Työttämät työnhakijat.
Millaiset syyt teillä on ollut kieltäytyä lyhytaikaisesta työstä?
Kommentit (4)
välittömät kustannukset mulla olisi olleet töihin menosta
johtuen n. 650e (päivähoitomaksut ja bensakulut), joten en ottanut työtä vastaan. karenssihan
siitä paukahti.
Lasten vieminen hoitoon, itsensä saaminen työpaikalle (ei autoa, asutaan pohjoisessa ei julkista liikennettä) voi olla liian hankalaa.
Koko kesän olin töissä osa-aikaisena, lapset hoidossa. Töihin kuljin pyörällä. Mitään ei muuta kuin vähän lisää työkokemusta ei jäänyt käteen.
Työtä olisi ollut kahtena päivänä viikossa. Lapsen tarhapaikasta olisi kuitenkin mennyt täysi maksu, joten käteen ei olisi jäänyt oikeastaan mitään. Karenssi tuli, mutta eipä tuossa mitään juuri menettänyt, koska työmarkkinatuki oli minulla tuolloin n. 30 markkaa päivä. Tästä on jo 7 vuotta aikaa.
välittömät kustannukset mulla olisi olleet töihin menosta
johtuen n. 650e (päivähoitomaksut ja bensakulut), joten en ottanut työtä vastaan. karenssihan
siitä paukahti.