En tienyt kuka on Gettomasa, ennen naurettavaa haastattelua.
Nyt tiedä jo sen, että on ylimielinen ääliö. Koska edustaa rappia, niin en viitsi edes kuunnella hänen ulostuksiaan.
Kommentit (36)
Joo sama, - en tunne masaa getosta enkä muualtakaan, hieman oma kupla keulii jätkälläXD
Joo. Ei ollut tietoa. Ehkä on kerran aiemmin nähty nimi jossain. Getto?
Olin nimen kuullut kai joskus, ei muuta tietoa. Jännää miten nykyään media ja mediasta riippuvainen teollisuus (musa, muoti, kirjat) on niin pirstoutunutta, että joku joka suunnilleen joka päivä kuitenkin katsoo uutiset ja lukee lehdet, ei tällaista ilmiötä tunnista (siis tätä Gettö Masaa). Eipä se mun elämää haittaa vaikka ko. ilmiö mennyt ohitse, tuo genre ei vaan kiinnosta. Varmaan moni muukin ilmiö mennyt ohitseni.
Etkö sinä tiedä kuka minä olen?
No en tiennyt. Nyt tiedän. Olet kuraa sokeltava nestepää.
Täysin nevöhööd. En tiedä edes nyt, kuka tämä on olevinaan.
Hyvää läppäähän tuossa oli molemmilta, haastattelijalta ja artistilta. Sen verran pitäisi toimittajan tehdä ennakkotöitä haastatteluun, että edes tietäisi julkaistavan levyn nimen, josta haastattelua tekee. Ihan oikeasta aiheesta toimittajaa servasi.
Vaikka te ette tiedä artistia enkä minäkään tiennyt kuin nimen, niin kyllä ammatikseen ihmisiä haastattelevan pitäisi sen verran googlata etukäteen, että jotain tietäisi haastateltavasta. Tuo sentään sanoi että hei et tiedä mitään ei jatketa, joku Apulanta olisi alkanut vedättää haastattelijaa ja nauraneet sitten räkäisesti jollekin "Apulanta julkaisi myös lastenlauluja"-haastattelulle.
Tämähän teki silloin nuorempana sen yhden hyvän biisin ("pelkuri" tms.). Muuten tuntematon veikko.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää läppäähän tuossa oli molemmilta, haastattelijalta ja artistilta. Sen verran pitäisi toimittajan tehdä ennakkotöitä haastatteluun, että edes tietäisi julkaistavan levyn nimen, josta haastattelua tekee. Ihan oikeasta aiheesta toimittajaa servasi.
Höpö höpö. Jos haastattelu tehdään sillä periaatteella, että tehdään suurelle osalle tuntemattomasta artistista selkoa kuka hän oikein on ja mitä hän on saanut aikaan, niin täytyyhän se tehdä ihan noin kuten haastattelu oli tarkoitus tehdä. Tämän pullistelijan hauras ego nyt vaan oli pelkkää hattaraa, kun ei osannut ammattimaisesti suhtautua. Haastattelija kyllä tunsi haastateltavansa. Sinänsä onnistunut keissi, koska nyt jätkä tunnetaan, ei tosin siitä syystä mistä ehkä itse haluaisi.
Huono itsetunto gettomasalla.
Michael Monroe on oikeasti maailmantähti eikä kyllä ikinä mouhoaisi kenellekään tuolla tavalla.
Ylimielisyys, itsekorostus ja pilkallisuus kertoo sisäisestä alemmuudesta.
Tuollaisia tyyppejä tosiaan on. Leipä elättää kaikenlaisia.
Jo on aikakin että räppiäijät pyyhkäistään pois Suomen musalistoilta. Nuorison silmät toivottavasti avautuvat ja laadukkaampi musa nousee taas suosioon.
Kuka, siis jukolauta KUKA kuuntelee vakavissaan räppiä? Minulle (vanhalle äijälle) se on kerrassaan mahdotonta, kun muistaa miten Raptori ja Hausmylly käsittelivät koko genreä.
Minä olin kuullut nimen mutta ei yhäkään kiinnosta tietää kuka hän oikeasti on. Nimi kertoo jo tarpeeksi.
Oon aika yllättynyt, miten moni taiteilija on ollut tässä "gettomasan puolella" ja tuominneet vain toimittajan käytöksen.
Tää vaan vahvistaa käsitystä siitä, ettei nykymaailmassa ole väliä miten joku käyttäytyy tai toimii, vaan KUKA se toimija on.
Omien puolesta selitellään maailmantappiin asti ja toisten teoille herisee sormet.
Osaan puhua musiikin päälle finglishiä, eksä tiiä kuka mä oon.
T:Mekko-Masa
Minä olin tietoinen henkilöstä, mutta en ymmärrä, miksi tästä puhutaan jo monetta päivää. Jotenkin luulin, että hän haluais olla tunnettu musiikillisista ansioistaan? Mutta ilmeisesti kokee jonkinlaista mitättömyyttä.
En ollut minäkään kuullut koskaan. Lukemani jutun perusteella vaikuttaa melko ylimieliseltä tyypiltä. Joku hieman vääristynyt omanarvontunto hänellä on, kun ihmettelee, ettei toimittaja tiedä häntä. Toimittajahan oli ottamassa hänestä selvää ja hänellä olisi ollut mahdollisuus esiintyä edukseen. Mutta eipähän siitä sitten mitään kohuakaan olisi syntynyt..
Gettohan kiisselin pintaan kuivuva kuori - onko Hän siis Kiisselinkuori-Matti...?