Mitä haluaisit olla, muttet ole?
Itse haluaisin olla mm. ahkera lukija.
Olen vuosien varrella kerännyt kirjahyllyni täyteen kiinnostavia kirjoja, ollut nuorena kirjakehoissa, ja viimeisimpänä ladannut äänikirjasovelluksen puhelimeeni, mutta ei. Ajatus lukemisesta kiinnostaa, mutten sitten kuitenkaan koskaan jaksa tai viitsi istua pitkään kirja kädessä/kuunnella mitään.
Kommentit (25)
Ammatillisesti äärimmäisen pätevä ja arvostettu.
Haluaisin olla hoikka tai edes normaalipainoinen, mutten 27 vuoden yrittämisenkään jälkeen ole päässyt tuohon tilaan pysyvästi.
Haluaisin olla sitä vartalotyyppiä, jossa rasva ei keräänny vatsaan vaan alaruumiiseen. Minulla on normaali BMI 23, mutta vyötärönympärys ylittää suositukset niin että paukkuu. Kaikki mikä kertyy, jää vyötärölle, ja se tekee terveyssuositusten mukaisen vyötärönympäryksen tavoittelusta todella vaativaa. Nähtävästi minun pitäisi olla reilusti alipainoinen ollakseni "terve".
Haluaisin olla vaimoni, jotta tietäisin että tarviiko oikeesti feikata orkkuja vai onko mies oikeasti niin hyvä panee?
Työstä vapaa ja niin varakas, että voisin vain matkailla ympäri maailmaa. Vielä minä siihen pääsen, mutta odottavan aika on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla jonkun
tyttöystävä
Sama. Lihaksikas ja kirveellä veistetty mies joutuu tyytymään naisiin, kun ei minusta saisi millään leikkauksilla shemalea, enkä tykkää homoilla.
Näkymätön..olisi hupia tiedossa sitten
- onnellinen
- parisuhteessa oleva
- komea
- nuori
- Taloudellisesti riippumaton
- Hyvä käsitöissä
Ahkera ja motivoitunut opiskelija.
Tehokas ja aikaansaava kaikessa mihin ryhdyn. Ja että osaisin ryhtyä tekemään vain fiksuja asioita.
Taloudellisesti riippumaton