Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis matkusteleeko joku nyt oikeesti???

Vierailija
11.11.2022 |

On korona!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on tullut jäädäkseen eikä sitä ikuisesti voi kotiansa jäädä. 

42/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuttavaperheen lomamatka kesäisessä Espanjassa päättyi koko perheen koronaan. Tartunnan saivat menomatkalla, koneessa ilman maskia köhineeltä. Toki perheelläkään ei kenelläkään ollut maskia lennon aikana.

Tässä tarinassa on se ongelma että Espanja vaati kesällä maskit lennolla Espanjaan kaikilta. Sen lisäksi köhinää aiheuttaa moni muukin, itse sairasti koronan kesällä ilman yskää ja syksyllä 2 viikon yskän normibronkiitissa (ei, ei ollut pahempi koronan jälkeen ). Ja  mihin se matka päättyi tarkalleen ottaen? Kesällä Espanja oli jo tilanteessa että korona ei aiheuttanut karateenia...

Tarinassa ei sanottu että matka tehtiin kesällä. Kesäiseen Espanjaan kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin itsekeskeisille ihmisille edes korona tai sota ei opeta mitään.

Ai mitä? Sitäkö että pitää pelätä ja olla kotona vain?

Vierailija
44/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämää ei voi jättää elämättä. Kun kerta korona ei ole menossa mihinkään joka tapauksessa. Itse jokainen voi toki halutessaan eristäyttä ja varoa kaikkea. Mutta esim. Joku Kiinan meininki on täysin sairas ja tarpeeton.

koronashowhan luotiin ja sitä ylläpidellään juuri sen takia että saataisiin tekosyy siirtää Kiinassa kehitetty totalitarismin muoto joka maahan

Vierailija
45/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina tuhosi nyt ihan itse turismin maahansa . Eikä tuo Thaimaa myöskään hyvältä näytä.

Vierailija
46/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämää ei voi jättää elämättä. Kun kerta korona ei ole menossa mihinkään joka tapauksessa. Itse jokainen voi toki halutessaan eristäyttä ja varoa kaikkea. Mutta esim. Joku Kiinan meininki on täysin sairas ja tarpeeton.

koronashowhan luotiin ja sitä ylläpidellään juuri sen takia että saataisiin tekosyy siirtää Kiinassa kehitetty totalitarismin muoto joka maahan

kun kerran esität tuollaisen väitteen, niin voisit samalla kertoa että miksi tuo kiinan malli ei ole toteutunut muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan