Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISAT JOULUMIELELLÄ PIKKUJOULUIHIN***

06.11.2006 |

Pikkujoulut vietetään 1.12. perjantaina klo 12-15 Töölön Chicosin kapsussa (Mannerheimintie 68) vastapäätä vanhaa Töölön kisahallia.

Kaikki kynnelle kykenevät mukaan. Kenties saamme pukinkin vieraaksi, mistäs sen tietää....

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeisena täällä kirjoittelen, joten joudumme valitettavasti jäämään pois pikku joulu riennosta : ( Täällä lähetään siis kaivelemaan Panadol pakettia esiin.

Oikein mukavaa juhlaa kaikille jotka mukaan pääsevät!

Terveisin, Pikku Myy ja Tuukka

Vierailija
22/66 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Leevi ja Opemamma tonttuilemaan hyvässä seurassa:)

Miettikäähän ohjelmaa...vai onko syömisessä, imetyksessä, vaipanvaihdossa ja hyvässä seurassa tarpeeksi? Hankimmeko jokainen pienen 5 egen paketin vauvoja ajatellen/äitejä ajatellen ja pistämme säkkiin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pieni lahja on varmaan hyvä ohjelmanumero. Nyt vaan päättäkää ostammeko ne lahjat vauvoille vai kaipaammeko me äidit pientä lahjomista..

Vierailija
24/66 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Jamssa ja tyttö tulevat juhlistamaan pikkujoulua (kunhan vain pysytään terveenä). Joudun ehkä ottamaan mukaan myös tuon keskimmäisen tytön, mutta siitä tulee varmuus myöhemmin.

Lahjaidea kuulostaa hyvältä. Mä ehdottaisin lahjaa vauvalle, muuten voi tulla aika vaikeaksi keksiä jotain muuta kuin kynttilöitä ;) Mutta otetaanko " äänestys" siitä kumpi parempi?

Tarkoitushan on varmaankin taas ruokailla?

Jamssa + tytsy 2,5kk

Vierailija
25/66 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lahjaidea oli kiva. Ehdottaisin myös, että ostettais lahjat vauvoille, koska muuten en minäkään keksi muuta ostettavaa kuin kynttilät, tuikut tai suklaarasiat.

Vierailija
26/66 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaidea vauvoille bueno. On muuten hassua, että ennen tuo pikkujoululahja oli 5mk, nykyään 5e =) Vai ostetaanko n. 90 sentin joululahjat, mitähän sillä saisi?

Vierailija
27/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne niitä tarttee enempi,mä ilmottaudun alustavasti mukaan,kaikki riippuu ku ukon aamu on 7.00-14.00 ja ilta 14.30-22.00 esikoinen pitäs hakee eskarista,ellen pidä kotona silloin ja tuu senkaa + villan kanssa kun siitä oli puhetta. mut laittakaa meikälaiset mukaan..

Vierailija
28/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketti vauvalle on oikein kiva idea...

entäs jos isompia sisaruksia mukana, mitäs he tuumaavat jos vauvat saavat paketin?

kiitos opemamma, kun pistit tämän pinon pystyyn.

Vierailija
29/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun nyt siis kuitenkin...pääsispähän käymää Hesssa.

Minunkin täytynee ottaa 2v mukaan pojille hoito voisi järjestyäkin.

Minulle kyllä kelpaa kynttilät ja suklaakin, mutta tottahan Nekku on pakettinsa ansainnut. Mielestäni sisarrukset eivät tarvitse lahjaa. Meillä ainakin on totutettu, ettei aina saa lahjoja kun joku toinen saa. Jos tämä on vauvojen pikkujoulu niin vauvat saa ei muut. Tulihan postissa vauvalahjoja ja yhä edelleen tulee (tänän libero sammakko) eikä isommat siitä itseensä ota vaan leikkivät Nekun kanssa. Pitää kuitenkin sopia ettei käy niin että toiset sisarrukset saavat ja toiset eivät.

Kretu ja Nekku ja Kretukka :)

Vierailija
30/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sanovat bikkuruiset eli äiti ja Iina-Emilia (9 vkoa 2 pvää). Opemamman ehdottama lahjaidea vauvoille on todella hyvä, osallistumme mieluusti siihenkin. Ihanaa nähdä taas muita samanikäisiä vauveleita!!

bikkuruinen

Vierailija
31/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuu mukaan! Siispä minä ja Jakko matkaamme 1.12. Helsinkiin. Ihan pienellä varauksella, että jos tuo mies vaan lähtee kuskiksi, mulla kun menis siellä autoillessa se hermo! Jos sitä edes sinne asti piisaakaan...

Vauvan-lahja on hyvä idea ja jos tulee muita pikkusia, niin eikö voitaisi ajatella, että heillekin kimpassa jotain laitettaisiin?

Eria

Vierailija
32/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani nimi on edelleen Jaakko, eikä Jakko ;D

Ja miellä asuu kaikkien typojen äiti! :)

E

Vierailija
33/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

must ei tartte lahjaa,meillä kanssa totutettu että jos vaavi saa niin toisen ei tartte aina saada kanssa. vuorotellen:)

Vierailija
34/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä hoidan heillekin jotain pientä...Meilläkään ei aina toiset saa, mutta joulu on eri juttu...luulevat vielä pukin rankaisevan heitä:) Minä koitan löytää jotain pikkukivaa ja kustannukset ovat tuskin niin suuret, että kannattaa ruveta rahaa keräilemään, saan hyvän joulumielen ja lapsille toivottavasti samoin!

Vierailija
35/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....se on tietysti eri juttu sisarusten suhteen :)

mut jos vauva vaan saa pienen lahjan se kyllä meillä niellään ihan hyvin ilman oma lahjaa, mutta kuka nyt ei lahjoista pitäsisi.....

t. Kretukka

Vierailija
36/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös " eloisien kuopus" -pojan kanssa lähdemme ekaa kertaa mukaan ellei mitää järisyttäviä esteitä tai sairastumista tule. Tarkoitus on täältä lähteä yhdessä k.h.p;n ja tytön kanssa. :o)

Villa ja poju muutaman päivän päästä jopa 2kk!!

Vierailija
37/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän nousi niin makoisa Joulumieli, että alkoi ihan punaista näkymään ;D

Vierailija
38/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko viel lisätä että kyl meilläkin on totuttu et kukin saa vuorollaan mut ajattelin et jos pukki tulee ja tuo vain vauvoille ni isommista se voi tuntua kurjalle...

kylläpä on taas mukava nähdä teitä kaikkia ja myös uusia kasvoja.

Vierailija
39/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuhan on niin, että jos joulu tai pukki mainitaan paketteja vauvoilla jaettaessa, assosioivat isommat lapset heti jutun jouluun jne. joten annammehan heillekin joulumieltä vaikkei pukki itse paikalle ehtisikään...Minulla on jo homma kohta hanskassa:)

Vierailija
40/66 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos isosisaruskin tulee mukaan, niin milloin pitäisi ilmoittaa siitä? Mä yritän mieluusti tulla ilman tuota keskimmäistä, mutta jos mies ei pysty järkkäämään iltapäivää vapaaksi töistä, niin sitten tulemme kolmisin. Tämä selviää kyllä vasta varmaan noin viikkoa ennen...

Jamssa