Miesten keskustelutaito kateissa?
Olen muutamalla treffipalstalla huomannut, että miehet ei osaa keskustella. Ne ei kirjoita kokonaisia lauseita, pilkut ja pisteet puuttuu, vastaava yhdellä tai kahdella sanalla.
Onko muut tällaiseen törmänneet?
Kyse ihan aikuisista yli 60-vuotiaista, joilla olettaisin olevan iso sanavarasto.
Sitten he ihmettelevät miksi lopetin kirjoittamisen.
Kommentit (27)
Jotkut osaa, jotkut ei. Oma mieheni on hyvä keskustelija sekä kirjallisesti että suullisesti. Miehillä on keskimäärin kyllä naisia huonompi luku- ja kirjoitustaito.
Melko tavallista tuossa ikäluokassa. Vaan eipä osaa moni nainenkaan keskustella kuin parilla sanalla.
Useimmiten tuollainen on naisten ongelma.
Et vain ole tarpeeksi kiinnostava. Tulitko ajatelleeksi sitä?
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun, kirjoittelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää.
Miksi pitäis puhua.
Genitaalit yhteen joksikin aikaa. Kun kyllästyn, vaihdan toiseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun, kirjoittelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää.
Aamen. Mäkin etsin seuraan hauskaan tekemiseen ja yhdessä oloon, enkä tyyppiä joka osaa kirjoittaa Finlandia-palkittua romaania.
Mieheni on tosi huono kirjoittamaan mutta hyvä keskustelija. Ehkä nuo treffipalstan miehetkin on.
"Miksä sä et kysy multa mitään?" sanoi eräs ensimmäisen vastauksen saatuaan
Kansalaisopiston kirjoituskurssita voisi löytyä paremmin kirjekavereita.
Vierailija kirjoitti:
"Miksä sä et kysy multa mitään?" sanoi eräs ensimmäisen vastauksen saatuaan
No, miksi et kysy mitään?
Mielenkiintoista. Kerro lisää mitä heille kirjoittelet?
Puhelimella kun kirjoittaa viestejä, niin näppäimistö ei ole tehty suurille sormille, joten virheitä tulee paljon ja aikaa kuluu korjailuun. Viesteistä haluaa tehdä mahdollisimman lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimella kun kirjoittaa viestejä, niin näppäimistö ei ole tehty suurille sormille, joten virheitä tulee paljon ja aikaa kuluu korjailuun. Viesteistä haluaa tehdä mahdollisimman lyhyitä.
Ap, on aikaansa jäljessä. Ei kirjoittamisen säännöt ole enää yhtä tiukat kuin kansakoulussa.
Noinhan se on aina ollut. Ei monenkaan miehen sanavarasto kasva peruskouluajan jälkeen, kun eivät he mitään kunnollista tekstiä lue. Iällä ei ole tuossa juuri mitään merkitystä. Harvinaista sellainen, että miehen kanssa keskustelu on oikeasti kivaa ja stimuloivaa.
ai jaa paha jutttu