Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis matkusteleeko joku nyt oikeesti???

Vierailija
11.11.2022 |

On korona!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät koronatartuntaa, kannattaisi muuttaa lentokoneeseen näin lentokoneiden erittäin tehokas ilmanvaihto toimii

https://yle.fi/uutiset/3-11951130

Vierailija
22/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa kunma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin itsekeskeisille ihmisille edes korona tai sota ei opeta mitään.

Vierailija
24/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Vierailija
25/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vasta olin reissussa. En saanut koronaa. 

Vierailija
26/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on porukkaa liikenteessä. 

Vierailija
27/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuttu on saarnannut jo vuosia siitä, miten epäeettistä ulkomaan matkailu ja lentäminen ovat. Kauheaa rasitusta maapallon luonnolle ja elinolosuhteille. Silti tykkäsin matkustaa silloin tällöin. Koronan myötä se innostus sitten hiipui. Nyt matkailua pitäisi hävetä. Elämässä ei ole sitäkään iloa siis.

Tietysti pitäisi tehdä, mikä itsestä tuntuu hyvältä, eikä välittää muiden mielipiteistä.

Mutta ehkä tämä on jotain masennusta, kun aiemmin kiinnostanut juttu ei enää innosta.

Vierailija
28/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarkoitus olisi lähteä alkuvuodesta 3-4 viikoksi viettämään kesää. En malta oottaa...

Vierailija
29/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mitä?

Että kaikki on turhaa...?

Vierailija
30/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuttu on saarnannut jo vuosia siitä, miten epäeettistä ulkomaan matkailu ja lentäminen ovat. Kauheaa rasitusta maapallon luonnolle ja elinolosuhteille. Silti tykkäsin matkustaa silloin tällöin. Koronan myötä se innostus sitten hiipui. Nyt matkailua pitäisi hävetä. Elämässä ei ole sitäkään iloa siis.

Tietysti pitäisi tehdä, mikä itsestä tuntuu hyvältä, eikä välittää muiden mielipiteistä.

Mutta ehkä tämä on jotain masennusta, kun aiemmin kiinnostanut juttu ei enää innosta.

Korona, sota, inflaation myötä kasvaneet hinnat. Tuntuu, kuin viimeistä normaalista vuodesta 2019 olisi jo ikuisuus. Nyt vaan odottaa, että mikä katastrofi seuraavaksi iskee. Ei ihme, että masentaa.

Vierailija
31/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa käyty tänä vuonna, neljännelle lähdetään ensi viikolla. Koronarokotuksia otettu 2 ainoastaan sen vuoksi, että voi matkustaa ja päästä ravintoloihin yms.

Vierailija
32/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin minä matkustaa vaikka sulla ois korona. Koita parantua eläkä ota lisää piikkijä, sen paremmin olkaan kuin nenäänkään

Vierailija
33/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikkiin iske. Ei ainakaan kovin moneen sellaisen joka kiertää k-piikit ja k-testit

Vierailija
34/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää rajoituksia, joten miksipä ei matkustelisi.

Vierailija
35/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni suvustani matkustelee alvariin loma matkat  pois Sumesta,koska heillä rahaa siihen.Itselläni ei rahaa.Tuossa jotain päivä sitten 1 henkilö sanoi haluaa lomalle aurinkon.Kosketeli lähdenkö? Loukkantui kun sanoin en.Minulla on säästö kode ja ei siksi mahdollisutta lomalle. Meidän ero hänellä enemän käyttövaroja,kun läheinen kuoli eli perintöä millä mällätä tai lomailla. Jakos viellä viiltä minua,kun ostin oloasun 18 e.Lidi.En ymmärä ihmiset ostaa vaatteita. Sama viilisi en ymmärrä se minun säästö kohde.Ei ole muiden ymmärtämisestä/ hyväksymisestä kiinni : Mihin rahani laitan tai säästään. sepä se.

Vierailija
36/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koronaa pelkää, kannattaa nimenomaan matkustaa. Harvassa paikassa sitä on näin paljon kuin Suomessa. Muualla myös tarpeen vaatiessa laitetaan rajoituksia esim. maskit joukkoliikenteessä.

Vierailija
37/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää ei voi jättää elämättä. Kun kerta korona ei ole menossa mihinkään joka tapauksessa. Itse jokainen voi toki halutessaan eristäyttä ja varoa kaikkea. Mutta esim. Joku Kiinan meininki on täysin sairas ja tarpeeton.

Vierailija
38/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo matkustaa ..mutta Venäjä, Ukraina, Kiina, Qatar, Intia, Thaimaa nyt ainakin pois listalta

Vierailija
39/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reittilennoissa ei ole mitään hävettävää, matkustaahan siellä jopa satoja muita ihmisiä samalla kertaa. Yksityislennot sen sijaan voisi lopettaa, maksaisi sitten vaikka siitä ykkösluokasta.

Vierailija
40/46 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni suvustani matkustelee alvariin loma matkat  pois Sumesta,koska heillä rahaa siihen.Itselläni ei rahaa.Tuossa jotain päivä sitten 1 henkilö sanoi haluaa lomalle aurinkon.Kosketeli lähdenkö? Loukkantui kun sanoin en.Minulla on säästö kode ja ei siksi mahdollisutta lomalle. Meidän ero hänellä enemän käyttövaroja,kun läheinen kuoli eli perintöä millä mällätä tai lomailla. Jakos viellä viiltä minua,kun ostin oloasun 18 e.Lidi.En ymmärä ihmiset ostaa vaatteita. Sama viilisi en ymmärrä se minun säästö kohde.Ei ole muiden ymmärtämisestä/ hyväksymisestä kiinni : Mihin rahani laitan tai säästään. sepä se.

Opettele nyt ihan ekaksi kirjoittamaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi