Mihin vedätte rajan miehen naispuolisten ystävien suhteen?
Haittaako jos mies puhuu tunnin mittaisia maratonipuheluita naiskaverin kanssa lohduttaen tätä puheillaan ja kehuen, että 'älä välitä siitä' 'sä olet ihana ihminen, aito ja sydän täyttä kultaa'. Tai häiritseekö jos mies lähtee ystävättären luokse viinilasille, näkee viikottain tenniksen peluun merkeissä, pitää ystäviä ja puolisoa samanarvoisina?
Kommentit (252)
Miehelläni ei ole lainkaan ystäviä. Olen erittäin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettepa luottavaisia ja sinisilmäisiä, ilmankos suurin osa miehistä kertoo pettäneensä kiinni jäämättä...
Olen mieluummin sinisilmäinen kuin niin surkeassa suhteessa että pitää kytätä ja rajoittaa. Kertakaikkiaan käytän energiani mieluummin ihan muuhun.
Jos ei mieheensä voi edes luottaa niin mitä iloa siitä on?
Ei meillä tarvitse kytätä ja rajoittaa. Kun on sovittu, että kumpikaan ei vietä vapaa-aikaansa vastakkaisen sukupuolen seurassa, niin juuri silloinhan koko asiaa ei tarvitse miettiä?
Naiset pelkäävät miesten pettävän koska itse olisivat valmiita siihen koska tahansa.
Sisälle ei saa laueta, siinä on raja.
Jokaisen ihmisen ja parin pitäisi tietää itse ne rajat!
Muiden rajoille yks vihtorin se ja sama evvk.
Mieheni on flirtti ja puhelias ja hän vaihtaa työpaikkaa muutaman vuoden välein ja aina löytyy töistä jokin uusi (h-tin) ystävänainen/-naisia. Kieltämättä rassata mieltä, mutta eihän sitä sovi puheeksi ottaa kuulemma. Miksi tässä vielä olen, en osaa sanoa.
Meillä kummallakaan ei ole vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä.
Heteromies ei voi koskaan olla naiselle vain ystävä. Tämä on faktaa, kaikki muu on turhaa selittelyä.
Vedän rajan salailemiseen. Avoimesti voi soittaa pitkiä puheluita yms mutta jos aletaan salailla asioita ja tehdä selän takana niin se ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettepa luottavaisia ja sinisilmäisiä, ilmankos suurin osa miehistä kertoo pettäneensä kiinni jäämättä...
Olen mieluummin sinisilmäinen kuin niin surkeassa suhteessa että pitää kytätä ja rajoittaa. Kertakaikkiaan käytän energiani mieluummin ihan muuhun.
Jos ei mieheensä voi edes luottaa niin mitä iloa siitä on?
Ei meillä tarvitse kytätä ja rajoittaa. Kun on sovittu, että kumpikaan ei vietä vapaa-aikaansa vastakkaisen sukupuolen seurassa, niin juuri silloinhan koko asiaa ei tarvitse miettiä?
Täsmälleen näin!
Vierailija kirjoitti:
Naiset pelkäävät miesten pettävän koska itse olisivat valmiita siihen koska tahansa.
"Koska minulla ei ole minkäänlaista kokemusta jaettavaksi tähänkään ketjuun, niin teenpä yleistyksen kuink naiset sitä ja miehet tätä. Muulla tavalla en kykene keskustelemaan."
Eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Heteromies ei voi koskaan olla naiselle vain ystävä. Tämä on faktaa, kaikki muu on turhaa selittelyä.
Mutta kun empiirinen kokemukseni todistaa toisin. Minulla on ollut ja on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, siis miehiä. Väitteelläsi ei siis ole mitään arvoa.
Luin vaan aloituksen. En salli miehelle naispuolisia yatäviä. Jos töissä on joku niin voi tervehtiä mutta mikään ajanvietto ja someystävyys ei tule kuuloonkaan. Aina tämä on sopinut mun miehille.
Kuulostaa että miehesi ei ole vielä tullut ulos kaapista.
Tuo aloituksen kaltainen tilanne kyllä kuulostaa siltä, että jos miehen naispuolinen ystävä osoittaisi mieheen aitoa kiinnostusta niin mies jättäisi nykyisen puolisonsa sekunneissa. Sitä päivää odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun empiirinen kokemukseni todistaa toisin. Minulla on ollut ja on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, siis miehiä. Väitteelläsi ei siis ole mitään arvoa.
Sä vaan roikotat niitä kuskeina ja palvelusten tekijöinä ja kutsut sitä ystävyydeksi. Oikeasti ne odottaa sulta vaan huomiota ja että joskus pääsis painaan.
Kyllä haittaa. Jos ollaan minun kanssa, sitten ollaan vain minun kanssa. Tai ei sitten ollenkaan.
Tuo mistä kerrot aloituksessa, vaikuttaa lähinnä joltain polyamorialta. Hyvä on, jos tykkäät sisarvaimoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n listauksesta muut ok, se että pitää ystäviä ja puolisoa samanarvoisina ei. Tosin en keksi tilannetta jossa samanarvoisuus mitattaisiin.
En voi tulla kanssasi lenkille, koska Jessica kaipaa juttuseuraa.
En voi tulla kanssasi ostoksille, koska Tissica kaipaa hierontaa kun sillä on paha mieli.
: D
Ehdoton raja kulkee kitapurjeen kohdalla.