Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleistuki: ensi vuonna edes osa-aikatyöläisellä ei saa olla omia säästöjä tilillä, muuten tuet menee

Vierailija
14.05.2025 |

Eli kaikkein passivoivin tuen muoto tuo,  jos toteutuu toimeentulotuki-tyylisenä. Käteisen rahan käyttö räjähtää kasvuun. Eikä ole mitään järkeä tehdä osa-aikatyötä, kun jokainen euro, jonka ansaitset, leikkaa tukea ja jos olet viime vuodet hammasta purren kituuttanut ja säästänyt, niin siitä rangaistaan kokonaan tukien menetyksellä.

Eikä kaikille riitä kokoaikatyötä, jonka palkalla pärjäisi ilman tukia. Se on tosiasia. Korian datakeskuksellekin kiinalaisia työläisiä tulee, eikä datakeskukset edes työllistä tuhansia.

Kommentit (280)

Vierailija
1/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ja silti tyhmät äänestää  persuja ja kokkareita.

Vierailija
2/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuli 10'000 raja säästöille asumistuessa, ja kohta ei saa olla sitäkään tilillä. Lopettakaa puhe säästäväisyydestä: parempi vaan tuhlata kaikki ja olla kotona tekemättä mitään. Sitähän näillä tukien leikkauksilla halutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko lähteen

Vierailija
4/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku innostuu harrastamaan vapaaehtoistyötä, kun palkallista oikeaa työtäkään ei riitä kaikille?

Vierailija
5/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko lähteen

https://yle.fi/a/74-20160742

Vierailija
6/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys miksi sellaiselle pitäisi tukia maksaa, jolla on tilillä rahaa ? - Nyt joku roti.

Vierailija
7/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys miksi sellaiselle pitäisi tukia maksaa, jolla on tilillä rahaa ? - Nyt joku roti.

Aina puhutaan, että täytyy pitää tilillä pahan päivän varalle kolmen kuukauden palkan verran rahaa. Eli ei pidäkään olla säästäväinen, vaan tuhlata kaikki? Jos ei saa olla säästöjä, niin sitten ei ole mitään järkeä käydä töissä. Siksi toimeentulotuki on se kaikkein passivoivin tuki. Mutta sinunlaiset idiootit ei sitä tajua, vaikka miten selittäisi.

Vierailija
8/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordnet vakuutuskuori pelastaa. Vakuutuskuoreen ei näe kukaan viranomainen sisälle ja teknisesti on ylläpitäjän omaisuutta. 

Vierailija
9/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin tuli 10'000 raja säästöille asumistuessa, ja kohta ei saa olla sitäkään tilillä. Lopettakaa puhe säästäväisyydestä: parempi vaan tuhlata kaikki ja olla kotona tekemättä mitään. Sitähän näillä tukien leikkauksilla halutaan.

Jos on säästöjä 10 000 € tilillä ei mitään tukia tarvitse, harvalla työssä käyvällä menonsa itse maksavalla on säästössä moista summaa.

Vierailija
10/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäisi saada nauttia siitä omaisuudesta ja yhteiskunnan vastata ihmisen perustarpeista?

Vierailija
11/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on säästöjä 10 000 € tilillä ei mitään tukia tarvitse, harvalla työssä käyvällä menonsa itse maksavalla on säästössä moista summaa.

Itse olen tuon summan säästänyt vuosikymmenten kuluessa ja minua pitäisi nyt rankaista säästäväisyydestä?

Jos työssäkäyvällä ei ole tuollaista summaa säästössä, niin lopettakaa alkoholin kittaaminen ja tupakointi, niin alkaa säästyä. Itse olen ollut aina tupakoimaton absolutisti.

Vierailija
12/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä pitää olla huono rahan kanssa jos työssäkäyvällä ei kymppitonnia ole

Vierailija
13/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina puhutaan, että täytyy pitää tilillä pahan päivän varalle kolmen kuukauden palkan verran rahaa. Eli ei pidäkään olla säästäväinen, vaan tuhlata kaikki? Jos ei saa olla säästöjä, niin sitten ei ole mitään järkeä käydä töissä. Siksi toimeentulotuki on se kaikkein passivoivin tuki. Mutta sinunlaiset idiootit ei sitä tajua, vaikka miten selittäisi.

Niin, työttömyys, sairaus, jne ovat niitä pahoja päiviä joita varten olisi hyvä olla niitä säästöjä.🤦

Vierailija
14/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäisi saada nauttia siitä omaisuudesta ja yhteiskunnan vastata ihmisen perustarpeista?

Antakaa minulle kokoaikainen työ, jolla pärjään ilman tukia, niin en tarvitse yhteiskunnan tukia! 

Vierailija
15/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on aikaa nostaa rahat pois tilitä.

Vierailija
16/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, työttömyys, sairaus, jne ovat niitä pahoja päiviä joita varten olisi hyvä olla niitä säästöjä.🤦

Työttömyyttä varten on TYÖTTÖMYYSKORVAUS. 

Vierailija
17/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittomuuksien ehkäisemiseksi käteisen rahan käytöstä pitää luopua kokonaan, ja tuet maksetaan jatkossa sähköisesti suoraan erityisille maksukorteille joilla voi ostaa kauppaketjujen myymälöistä vain hyväksyttyjen tuoteryhmien tuotteita.

Vierailija
18/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista AP että ne lääkkeet pitää ottaa säännöllisesti.

Vierailija
19/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä on aikaa nostaa rahat pois tilitä.

Mutta mulla iso osa niistä on määräaikaisella tallestustilillä, jolta ne saa nostettua vasta ensi vuoden huhtikuussa.

Vierailija
20/280 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee HUUTAVA PULA henkilökohtaisista avustajista ja muista paska-osa-aikaduunin tekijöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä