Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojallani on tyttöystävä ja aikoo matkustaa toisen tytön kanssa... normaalia?

Vierailija
14.11.2022 |

Poikani on lukioikäinen ja niin on hänen tyttöystäväkin ja tämä kaveri (myös tyttö). On seurustellut tyttöystävänsä kanssa 3 vuotta, ja tämä kaveri on ollut hänen kaverinsa pari vuotta sitä pidempään. Viime aikoina poikani on alkanut kutsumaan tätä kaveria yökylään ja ottanut etäisyyttä tyttöystävästään. Poika ei puhu mulle asiasta.

Tää tyttöystävä on pari kertaa ilmoittamatta ilmestynyt ovelle kyselemään, että missä poikani on, hän ei vastaa puhelimeen. Ovat tyttöystävän kertoman mukaan edelleen yhdessä, ja oli vain huolestunut, että onko pojallani kaikki kunnossa.

Poikani oli ostanut matkan tulevalle joululomalle hänelle itselleen ja tälle kaverilleen, oli maininnut mulle asiasta, ja en sanonut oikein mitään asiasta, varmistaen vain mihin ovat menossa, milloin tulevat takaisin, tuleeko mukaan muita ihmisiä jne. Tänään sitten pojan tyttöystävän äiti soitti mulle todella huolissaan, että tyttöystävällä oli mennyt tämä tunteisiin todella kovasti, eikä ole viime aikoina jaksanut mennä kouluun, ja ei syö kunnolla. Kuulemma tämä asia ahdistaa häntä todella paljon.

Olenko vain yksinkertainen ja naiivi, kun koen, että poikani ei ole tehnyt mitään väärin? Eri sukupuolta olevat kaverit eivät ole mitenkään uusi asia hänelle, ja kunhan on varovainen, niin ei ole mun paikka sekaantua lapseni elämään tässä vaiheessa? Neuvot ja vastaavanlaiset kokemukset ovat tervetulleita.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa nyt aika epäilyttävältä... mutta antaisin pojan oppia seuraukset ihan itsekseen. 

Vierailija
2/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret, anna niiden elää ja oppia itse.

Poikasi ei vaan osaa ilmoittaa erosta tuttöystävälleen tai sitten tyttöystävä ei suostu eroamaan ja poikaasi ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisit poikaasi olemaan herrasmies ja tekemään valintansa kumman kanssa haluaa olla, eikä roikottaisi itsestäänselvyydeksi käynyttä rakustunutta tyttöystävää löysässä hirressä. Joo, se jättäminen on ikävä tilanne, mutta se kuuluu aikuisuuteen ja suhteisiin. Aika sikamaista käytöstä pojaltasi tyttöystävää kohtaan. Poikasi on jo kyllästynyt tyttöystävään tai siirtynyt jo seuraavaan, nyt pitäisi päättää edes vähällä kunnialla tuo edellinen suhde, tai alkaa käyttäytymään poikaystävän tavoin.

Hyväksyisitkö itse omassa suhteessasi, että miehesi toimisi noin?

M35

Vierailija
4/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, mutta onhan näitä. Anoppini oli varsinainen kanaemo. Kun mieheni veljen vaimo oli synnyttämässä, oli veljellä nainen asunnollaan. Anoppi kiirehti kun poikansa oli mennyt töihin ja naikkonen kotiinsa viemään lakanat pyykkiin ja siivoamaan asunnon. Kaikki oli niin kiiltävän puhdasta kun äiti ja vauva kotiutui. 

Vierailija
5/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellainen j ä n n ä p o i k a

Vierailija
6/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee muutaman kerran ja tyttö tekee abortin, sillä selvä?

Vierailija
7/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aikuinen miesystäväni toimi noin. En voinut käsittää. Milloin sitä oppii jos nuorelle ei raaskita opettaa?

Vierailija
8/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisit poikaasi olemaan herrasmies ja tekemään valintansa kumman kanssa haluaa olla, eikä roikottaisi itsestäänselvyydeksi käynyttä rakustunutta tyttöystävää löysässä hirressä. Joo, se jättäminen on ikävä tilanne, mutta se kuuluu aikuisuuteen ja suhteisiin. Aika sikamaista käytöstä pojaltasi tyttöystävää kohtaan. Poikasi on jo kyllästynyt tyttöystävään tai siirtynyt jo seuraavaan, nyt pitäisi päättää edes vähällä kunnialla tuo edellinen suhde, tai alkaa käyttäytymään poikaystävän tavoin.
Hyväksyisitkö itse omassa suhteessasi, että miehesi toimisi noin?

