Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tienyt kuka on Gettomasa, ennen naurettavaa haastattelua.

Vierailija
14.11.2022 |

Nyt tiedä jo sen, että on ylimielinen ääliö. Koska edustaa rappia, niin en viitsi edes kuunnella hänen ulostuksiaan.

https://www.ksml.fi/paikalliset/5494064#kommentit

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gettohan kiisselin pintaan kuivuva kuori - onko Hän siis Kiisselinkuori-Matti...?

Vierailija
2/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama, - en tunne masaa getosta enkä muualtakaan, hieman oma kupla keulii jätkälläXD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei ollut tietoa. Ehkä on kerran aiemmin nähty nimi jossain. Getto?

Vierailija
4/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nimen kuullut kai joskus, ei muuta tietoa. Jännää miten nykyään media ja mediasta riippuvainen teollisuus (musa, muoti, kirjat) on niin pirstoutunutta, että joku joka suunnilleen joka päivä kuitenkin katsoo uutiset ja lukee lehdet, ei tällaista ilmiötä tunnista (siis tätä Gettö Masaa). Eipä se mun elämää haittaa vaikka ko. ilmiö mennyt ohitse, tuo genre ei vaan kiinnosta. Varmaan moni muukin ilmiö mennyt ohitseni.

Vierailija
5/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä tiedä kuka minä olen?

No en tiennyt. Nyt tiedän. Olet kuraa sokeltava nestepää.

Vierailija
6/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin nevöhööd. En tiedä edes nyt, kuka tämä on olevinaan.

Vierailija
7/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää läppäähän tuossa oli molemmilta, haastattelijalta ja artistilta. Sen verran pitäisi toimittajan tehdä ennakkotöitä haastatteluun, että edes tietäisi julkaistavan levyn nimen, josta haastattelua tekee. Ihan oikeasta aiheesta toimittajaa servasi.

Vierailija
8/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka te ette tiedä artistia enkä minäkään tiennyt kuin nimen, niin kyllä ammatikseen ihmisiä haastattelevan pitäisi sen verran googlata etukäteen, että jotain tietäisi haastateltavasta. Tuo sentään sanoi että hei et tiedä mitään ei jatketa, joku Apulanta olisi alkanut vedättää haastattelijaa ja nauraneet sitten räkäisesti jollekin "Apulanta julkaisi myös lastenlauluja"-haastattelulle.

Vierailija
9/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän teki silloin nuorempana sen yhden hyvän biisin ("pelkuri" tms.). Muuten tuntematon veikko.

Vierailija
10/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää läppäähän tuossa oli molemmilta, haastattelijalta ja artistilta. Sen verran pitäisi toimittajan tehdä ennakkotöitä haastatteluun, että edes tietäisi julkaistavan levyn nimen, josta haastattelua tekee. Ihan oikeasta aiheesta toimittajaa servasi.

Höpö höpö. Jos haastattelu tehdään sillä periaatteella, että tehdään suurelle osalle tuntemattomasta artistista selkoa kuka hän oikein on ja mitä hän on saanut aikaan, niin täytyyhän se tehdä ihan noin kuten haastattelu oli tarkoitus tehdä. Tämän pullistelijan hauras ego nyt vaan oli pelkkää hattaraa, kun ei osannut ammattimaisesti suhtautua. Haastattelija kyllä tunsi haastateltavansa. Sinänsä onnistunut keissi, koska nyt jätkä tunnetaan, ei tosin siitä syystä mistä ehkä itse haluaisi.

Vierailija
11/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto gettomasalla.

Michael Monroe on oikeasti maailmantähti eikä kyllä ikinä mouhoaisi kenellekään tuolla tavalla.

Ylimielisyys, itsekorostus ja pilkallisuus kertoo sisäisestä alemmuudesta.

Vierailija
12/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia tyyppejä tosiaan on. Leipä elättää kaikenlaisia.

Vierailija
13/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on aikakin että räppiäijät pyyhkäistään pois Suomen musalistoilta. Nuorison silmät toivottavasti avautuvat ja laadukkaampi musa nousee taas suosioon.

Vierailija
14/36 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triggeröikö? Naminami.

15/36 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka, siis jukolauta KUKA kuuntelee vakavissaan räppiä? Minulle (vanhalle äijälle) se on kerrassaan mahdotonta, kun muistaa miten Raptori ja Hausmylly käsittelivät koko genreä.

Vierailija
16/36 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kuullut nimen mutta ei yhäkään kiinnosta tietää kuka hän oikeasti on. Nimi kertoo jo tarpeeksi.

Vierailija
17/36 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika yllättynyt, miten moni taiteilija on ollut tässä "gettomasan puolella" ja tuominneet vain toimittajan käytöksen.

Tää vaan vahvistaa käsitystä siitä, ettei nykymaailmassa ole väliä miten joku käyttäytyy tai toimii, vaan KUKA se toimija on.

Omien puolesta selitellään maailmantappiin asti ja toisten teoille herisee sormet.

Vierailija
18/36 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan puhua musiikin päälle finglishiä, eksä tiiä kuka mä oon.

T:Mekko-Masa

Vierailija
19/36 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tietoinen henkilöstä, mutta en ymmärrä, miksi tästä puhutaan jo monetta päivää. Jotenkin luulin, että hän haluais olla tunnettu musiikillisista ansioistaan? Mutta ilmeisesti kokee jonkinlaista mitättömyyttä.

Vierailija
20/36 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut minäkään kuullut koskaan. Lukemani jutun perusteella vaikuttaa melko ylimieliseltä tyypiltä. Joku hieman vääristynyt omanarvontunto hänellä on, kun ihmettelee, ettei toimittaja tiedä häntä. Toimittajahan oli ottamassa hänestä selvää ja hänellä olisi ollut mahdollisuus esiintyä edukseen. Mutta eipähän siitä sitten mitään kohuakaan olisi syntynyt..