Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kela ei maksa eläinlääkärikuluja?

Vierailija
12.11.2022 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009193934.html

Huutava vääryys koska lemmikki estää syrjäytymästä kokonaan yhteiskunnasta.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle kuuluu oma Kelan maksama lemmikki. Sen nyt sanoo järkikin.

Vierailija
102/104 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksetaanhan kakaroistakin vaikka mitä kuluja. Joillekin lemmikkieläin on kuin oma lapsi.

Eläin on silti eläin ja ihminen on ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää. Eläin ei ole tässä kontekstissa mikään perheenjäsen, ja tuet on tarkoitettu viimeiseksi tukimuodoksi, ei kansalaispalkaksi. Mutta eihän nyt Kelan tukeen tottunut elätti sitä usko.

Kyllä se vaan monelle on perheenjäsen. Kelan pitäisi kyllä maksaa tässä tapauksessa.

Joo, mutta lemmikki ostetaan vasta sitten kun käydään töissä ja on varaa huolehtia siitä. Kela syytää nyt jo taskut täyteen rahaa millä ihmiset ostelee sijoitusasuntoja ja säästää kymmenet tuhannet eurot elvistelläkseen sitä lehdessä ja vauvapalstalla. Sinä et tarvitse yhtään enempää Kelan rahaa vaan työpaikan.

Mä olen työtön ja mulla on eläimiä, jopa hevosia. Ja nämä on ostettu sillon kun olin töissä.

Mistä tulee tämä ajatus ettei työtön ole ollut ikinä töissä??

Kiusantekoahan nämä kommentit tässä ketjussa enimmäkseen ovat. Eilen oli nenäpäivä, ja vastailijat lahjoittelivat kymppejään kyynel silmässä, nyt saa sitten kettuilla hyvällä omalla tunnolla koko sen hyväntekeväisyyslahjoituksensa edestä. Seuraavaksi sitten joulukirkkoon hartaana veisaamaan. Että voihan nyyhkis.

Vierailija
104/104 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikki juuri syrjäyttää yhteiskunnasta ja tekee sinusta eläinkunnan edustajan. Lemmikinomistajat ovat hirviöitä ihmisiä kohtaan.

Tätä ketjua lukemalla käy selväksi, että se on kyllä ihan toisin päin. Lemmikkkivihan lisäksi tässä on ihan puhdasta ihmisvihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme