa ja on kiinnostunut elämyksistä. Ei se tarkoita että pitäisi joka toinen viikonloppu olla reissussa jos ei halua aina möllöttää kotona. Eikä se tarkoita että se matkustelu kovin usein toteutuisi käytännössä.

Mutta tiedän kyllä naisia joita ei kiinnosta matkustelu, mutta heillä on puolisot ja perheet.

Vierailija
55/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se ap:n tuleva naisystävä sitten saisi omalla lomallaan tehdä? Suursiivota kodin ja leipoa pullaa pakastimen täyteen?

Mitään muutahan ei voi olla olemassa kuin matkustelu tai siivoaminen ja pullan leipominen pakastimeen.

No on toki. Lukeminen, pyöräily, telkkarin katsominen ja neulominen on varmasti aloittajasta hyviä harrastuksia naiselle. Pääasia, että nainen pysyy kotona myös lomat.

Vierailija
56/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kiinnostanut matkustelu. Vanhemmat sitä harrasti ja meitä lapsia raahattiin ympäri maailmaa monta kertaa vuodessa. Asuttiinkin kerran ulkomailla pari vuotta. Aikuisena en ole matkustanut ulkomaille koskaan, enkä aio jatkossakaan matkustaa. Mökin saatan joskus kotimaasta vuokrata kesällä viikoksi jos kaipaan luonnonrauhaa.

Vierailija
57/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä todellinen henkilö huippuvuorten Jeti!

Vierailija
58/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin sulla olisi aikaa naiselle, kun ei ole aikaa edes matkustelulle? Säälittävää elämää tuollainen.

Näitä ilmastotuholaisia tuntuu olevan naisissa paljon, jos eivät sitten istu tientukkona elonapinan kanssa. Syy tietysti on aina muissa.

Vierailija
59/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut matkustelusta, en koti- enkä ulkomailla. Varmaan johtuu siitä kun en ole sellaiseen oikeastaan tottunut, yhden kerran olen ollut Espanjassa. Oli se mukavaa mutta en koe tarvetta matkustaa useammin.

Toki nyt kun minulla on lapsia haluan, että he pääsevät matkustamaan niin varmaan tulee sitten lähdettyä jonnekin kun ovat isompia.

Viihdyn kotona. Mieheni ei minua ymmärrä, se puhuu jatkuvasti miten haluaisi vaikka muuttaa ulkomaille. En ikinä suostuisi.

N34

Minäkään en ole koskaan erityisemmin matkustellut, enkä sitä kaipaa. Venäjällä olen käynyt, enkä tosiaankaan kaipaa takaisin. En edes ilman nykytilannetta. Mies on käynyt reissussa lapsena ja nuorena, mutta ei ole mitenkään menevää sorttia hänkään. Menee, jos joku muu maksaa, mutta muuten ei kiinnosta. Kotona törötetään.

Appivanhemmat taas haaveilee, että vievät lapsetkin reissuun. Itseä ei kiinnosta. Kotimaan matkailua voisin lasten kanssa harrastaa, mutta en ole mitenkään intopinkeänä antamassa 4-5-vuotiaita muksuja minnekään Espanjan reissulle. Onneksi eivät vielä ole siinä iässä, joten on vielä aikaa keksiä miten hienovaraisesti kieltäytyä.

Nuorena olisin kyllä halunnut matkustella, mutta ei vanhemmat koskaan vieneet mihinkään. Kyllä sitten kun pois muutettiin veljen kanssa ovat matkustelleet pitkin Baltiaa, mutta eivät koskaan meidän kanssa. Jäin ummikoksi. Saa nähdä hurahtaako itse sitten joskus eläkeiässä, jos sinne asti koskaan päästään.

N33

Eli silloin kun olisit halunnut matkustella ei sinulle maksettu ja järjestetty matkoja ja siitä katkeroiduit ja nyt kun pääsisit niin et itse halua ja haluat se kieltää lapsiltasikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän