Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raisa Räisäsen tapaus ja Virpi Butt

Vierailija
15.11.2022 |

Kun uutisoitiin että Virpi Buttia on epäilty Raisa Räisäsen murhasta niin uskon että tämä on aika todennäköistä. Monessa jutussahan on kerrottu että Raisa katosi jäljettömiin, eikä ruumista ole löydetty. Ihan kamalaa ajatella mitä on voinut tapahtua :(

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo se blogi juttukin, Kirjoitettu Meksikossa. Nimellä Buttvirpi. Vuonna 2019.

Vierailija
62/181 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se blogi olisi oikeasti Virpin, niin ehkä hän halusi vaan toimittaa sen yhden ainoan asian julki ilman että alkaisi pitää mitään päiväkirjaa sen kummemmin. Vaiko onko niin että jos kerran olet blogin perustanut niin kerrot sinne joka vessakäyntis tai sitten se on feikki? Miettikää nyt itse jos syystä tai toisesta olisitte kaikkien vihaama ja pelkäämä paaria niin ryhtyisittekö silloin kirjoittelee säännöllisesti omalla nimellänne mitä olette tehneet milloin ja missä?  Blogi voi olla aito. Voi olla myös että Virpi on kirjoittanut sen itse ja joku hänen tuttu sen julkaissut Virpin pyynnöstä. Tuskin hän on halunnut tulla miksikään julkkis-tubettajaksi joka on kohta jossain Selviytyjät ja TTK- ohjelmissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Raisan katoamisen tutkinnajohtaja vaihtunut hiljattain? Näin vanhassa keississä kannattaa nostaa epätodennäköisimmätkin vihjeet julkisuuteen ja samalla ehkä saadaan uusia vihjeitä tapaukseen liittyen.

Virpi on tiedetty ja tutkittu varmasti jo aiemminkin poliisin toimesta, en usko että häneen liittyen selviää enää mitään.

Vierailija
64/181 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen perhetausta Virpillä on, tietääkö joku? Jostain tommonen väkivaltaisuus/murhanhimo johtuu, aika usein vinoutuneet kotiolot lapsuudessa altistaa tämmöselle

Vierailija
65/181 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Butt kotoisin alunperin

Vierailija
66/181 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen perhetausta Virpillä on, tietääkö joku? Jostain tommonen väkivaltaisuus/murhanhimo johtuu, aika usein vinoutuneet kotiolot lapsuudessa altistaa tämmöselle

Muuta en tiedä kuin että hänen äitiään luonnehdittiin toisella palstalla sympaattiseksi ihmiseksi.

Yleensä oletetaan Button vinksahtaneen steroidien, alkoholin ja huumeiden/lääkkeiden käyttämisestä.

67/181 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa YLE Areenassa uusin jakso podcast -sarjasta Viimeinen johtolanka! Siinä silminnäkijä kertoo, että hän näki Virpi Buttin kävelevän juuri Raisan katoamisyönä Tampereen keskustassa Raisan näköisen pitkän nuoren naisen kanssa kohti Armonkalliota.

Vierailija
69/181 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Butt joku keksitty vai tyttönimi?

Vierailija
70/181 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpi Bitt ei ollut kovin hyvä peittelemään murhiaan. Onko poliisilla motiivi laittaa tämä Buttin piikkiin, jotta tutkinta loppuisi?

Vierailija
71/181 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virpi Bitt ei ollut kovin hyvä peittelemään murhiaan. Onko poliisilla motiivi laittaa tämä Buttin piikkiin, jotta tutkinta loppuisi?

Näin minäkin ajattelen. En vaan edelleenkään usko siihen, että Butt olisi tämän takana.

Vierailija
72/181 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kuunnelkaa YLE Areenassa uusin jakso podcast -sarjasta Viimeinen johtolanka! Siinä silminnäkijä kertoo, että hän näki Virpi Buttin kävelevän juuri Raisan katoamisyönä Tampereen keskustassa Raisan näköisen pitkän nuoren naisen kanssa kohti Armonkalliota.

Niin tämä erään ravintolan portsari?

Vierailija
73/181 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsista,puistosta löydetystä kuolleesta naisesta,oli uutinen,noin vuos sitten,oli kait asustellut siellä luonnonsuojelualueen puistossa..sitähän joku epäili että täksi virpiksi,ulkomallehan se kait suomesta häipyi...

Vierailija
74/181 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisan kaveri sanoi hän kävi kuntosalilla joten voi hyvinkin olla vähintään naamatuttu Buttin kanssa

Vierailija
75/181 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sen kummemmin kuin että pystyn tuohon mahdolliseen "miesvihaan" samaistumaan. Itse vetelen myös miehiä päähän johtuen taustoistani joista en tässä lähde avautumaan.  Olin vähän aikaa sitten 2 päivää kuulusteluissa epäiltynä miespuolisen henkilön törkeästä pahoinpitelystä astaloa käyttäen. Steroideja tai huumeita en käytä enkä ole käyttänyt. Tappoon tai murhaan en kykenisi. Korkeintaan itsepuolustus tilanteessa.

