Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISAT JOULUMIELELLÄ PIKKUJOULUIHIN***

06.11.2006 |

Pikkujoulut vietetään 1.12. perjantaina klo 12-15 Töölön Chicosin kapsussa (Mannerheimintie 68) vastapäätä vanhaa Töölön kisahallia.

Kaikki kynnelle kykenevät mukaan. Kenties saamme pukinkin vieraaksi, mistäs sen tietää....

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitäkää te muut hauskaa meidänkin puolesta!

Vierailija
62/66 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis me tilataan jos haluaa syödä? mä luulen et meikä ei kerkii syömään jos iida alkaa venkuloimaan,se ei meinaa sylkyssä paikoillaan viihdy :) mutta voihan sumppii hörppii???

isosisko tiedusteli että saako siellä jäätelö annoksia :D

mun pitää ukonkaa viel kysyy jos se vois vaihtaa vuoroo jonkunkaa ni pääsis hakee meiät,mua vähän pelottaa iidankaa ruuhka bussilla mennä kotiin :S jos ottaa herneet nenuun!

nyt antakaa suuntaa mitä 5¿ lahjax ostas?? ja mitä siihen pakettiin/pussiin kirjotetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5¿ saa varmaan jonkun helistimen tai pehmoeläimen tms. Tai jos joku on näppärä käsistään ja neuloo töppöset tai lapaset niin siitä vaan =)

http://www.ravintolaopas.net/chicos/ravintola.asp?cID=84&lang=fi

Tässä taas se linkki jossa voi tutustua etukäteen ruokalistaan.

Ne pöydät oli vähän epäkäytännöllisesti viimeks, mukavampaa olis jos ne olis vaikka u-muodossa kabinetin reunoilla jolloin keskelle jäis tilaa vaunuille. Viimekshän se yks pöytärivi oli vielä siellä takana. Tai voihan olla et ne siellä chicosissa ne järkkääkin jo jotenkin kun tietävät nyt et niitä vaunuja on tulossa.

Vierailija
64/66 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollutkaan muistanut ilmoittautua, mutta totta kai tullaan Aavan kanssa. :))

Calathea ja Aava

Vierailija
65/66 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa mieleeni tässä että kun elolla on kaksoset niin mitenkä toimimme pakettien kanssa jotta molemmat vauvat saavat omansa?

minulla olisi tuossa pari vauvajutskaa, joten voisin laittaa säkkiin kaksi pakettia, vai kuinka?

myry täällä pohtii...

Vierailija
66/66 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme tosiaan lahjaksi pari samanlaista vauvajutskaa kun meillä jo on niin laittaisin mielelläni niitä eteenpäin...