Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä Saarikkoa potuttaa

Vierailija
15.11.2022 |

Marin: Saamelaiskäräjälaki edelleen tarkoitus viedä eduskuntaan tällä hallituskaudella

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/marin-saamelaiskarajalaki-edelleen-…

Aivan oikein, hallitus ei pompi jyväjemmareiden puolueen tahdon mukaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo asia kauheasti kosketa monia keskustalaisiakaan loppujen lopuksi. Kyse hyvin alueellisesta ongelmasta pohjoisimmassa Suomessa.

Sinänsä tosin aika hankala asia ja on hyvin todennäköistä että lakia ei ehditä käsittelemään eduskunnassa tai jos se ehtii menemään äänestykseen, niin se kaatuu äänestyksessä.

Aivan älytön riita suhteessa itse asiaan kuitenkin. Tästä näyttää tulleen joku arvovaltakiista hallituksessa. Kepu on viime aikoina ilmeisesti vastustanut kaikkea mahdollista hallituksessa ja nyt Marinilla varmaan palanut käämi.

Vierailija
2/3 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakiehdotus on susi. Toivottavasti siirtyy tai kuopataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo asia kauheasti kosketa monia keskustalaisiakaan loppujen lopuksi. Kyse hyvin alueellisesta ongelmasta pohjoisimmassa Suomessa.

Sinänsä tosin aika hankala asia ja on hyvin todennäköistä että lakia ei ehditä käsittelemään eduskunnassa tai jos se ehtii menemään äänestykseen, niin se kaatuu äänestyksessä.

Aivan älytön riita suhteessa itse asiaan kuitenkin. Tästä näyttää tulleen joku arvovaltakiista hallituksessa. Kepu on viime aikoina ilmeisesti vastustanut kaikkea mahdollista hallituksessa ja nyt Marinilla varmaan palanut käämi.

En mä nyt olisi niin varma tuon kaatumisen suhteen, siksihän Keskusta yrittää sitä torpata. Muut hallituspuolueet ovat sen puolesta, en tiedä opposition kantaa asiasta.