En missään tapauksessa hyväksy sitä mitä Butt on tehnyt ja tuomitsen jyrkästi. Mutta kunhan vaan ilmoitin, että voin kuvitella hänen miesvihan sikäli jos hänen taustansa on ollut samantapainen kuin minulla. Ja varsinkin kun joku narsisti saa tietoonsa mitä olen kokenut ja alkaa vittuilemaan ja käyttää sitä aseena minua vastaan. Ihmiset voi olla todella ilkeitä ja suorastaan kerjätä verta nenästään. Naisten ja lasten päälle en käy minäkään, kuten ei myöskään Butt. 

Haluaisin kysyä sinulta yhtä asiaa.

Kun olin pieni poika eli lapsi niin aikuinen äitini eli nainen hakkasi minua.

Onko minulla sinun mielestäsi nyt sitten "oikeus" hakata naisia?

Ei yhtään sen enempää kuin minulla hakata miehiä. Mutta jos lähtee puimaan syitä miksi joku käyttäytyy kuten käyttäytyy niin syy saattaa olla menneisyydessä. Se ei ole oikeutus vaan selitys. Oikeutus ja selitys on 2 eri asiaa. Jos jonkun psyyke on siinä kunnossa että ympäristö kärsii niin pitää mennä lukkojen taakse.

Vierailija
76/181 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsista,puistosta löydetystä kuolleesta naisesta,oli uutinen,noin vuos sitten,oli kait asustellut siellä luonnonsuojelualueen puistossa..sitähän joku epäili että täksi virpiksi,ulkomallehan se kait suomesta häipyi...

Tarkoitatko tätä  is.fi/kotimaa/art-2000008986170.html

Vierailija
77/181 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sen kummemmin kuin että pystyn tuohon mahdolliseen "miesvihaan" samaistumaan. Itse vetelen myös miehiä päähän johtuen taustoistani joista en tässä lähde avautumaan.  Olin vähän aikaa sitten 2 päivää kuulusteluissa epäiltynä miespuolisen henkilön törkeästä pahoinpitelystä astaloa käyttäen. Steroideja tai huumeita en käytä enkä ole käyttänyt. Tappoon tai murhaan en kykenisi. Korkeintaan itsepuolustus tilanteessa.

En missään tapauksessa hyväksy sitä mitä Butt on tehnyt ja tuomitsen jyrkästi. Mutta kunhan vaan ilmoitin, että voin kuvitella hänen miesvihan sikäli jos hänen taustansa on ollut samantapainen kuin minulla. Ja varsinkin kun joku narsisti saa tietoonsa mitä olen kokenut ja alkaa vittuilemaan ja käyttää sitä aseena minua vastaan. Ihmiset voi olla todella ilkeitä ja suorastaan kerjätä verta nenästään. Naisten ja lasten päälle en käy minäkään, kuten ei myöskään Butt. 

Minulla sama mutta naisten suhteen.

En yhtään ihmettele jos sellaisilla ihmisillä (joita kutsuin narsisteiksi) on nenä vinossa kun korvat höröllään kuuntelee kaikkea millä voisi toista loukata ja ilman mitään häpyä lyö henkisesti niin kovaa vyön alle kuin vaan voi. Ensin toki kertoo hauskan vitsin ja sitten nauretaan yhdessä kunnes kuin salamana taivaalta tulee pommi "se oli kyllä ihan oikein sulle silloin kun se teki sulle sitä ja tätä...." Eli kylmää-kuumaa-kylmää-kuumaa. Ja kaikista parasta on se että tuollainen kusipää ei ole itse eläissään kokenut mitään suurempia murheita.

Vierailija
78/181 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... välillä näitä psyyken juttuja normalisoidaan, esim, rajatilaa (eli epävakaa persoonallisuus). Vähätellään sitä, että diagnoosiin liittyy olennaisesti se, että nämä tilat aiheuttavat muille kärsimystä. Harvoin olen silti kuullut, että rajatilassa ihan näin vaikeasti sitä kärsimystä aiheutettaisiin. No, niitäkin on toki kevyitä ja vakavia muotoja ja kaikkea siltä väliltä. Soisi näissä "normalisointipuheissa" otettavan esiin myös nämä tosiseikat. 

Vierailija
79/181 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että Hyvönen tietää jotain.

Turkis pitää kuten myös Renko ja Taksikuski mikä sinne julkisuuteen niin työntää?

Vierailija
80/181 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun Butt on kuollut niin hänen tililleen voidaan laittaa kaikki selvittämätömät murhat ja katoamiset Palmen murhasta lähtien. Ja kaikkien päitä hän on tietysti kannellut kassissa.

Mitä olen kuullut, niin Butt oli aikaisemmin ihan normaali ja mukava, mutta hormonien käyttö yhdistettynä alkoholiin teki hänestä aggressiivisen. Ei siis mitään sarjamurhaajatyyppiä. En usko että Butt tappoi Räisäsen.