Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 39-vuotiaana kolmen lapsen äitinä mahdollisuus vielä löytää uusi rakkaus?

Vierailija
13.11.2022 |

Mietin tätä asiaa. Olemme vielä miehen kanssa yhdessä, mutta eroamassa. Suhde on ollut huono jo vuosia, oikeastaan aina, jos tarkemmin alkaa miettiä. En vaan nuorena osannut olla kovin kriittinen.

Mies ei ole koskaan kyennyt kunnolla läheisyyteen tai läsnäoloon. On muutenkin aika itsekästä sorttia, ei osaa kauhean hyvin huomioida muita ihmisiä ympärillä, joustamaton, negatiivinen ja vielä laiskakin mitä tulee kotitöihin jne. Olen kuluttanut tosi paljon energiaa siihen, että saisin suhteen toimimaan, mutta en näe että se on enää sen arvoista. Mies on pitänyt minua itsestäänselvyytenä varmaan aina.

Lapsiani rakastan yli kaiken, ja nyt tuntuu siltä että en edes halua uutta parisuhdetta nykyisen päätyttyä. Mutta entä jos alankin kaipaamaan sellaista jossain vaiheessa? Onko mahdollista vielä löytää joku? Omasta mielestäni olen ihan mukavaa seuraa, huumorintajuinen, avoin kokeilemaan uusia juttuja, ylipäänsä koen että elämää on vielä paljon jäljellä ja jossain vaiheessa minulla voisi hyvin olla paljonkin annettavaa jollekin. Pidän myös huolta itsestäni urheilemalla ja syömällä terveellisesti. Mutta miten on kun ikää alkaa tulla lisää ja lapsiakin on kolme? Onko haastavaa löytää uutta kumppania?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne mielummin ottaa nuoremman ja lapsettoman.

Vierailija
2/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki lapset samalle miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet haluavat max. 25-vuotiaan lapsettoman naisen.

N29

Vierailija
4/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29

Ai jopa 50+ miehet jotka jo tehneet lapsensa ja lapset samanikäisiä?

Vierailija
5/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti mahdollista.

Löytyy myös mukavia miehiä. Osaavat ruuanlaiton, ovat sosiaalisia, helliä, romanttisia ja empaattisia ja voivat vielä olla lapsi myönteisiäkin.

Vierailija
6/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Ai jopa 50+ miehet jotka jo tehneet lapsensa ja lapset samanikäisiä?

Jopa ne.

Vierailija
7/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista.

Vierailija
8/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit löytää.

Vierailija
9/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa alle 50v miestä.

Vierailija
10/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipiteeni: Ikä ei ole ongelma, lapset on.

Mutta muilla on omat mielipiteensä sitten.

Vierailija
11/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v mies, minulla on yksi jo aikuinen tytär, johon pidän tiiviisti yhteyttä. Olen vasta eronnut 15v liitosta. Tutustuisin mielelläni kaltaiseesi naiseen. En halua enempää omia lapsia, mutta "vara-isänä" oleminen olisi ok ja ymmärrän mitä se tarkoittaa.

Vierailija
12/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän niitä on kolmen lapsen äitejäkin, jotka ovat löytäneet uuden suhteen. Joten eiköhän tuo mahdollista ole. Mutta jos rakkautta ei nykyisessäkään suhteessa ole, niin eihän tilanne muutu huonommaksi eron myötä, tai vaikkei uutta rakkautta löytyisikään. Mutta ainoastaan ero mahdollistaa sen, että joskus voi saada rakkauttakin. Ja toisaalta jos et juuri nyt sellaista edes kaipaa, niin ei kannata kehittää asiasta ongelmaa. Sinuna tekisin päätöksen ihan vain sillä perusteella, onko nykyinen suhde hyvä ja haluatko jatkaa siinä - mitä ilmeisimmin et, joten miettisin asiaa siltä pohjalta.

Niin, ja itse löysin kahden lapsen äitinä uuden kumppanin 44-vuotiaana. En edes oikeastaan etsinyt mitään, mutta rakkaus ja intohimo osuivat kohdalle.

Vierailija
13/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on mahdollista.

Vierailija
14/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin alkaa olee sun kassa jos olet kiva ja kiltti.

Vierailija
15/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Suosittelen mieluummin koiraa kuin miestä. Panostaa yhtä paljon parisuhteeseen kuin keskiverto mies, tykkää nukkua vieressä ja on aina iloinen kun tulee kotiin.

Hyvä että olet päättänyt lähteä huonosta suhteesta. Naiset on tutkitusti onnellisempia yksin kuin suhteessa miehen kanssa. Ero voi lisätä elinvuosiasi. Reippain mielin siis tulevaa kohti! Onnea!

Vierailija
16/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on mahdollista. Ilmeisesti lapsetkin on jo aika isoja, teinejä tai jopa aikuisia.

Jotkut löytää uusia rakkauksia ja parisuhteita sekä astuvat avioon monta kertaa elämässään, miksi se ei olisi sinulle mahdollista.

Itsellä kolme parisuhdetta takana, kaksi avioliittoa ja yksi avoliitto.

Nyt olen siinä vaiheessa etten kaipaa enää parisuhdetta, lapset aikuisia. Nyt on aikaa itselle.

Vierailija
17/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sekin mahdollisuus olemassa.

Ap

Vierailija
18/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti mahdollista.

Löytyy myös mukavia miehiä. Osaavat ruuanlaiton, ovat sosiaalisia, helliä, romanttisia ja empaattisia ja voivat vielä olla lapsi myönteisiäkin.

Näin itsekin ajattelen. Olen varma, että on paljon mukavia, aikuisia miehiä, jotka osaavat olla huomaavaisia jne ja tunnenhan itsekin sellaisia. Ei tietenkään haittaa vaikka miehellä itsellään olisi lapsia, oikeastaan vähän olettaisinkin että hänellä olisi.

Kun olemme puhuneet erosta, mies on varoittanut minua siitä että entä jos alankin kaivata joskus myöhemmin parisuhdetta enkä sellaista enää löydä. En tiedä mikä hänen motiivinsa on puhua sellaisia, koska itse näen sen täysin mahdollisena, mikäli parisuhteen vaan haluan. Mutta olenko sitten liian toiveikas, en tiedä. T. Ap

Vierailija
19/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sekin mahdollisuus olemassa.

Ap

Hah. Tämä ei ole Ap. Kyllä kaikki lapset ovat samalle miehelle, olen ehdottoman uskollista sorttia, ja siksi olen näinkin pitkään tässä suhteessa pysynyt. T. Ap

Vierailija
20/73 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Suosittelen mieluummin koiraa kuin miestä. Panostaa yhtä paljon parisuhteeseen kuin keskiverto mies, tykkää nukkua vieressä ja on aina iloinen kun tulee kotiin.

Hyvä että olet päättänyt lähteä huonosta suhteesta. Naiset on tutkitusti onnellisempia yksin kuin suhteessa miehen kanssa. Ero voi lisätä elinvuosiasi. Reippain mielin siis tulevaa kohti! Onnea!

Koiran kanssa ei tee mieli harrastaa seksiä ja koirat haisevat pahemmalta kuin ihmiset. En siis ainakaan itse korvaisi ihmissuhdetta koiralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän