Kuinka kauan sulla kestäisi säästää 3500 ja tuhlaisitko säästettyäsi sen
Kommentit (67)
Todennäköisesti säästäkohde olisi tiedossa jo ennen kuin alan säästämään.
Kuukauden verran, jos en tekisi mitään lisätöitä. Jos nopeasti pitäisi tuo summa saada aikaan, niin 10 vrk riittäisi.
Kaksi kuukautta. Voisin käyttää matkaankin, jos olisi matka suunnitelmissa.
Riippuu töistä. Ensi kuussa saan tuon summan sivuun suoraan tuloista.
Ja matka on aina hyvä tuhlauskohde.
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden verran, jos en tekisi mitään lisätöitä. Jos nopeasti pitäisi tuo summa saada aikaan, niin 10 vrk riittäisi.
Mitäs hommia sä teet elääkses kun noin hyvää liksaa lohkaset?
Kolme kuukautta ja olen käyttänyt kaukomatkoihin, jotka ovat maksaneet 3000-4000 euroa.
Siihen menee yleensä kolme vuotta ja viikossa se hupenee etelänreissulla.
Pari kuukautta ja todennäköisimmin käyttäisin sen matkailuun.
En varmaan enää jaksaisi käyttää matkaan. Olen eläessäni matkustanut jo ihan riittävästi vapaa-aikana ja työmatkoilla. Olen asunutkin muissa maissa.
Ei tuossa ole enää mitään gloriaa. Menen mieluummin vaikka vaeltamaan Lappiin. Viimeinen niitti mun reissaamiselle oli ne maskipakot lentokoneissa.
Pari vuotta menisi säästäessä ja en taatusti tuhlaisi mihinkään matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hommia sä teet elääkses kun noin hyvää liksaa lohkaset?
Työnimike on senior financial analyst ja lisäksi minulla on edelleen oikeus tehdä sairaanhoitajan töitä, lääkelupakin on kunnossa.
pari vuotta säästin ja ne on jo tuhlattu vihreiden nostamiin sähkönhintoihin. mitenköhän talven selviää?
500€ saan kuussa säästöön. En ole ostanut mitään vuosiin ja piti lopulta ottaa 7 tonnia säästöistä kaikkeen tarpeelliseen. Eihän se todellista säästöä ole jos ne rahat joutuu lopulta käyttämään.
Yhdellä puhelinsoitolla tuon summan saisi pienellä puukaupalla.
Kolme kuukautta. En käyttäisi rahoja matkaan.
Vuosi kestää säästää tuo summa. Olen pienituloinen yksineläjä. Olen koko aikuisikäni säästänyt. Kasassa on jo ihan mukavasti. Säästetyt rahat ei ole tuhlattavaksi, vaan pahan päivän varalle/eläkepäiville.
Toki, jos jakaisin talouden toisen ihmisen kanssa, säästöön saisi vaikka kuinka paljon. Mutta sen takia en parisuhdetta halua.
Riippuu ihan mihin säästän ja onko asialla kiire. Pystyisin varmaan 2-3kk jos olisi tarve johonkin.
5t minulla makaa säästötilillä "pahan päivän varalle" enkä ole sitä käyttäny.
Pari-kolme kuukautta ja voisin käyttää matkaan -ja olen käyttänyt-