Mitä luulette kuka voittaa mallikoulun?
Kommentit (12)
vaan mallikilpailu. Malli on tuotemarkkinoinnin väline.
Viimeksikin voitti se joka oli luonnossa ihan sairaan ruma, mutta kuvissa sitten just sellaisen näköinen kun mitä haetaan...
Molemmilla on muuten todella huonot hampaat (ja syytä ei varmaan tarvitse kauaa miettiä) !
anorektikko on mukana mallikilpailussa ylipäätään????
jopa Milanon tyyppien mielestä, Essi on liian laiha. Ehkä Mallikoulu on ollut Essille suorastaan pelastus.
Vierailija:
anorektikko on mukana mallikilpailussa ylipäätään????
Jos oikeasti haluaa jotain hyvää sille tytölle, niin antaa hänen löytää ittensä ja tukea häntä kamppailussa sairauden voittamiseksi. Kyllä mä ainakin peräänkuulutan tuotantoyhtiön vastuuta alaikäisen sairaudella ratsastamisessa. Siitä saadaan kansalle kelpo viihdettä, mutta ei kenenkään keskenkasvusen psyykkeelle tee hyvää joutua median riepottelemaksi. Nyt voi julkisuus olla ihan kivaa, mutta hetki eteenpäin ja pian jo retostellaan roskalehtien palstoilla kohupaljastuksia. Antaisitteko itse äitinä sairaan lapsenne osallistua moiseen? Minä en.
Äiti, joka töissä media-alalla
Mutta kukas sitä voi 16-vuotiaan osallistumisia estää.
Huoltajilla on oikeus puuttua alle 18 vuotiaan asioihin. Tuotantoyhtiö tarvitsee luvan vanhemmilta, että lasta saa esittää telkkarissa.
Olen miettinyt sen Sannin perhettä, hirveän fiksun oloiset vanhemmat, mutta ovatko patistaneet tytön kisaan? Vai onko Sannilla omaa halua? Miltä tuntuu vanhemmista, kun tyttöä joka jaksossa käsketään rohkeammaksi -kyse on kuitenkin luonteen ominaisuudesta.
Saa nähdä, mitä 8 kuukaudessa on tapahtunut, onko Sanni reipastunut, onko Annilla enemmän asennetta, onko Essi saanut kiloja jne.
Monenko luulet pääsevän mallitoimiston listoille?
tosin niin on kaikilla malleilla. Hänen sairaudellaan retosteltu jo seiskassa. Että silleen.
Minä olen myös miettinyt sitä, että miten Mallikoulu ja mallin ammatti
voisi auttaa anorektikkotyttöä tiellä parantumiseen. Täytyy sanoa, että itse suhtaudun aika skeptisesti asiaan...
On olevinaan niin menestystarinaa, mutta kertoo oikeasti sairaan yhteiskuntamme kauneusihanteista.