Itsensä kehittäminen ja self-help teki minusta Jumalan
Olin ennen katkera incel joka piti kaikkea naisten syynä. Sitten aloitin itseni kehittämisen ja sain nostettua itseni tarpeaksi korkealle sosiaalisessa hierarkiassa, että naiset alkoivat kiinnostumaan minusta. Näillä rutiineilla onnistuin:
- Kirjojen lukemista 2 tuntia päivässä
- Punttisali 5 kertaa viikossa
- Meditointia 10 minuuttia päivässä
- Ei alkoholia, videopelejä tai roskarokaa
- NoFap
Laittakaa teidän parhaat vinkit!
Kommentit (8)
Hanki itsellesi kunnollinen puku ja rannekello jotta naiset ja muut bisnesmiehet kiinnittävät sinuun huomiota (networking)
Vierailija kirjoitti:
Hanki itsellesi kunnollinen puku ja rannekello jotta naiset ja muut bisnesmiehet kiinnittävät sinuun huomiota (networking)
Mistä noita kannattaa alkaa katselemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä noita kannattaa alkaa katselemaan?
Mä olen vasta Neitsyt Maria. Yritän edetä. 🙏
Oon ihan HELVETIN kyllästynyt tähän lorvailuun. Huomenna TÄRÄHTÄÄ käyntiin! >
-nofap
-kylmät suihkut
-nopillow
-paleodieetti
-meditaatio ja luonnonuskonnot
-psilosybiinitrippi lapin erämaamökissä 1krt/2kk
-shaolin kungfu & kickboxing >
-rahastosijoittaminen
-selfhelp + filosofia kirjallisuus
Näillä seteillä tuleee joko break it tai make it. VMP mitä paskaa nykymaailman pullamössöelämä on, kun jo 30:kymppisenä suurin osa väestöstä on ihan täysin vetelää paskaa. Itse olen vuoden päästä kuin spartalainen soturi, tehkää te mitä teette
Että ihan Jumalaksi isolla alkukirjaimella muutuit? :D semmoset psykoosit.
nyt mä otan itteäni niskasta hitto ja rupean liikkumaan ja lopetan epäterveellisen paskan syönnin saatana!!! lähden kohta kävelemään 10km yölenkin ja laitan kuulokkeisiin pyörimään andrew taten motivaatiopuheita En tykkää kävellä 10km päivässä mutta MUN PITÄÄ TEHDÄ SILTI SE JOS HALUAN EDETÄ ELÄMÄSSÄ AINA EI VOI OLLA KIVAA HITON LAISKIAINEN
- Hiusten ajaminen kaljuksi (pitkät hiukset helvettiin!)
- Herätys 4:30 joka aamu
- Kylmät suihkut ja meditointi
- Kirja viikossa
- Intemittent fasting eli seuraavan kerran syödään vasta kello 13:00 huomenna
- GOMAD ja Starting Strenght
- HIIT juoksutreenit paljasjalkakengillä
- nofap 90 day rest monk mode
Näillä seteillä tuleee joko break it tai make it. VMP mitä paskaa nykymaailman pullamössöelämä on, kun jo 30:kymppisenä suurin osa väestöstä on ihan täysin vetelää paskaa. Itse olen vuoden päästä kuin spartalainen soturi, tehkää te mitä teette