Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa alle 40-vuotiasta naista, joka ei ole kiinnostunut matkailusta?

Vierailija
15.11.2022 |

Sellainen tuntuu olevan äärettömän kova harvinaisuus. Olen itse uraihminen kuntasektorilla ja luon täällä viranhaltijauraa. En ole matkustellut 6 vuoteen. Ei sellaiseen ole aikaa. Kesäloma on reilun kuukauden ja muut satunnaiset lomat päälle. Kesäloma menee harrastuksien parissa kotisuomessa. Missä välissä tuossa pitäisi matkustella?
Viikonloput menee palautuessa työviikosta, liikunnan tai vastaavan harrasteen parissa.
Sellaista tavallista, jalat maassa elävää ja terveellistä elämää elävää naista ei tästä maasta löydy. Mitään onnenonkijaa aasiasta en huoli.
M36

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olisi nainen, niin olisiko mammat samoilla kommenteilla liikkeellä? Huvittaa nää purkaukset joita tulee.

Ei, koska alle 40-vuotiaita miehiä, joita ei kiinnosta matkailu, on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
22/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä 25 v. Olen käynyt lapsena kerran Kreikassa ja kerran Ruotsissa, sen jälkeen ei matkailu ole kiinnostanut vaikka pari hyvää mahdollisuutta ja rahaa olisi ollutkin. Suomessa matkailu on ihan ok, mutta ulkomaille ei ole mitään kiinnostusta lähteä. En viihdy lämpimissä maissa, nähtävyydet ovat useimmiten tylsiä ja ostoksilla käynti onnistuu täälläkin joten en edes tiedä mitä kokemuksia matkailusta hakisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viranhaltijauran luominen kuntasektorilla kuulostaa niin järkyttävän tylsältä, että älä nyt ainakaan mihinkään deittiprofiileihin tuota laita. Toki on hyvä jotenkin tuoda ilmi sekin, jos työ on elämän tärkein asia.

Tämä oli eka kerta, kun olen kuullut jonkun puhuvan viranhaltijauran luomisesta kuntasektorilla tuollaisella ylpeydellä 😀

Vierailija
24/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kohta 29v nainen. Matkustaminen on todella kallista ja erittäin stressaavaa. Huomaan, etten ikinä nauti siitä jos erehdyn varaamaan matkan. Mieluummin vaikka vuokraan mökin Suomesta järven tai meren rannalta. Tykkään enemmän käyttää rahaa esim ravintolaillalliseen, ihonhoito-/kauneustuotteisiin, vaatteisiin ja asusteisiin.

Valitettavasti mun poikaystävä on innokas matkustelija. Mietin, ollaanko sit kuitenkaan sopivia toisillemme..

Vierailija
25/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se edes haittaisi, jos nainen matkustaa, jos sinun aikasi menee kuitenkin harrastuksissa? Silloinhan teillä molemmilla olisi omaa tekemistä loman ajaksi.

Vierailija
26/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olisi nainen, niin olisiko mammat samoilla kommenteilla liikkeellä? Huvittaa nää purkaukset joita tulee.

Ei, koska alle 40-vuotiaita miehiä, joita ei kiinnosta matkailu, on vaikka kuinka paljon.

Eihän se varsinaisesti liity näihin solvaaviin kommentteihin. Sanotaan ettei ole valmis tekemään parisuhteen eteen mitään, ei ole aikaa naiselle ja että naisen tulisi tanssia muka miehen pillin mukaan. Kaikki noi on kuviteltuja ja oletettuja asioita.

Vierailija
27/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme käyneet vuosikausia kesälomalla viikon matkalla jossain kauempana. Vielä on jäänyt kolme viikkoa johonkin muuhun. Lisäksi on tehnyt pidennettyjä viikonloppulomia Euroopassa. Vielä on ehtinyt harrastaa yllin kyllin.

Eri asia, jos matkailu ei kiinnosta. Silloinhan siihen ei löydy sen enempää rahaa kuin aikaakaan.

Vierailija
28/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa lukea ettei kaikkien elämän sisältö ole matkustelu ja varvaskuvat somessa.

Vierailija
29/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ikänä oli 37

Vierailija
30/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
31/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, kohta 29v nainen. Matkustaminen on todella kallista ja erittäin stressaavaa. Huomaan, etten ikinä nauti siitä jos erehdyn varaamaan matkan. Mieluummin vaikka vuokraan mökin Suomesta järven tai meren rannalta. Tykkään enemmän käyttää rahaa esim ravintolaillalliseen, ihonhoito-/kauneustuotteisiin, vaatteisiin ja asusteisiin.

Valitettavasti mun poikaystävä on innokas matkustelija. Mietin, ollaanko sit kuitenkaan sopivia toisillemme..

Kannattaa varmaan etsiä ravintoloista, ihonhoidosta ja vaatteista kiinnostunut mies. 

Vierailija
32/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laittanut suoraan että 33-39 vuotiaita naisia? Jos tämä on hyväksymäsi ikäero.

Vierailija
33/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettäkää lomat erillään

Vierailija
34/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se mökkireissukin on matkustamista. Paitsi jos se möksä on siinä vieressä.

Ihme kuvitemia ihmisillä matkustamisesta. Minusta se voi olla junamatka Rovaniemelle. Ei se aina tarkoita Balia tai Perun viidakoita, tai ylipäätään ulkomaille lähtemistä.

Vierailija
35/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää matkustelusta, ei ole siihen käytettävän rahan väärti ja on stressaavaa. Joka reissun jälkeen pitäisi olla tuplamäärä lomaa pelkkään palautumiseen.

Ikää 39v

Vierailija
36/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustele, mutta en arvosta kenessäkään tuollaisia piintyneitä kategorisointeja, joista vielä näperellään olkiukko;

Matkustava ja matkustamiseen intohimoisesti suhtautuva voi olla jalat maassa elävä.

Vierailija
37/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen oli ennen ihan jees mutta koko homma meni jotenkin oudoksi 2010 luvulla. Ikäänkuin oli pakko reissata koko ajan ja tietysti muistuttaa kuvilla.

Vierailija
38/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ei kiinnosta matkustus pätkääkään. Ekan ja vikan kerran kävin ulkomailla vuonna 2002. Suomessa matkailukaan ei kiinnosta.

N. 34.

Vierailija
39/59 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on. Itse olen nainen 40 v, myöskin virkamies, joka ei haaveile matkustelusta ja sopii muutenkin kuvaukseesi. Mutta omalta kohdaltani voin sanoa, että uraa luovat miehet eivät kiinnosta itseäni, ja valitettavasti luulen, ettei moni muukaan kuvauksesi mukaisista maanläheisistä naisista arvosta sitä, että työ ohjaa lähes koko elämää.

Vierailija
40/59 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä on. Itse olen nainen 40 v, myöskin virkamies, joka ei haaveile matkustelusta ja sopii muutenkin kuvaukseesi. Mutta omalta kohdaltani voin sanoa, että uraa luovat miehet eivät kiinnosta itseäni, ja valitettavasti luulen, ettei moni muukaan kuvauksesi mukaisista maanläheisistä naisista arvosta sitä, että työ ohjaa lähes koko elämää.

Tässä hyvin laajennettu kapeaa peräkammariperspektiiviä. Pahinta ap:ssa onkin pyrkimys sanella ja määrätä naisen kiinnostuksenkohteet, toiminta ja pahimmillaan ihan koko elämä. Ei tyranni ole ikinä hyvä kumppani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi