***ELOISAT JOULUMIELELLÄ PIKKUJOULUIHIN***
Pikkujoulut vietetään 1.12. perjantaina klo 12-15 Töölön Chicosin kapsussa (Mannerheimintie 68) vastapäätä vanhaa Töölön kisahallia.
Kaikki kynnelle kykenevät mukaan. Kenties saamme pukinkin vieraaksi, mistäs sen tietää....
Kommentit (66)
Täältä myös " uusi" äiti ja elokuinen ilmoittautuvat tonttuilemaan pikkujouluihin!
Pikku Myy ja Tuukka 3 kk
Tullaan kahdestaan minä ja tytsy. Mies lähtee pojulin kanssa Englantiin edellisenä päivänä pitkäksi viikonlopuksi, joten eipä ole tällä kertaa mukana.
ja samalla kysyn, että laitetaanko vauvojen pakettiin antaja esim. Hyvää pikkujoulua toivoo pubu ja Anni.
siis oon nyt pihalla,millon ja minkähintasta presentsii :D pitää ostaa?
ja ostetaanko nuille isosiskoille/veljille?
sitten laitetaan yht.säkkiin ja jokainen saapi sitten jonkun paketin. Minä tuon noille isommille sisaruksille korruptiolahjoja ettei tule paha mieli kun on kerran pikkujoulut!
Yritän saada Veetin jonnekkin hoitoon. On sen verran villi tapaus että muuten joudun juoksemaan vaan sen perässä.
Eli tulen Venlan kanssa. Jos joudun Veetin ottamaan mukaan niin ilmoitan siitä vielä.
Öttis
mä yritän vielä sumplia tota tuloa..ei kauheesti innosta ruuhka busseilla lähtee jne.. et jos tultas bussilla siihen ja ukko hakis meiät..
Eli Pantoufle + Väinö saapuvat paikalle, miehellä sattui taas sopivasti työkeikka Helsinkiin tuolle päivälle, joten pääsemme samassa kyydissä. Voi olla, että joudun ottamaan myös tytön 3v mukaan, mutta varmistan sen vielä lähempänä tapaamista. Tip tap tip tap...
Nallukka ja Aleksi
Calathea ja Aava
Jamssa tulee vauvan kanssa kahden
Oliko vielä muutoksia...Kaksi isompaa sisarusta tulossa mukaan...k.h.p. 6v tytär ja Kretun 2v poika????Muita????
Huomenna läiskään koko listan tähän...
Pantoufle+Väinö
Villa+poju
Puppe+Veera
Myrý+Eetu
Öttimötiäinen+Venla
Elo+kaksoset
Vaaga+Tiitus
Air+Amanda
PikkuMyy+Tuukka
Töppönen+Julius
Pia74+typy
Kerutus+Eemeli
Peeveli+Toivo
Eria+Jaakko
Papuna+Leevi
Bikkuruinen+Iina-Emilia
Kretukka+Nekku+isoveli
k.h.p.+vauva+isosisko
Jamssa+vauva
Pumpuli+Eeli
Hippu+Eetu
Hipun ystävä+vauva
Pubu+Anni
Opemamma+Leevi
Nallukka +Aleksi
Calathea + Aava
26 äitiä, 27 vauvaa ja kaksi ihanaa pikkuihmistä
Jep jep, miehen muuttuneet suunnitelmat sekoittivat koko meidän pikkujoulusuunnitelma. Tarkoitus oli siis tulla koko porukka junalla Helsinkiin jo torstai-iltana ja palata takaisin kotiin perjantaina eloisten pikkujoulujen jälkeen. No nyt mies päättikin lähteä palaveriinsa vasta perjantaiaamuna koneella ja tulla koneella myöskin takaisin. Ainoa vaihtoehto siis näyttää olevan pakata lapset aamulla junaan ja lähteä puksuttelemaan Hesaa kohti klo 6.30 ja palata takaisin 15.30 junalla eli oltaisiin kotona illalla 19.30 aikoihin... Phuuh, ei kyllä kuulosta yhtään järkevältä suunnitelmalta vaikka tätä kuinka päin katselisin. Tuollainen matka edestakaisin saman päivän aikana on vaan niiiiin rankkaa lapsille, mutta mamma taas haluaisi niiiiin kovasti olla paikalla...
Apua, auttakkee...
Pantoufle
Mä en pääsekään osallistumaan pikkujouluihin. Just, kun ehdin parantua flunssasta niin mulle iski kurkunpääntulehdus. Lääkärin mukaan mun pitäis olla puhumatta tää viikko :(.
Josko sitten pääsisin mukaan tammi- tai helmikuun tapaamiseen. Mutta nyt poistun lepäilemään, hauskaa pikkujoulua kaikille!
Hippu ja Eetu
Meillä on neljä yötä mennyt ihan penkin alle. En ole nukkunut tuntia pidempää pätkää. Tissiä/tuttia on pitänyt antaa puolentunnin / tunnin välein. Pikkujoulut ovat nyt vähän vaakalaudalla, sillä jos oloni on tällainen, en jaksa tulla. Tosi harmi.
Eli jos meitä ei näy, on yö mennyt taas tosi huonosti. Toivottavasti saisin nukuttua, silloin saavumme ilomielin juhlimaan kanssanne.
Puppe ja Veera
Pantoufle+Väinö ???
Villa+poju
Puppe+Veera ????
Myrý+Eetu
Öttimötiäinen+Venla
Elo+kaksoset
Vaaga+Tiitus
Air+Amanda
PikkuMyy+Tuukka
Töppönen+Julius
Pia74+typy
Kerutus+Eemeli
Peeveli+Toivo
Eria+Jaakko
Papuna+Leevi
Bikkuruinen+Iina-Emilia
Kretukka+Nekku+isosisko
k.h.p.+Iida+isosisko
Jamssa+vauva
Pumpuli+Eeli
Pubu+Anni
Opemamma+Leevi
Nallukka +Aleksi
Calathea + Aava
Tuuli+ Elisa
25 äitiä, 26 vauvaa ja 2 ihanaa pikkuihmistä
Pantoufle+Väinö ???
Villa+poju
Puppe+Veera ????
Myrý+Eetu
Öttimötiäinen+Venla
Elo+kaksoset
Vaaga+Tiitus
PikkuMyy+Tuukka
Töppönen+Julius
Pia74+typy
Kerutus+Eemeli
Peeveli+Toivo
Eria+Jaakko
Papuna+Leevi
Bikkuruinen+Iina-Emilia
Kretukka+Nekku+isosisko
k.h.p.+Iida+isosisko
Jamssa+vauva
Pumpuli+Eeli
Pubu+Anni
Opemamma+Leevi
Nallukka +Aleksi
Calathea + Aava
Tuuli+ Elisa
En saanut Helsingin reissua järjestymään mitenkään järkevästi ja lähes 10 tuntia junassa yhden päivän aikana kahden lapsen kanssa ei kuulosta houkutelevalta. Harmittaa ihan hirveästi, mutta eipä mahda mitään. Uudella yrityksellä sitten tammikuussa.
Oikein ihanaa tapaamista teille muille kuitenkin!!!
Pantoufle ja Väinö
Töppönen ja Julius ilmoittautuvat mukaan.