M35

Nimenomaan tämä. Vai onko ap sinulla ja miehelläsikin vapaa suhde? Vapaan suhteen molemmat osapuolet tietävät tilanteen. Nyt tyttöystävä ei tiedä, eli kyse klassisesta pettämisestä jota sinä vielä kannustat.

Vierailija
9/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista, mutta onhan näitä. Anoppini oli varsinainen kanaemo. Kun mieheni veljen vaimo oli synnyttämässä, oli veljellä nainen asunnollaan. Anoppi kiirehti kun poikansa oli mennyt töihin ja naikkonen kotiinsa viemään lakanat pyykkiin ja siivoamaan asunnon. Kaikki oli niin kiiltävän puhdasta kun äiti ja vauva kotiutui. 

Ohis tähän keskusteluun, mutta tämä oli silti ainoa oikea ratkaisu.

Vierailija
10/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keski-ikäinen nainen ja minulla on ollut aina naisia ja miehiä kavereina/ystävinä yhtälailla.

En kavereiden/ystävien kanssa ala seksisuhteisiin jne. vaan teemme ihan muita juttuja, muun muassa matkustamme jne. Olen huomannut että tämä ylittää joidenkin yksinkertaisen oloisten ihmisten käsityskyvyn reippaasti, ilmeisesti he eivät osaa olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa ajattelematta näitä seksikumppaneina.

Vierailija
11/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut. Asunto olisi pitänyt jättää siihen kuntoon kun oli ja naiselle kertoa mikä moukka miehensä on. Miksi toisen pitää elää valheessa??  Anoppi ei ajatellut tippaakaan äitiä ja lasta, ainoastaan poikaansa. Erosivat kyllä myöhemmin muista syistä.

Vierailija
12/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen keski-ikäinen nainen ja minulla on ollut aina naisia ja miehiä kavereina/ystävinä yhtälailla.

En kavereiden/ystävien kanssa ala seksisuhteisiin jne. vaan teemme ihan muita juttuja, muun muassa matkustamme jne. Olen huomannut että tämä ylittää joidenkin yksinkertaisen oloisten ihmisten käsityskyvyn reippaasti, ilmeisesti he eivät osaa olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa ajattelematta näitä seksikumppaneina.

No, tämä nyt ei liity ap:n kuvaamaan tilanteeseen.

Vierailija
13/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa sekaannut teinien elämään? Anna niiden elää itse ja tehdä omat virheensä.

Vierailija
14/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi tuo pettää tyttöystäväänsä tämän kaverin kanssa. Yökyläilyt ja joulumatka. "Kavereita vaan."

Ja sinä äitinä hyväksyt naisten kaltoinkohtelun.

Vierailija
15/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pojan kaikessa rauhassa oppia kantapään kautta.

Vierailija
16/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yh? Onko pojalla miehen mallia vai oppiiko vain ilkeilemään naisten tavoin?

Vierailija
17/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi tuo pettää tyttöystäväänsä tämän kaverin kanssa. Yökyläilyt ja joulumatka. "Kavereita vaan."

Ja sinä äitinä hyväksyt naisten kaltoinkohtelun.

Heillä voi olla avoim suhde.

Vierailija
18/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli tuollainen mies, joka ei osannut reilusti sanoa naiselle, että tää juttu on nyt ohi. Olisi ollut hienoa, jos joku olisi sen hänelle nuorena opettanut. Kai tuohon voi niinkin suhtautua, että nuoret tekee itse omat virheensä, mutta siinäkään tapauksessa en sanoisi, etteikö poikasi olisi tehnyt jotain väärin. Tyttöystävän suru on täysin ymmärrettävää tuossa tilanteessa. 

Vierailija
19/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut. Asunto olisi pitänyt jättää siihen kuntoon kun oli ja naiselle kertoa mikä moukka miehensä on. Miksi toisen pitää elää valheessa??  Anoppi ei ajatellut tippaakaan äitiä ja lasta, ainoastaan poikaansa. Erosivat kyllä myöhemmin muista syistä.

Totuuden aika ei ollut juuri tuolloin, mutta jossain vaiheessa. Todella raukkamainen mies.

Vierailija
20/46 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yh? Onko pojalla miehen mallia vai oppiiko vain ilkeilemään naisten tavoin?

Ellei ole isältään oppinut tätä tapaa. Olen yh ja kyllä olisin kysynyt aika päivää sitten missä mennään ja mikä kuvio. Tyttöystävää ei kohdella noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän