Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro hostellikokemuksesi?

Vierailija
15.11.2022 |

Mikä ärsytti, oli kivaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti bileitä, ainakin -90 luvulla saksassa ja italiassa

Vierailija
2/8 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hostellissa käynyt, mutta Saksassa bordellissa olen. Se oli miellyttävä kokemus:

- 100€

- Nieli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naurettavaa nämä biletys jutut hostelleissa. Luulisi, että ihminen haluaa levätä päivän päätteeksi hotelli huoneella, mutta hostelleissa vaan biletetään...

Vierailija
4/8 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin naurettavaa nämä biletys jutut hostelleissa. Luulisi, että ihminen haluaa levätä päivän päätteeksi hotelli huoneella, mutta hostelleissa vaan biletetään...

Ei nykyään, on sääntöjä.

Vierailija
5/8 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannissa tuli oltua hostelleissa. Kun sai oman kylpyhuoneen, niin tila veti vertoja hotellihuoneelle. Muuten oli hiukan ankea huone, jos oli jaettu wc+suihku. Aamiainen Irlannissa oli tosi suppea, mutta niin on osassa hotellejakin. Tilat ja aamiaiset toki näkyivät hinnoissakin.

6/8 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten yövyin Eurohostelissa Helsingin Katajanokalla, kun olin voittanu sinne arvonnassa lahjakortin. Huoneessa ei ollut omaa vessaa. Kun menin naistenvessaan, joku nainen istui pytyllä ovi auki.

Vierailija
7/8 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, että Suomenlinnassa on hostelli. Varmaan kiintoisa.

Vierailija
8/8 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuorempana. Hostelli oli rauhallinen, mutta sijainti syrjässä ja pitkän kävelymatkan päässä kaikesta. Vessat ja suihku oli käytävällä. Silloin se meni + rahaa säästyi verrattuna hotelliin. Nykyään olen niin mukavuudenhaluinen, että pitää olla oma vessa ja kylpyhuone ja runsas aamiaisbuffet sekä hyvä sijainti.