"En halua olla sun isä enää"
Mun mielestä tää on karmea juttu, mutta ei suinkaan sen takia, että mies "huijattiin" isäksi.. Onko yhteiset geenit todella niin tärkeä juttu, että haluaa hylätä ihmisen, jota on rakastanut ja pitänyt omana lapsenaan 50 vuotta?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo kylmältä kuulostaa, että ne kaikki yhteiset vuodet lapsen kanssa eivät merkkaa mitään ja toisen voi sulkea noin vaan pois elämästään.
Vanhin lapsistani ei ole biologisesti minun, vaan vaimoni edellisestä suhteesta. Pojan ollessa 10-vuotias, adoptoin hänet omakseni. Ihan yhtä oma lapsi hän on minulle kuin nuo kaksi biologistakin.
Aloituksen tapauksessa nainen toimi väärin valehdellessaan, mutta kyllä sekin tietynlaista julmuutta vaatii, että tuon tilanteeseen täysin viattomalle lapselle kostaa.
käsitin jutusta ettei lapsi asunut koskaan isänsä kanssa, kun lukee että he "pitivät yhteyttä". Onko hänellä ollut isäpuoli elämässään jonka kanssa elänyt?
Epäilen että suhde isään on ollut etäinen ja heikko. Ehkä hänellä on ollut uusi perhe?
No nyt kyllä sitten luin huonosti. Siinä tapauksessa ymmärtää paremmin jos välejä juuri ei ole pahemmin ollut.
Silti pysyn kannasi tuosta, että jos sen lapsen kanssa elää ja kasvattaa omanaan, vaati tietynlaista julmuutta kylmästi vaan katkaista välit.
Itse tiedän tapauksen missä lapsi on selvästi jonkun muun siittämä koska on niin selvät aasialaiset piirteet. Nainen siis ihan suomalainen ja niin on miehensäkin. Mies kuitenkin alusta asti kasvattanut lasta yhdessä vaimonsa kanssa. Lapsellakin ikää jo yli 40v.
Onhan tuossa aloituksen tapauksessa nainen tehnyt täysin väärin, mutta en ymmärrä miten joku voi hylätä toisen 50 vuoden jälkeen, kun on tätä siihen saakka pitänyt omana lapsenaan. Ei sitten ehkä tainnut olla kovin kummoiset välit, jos pystyi noin tekemään.
Nainen laitettava maksamaan elatusmaksut takaisin tai linnaan
Vierailija kirjoitti:
Miettikää oikeasti itsenne tuon lapsen asemaan. Miltä tuntuisi? Mua ainakin surettaa jo ajatuskin siitä, että oma isäni haluaisi kumota isyytensä.
Ap
Miettikää TE naiset tuon isän asemaa. Koko elämän kasvatat lasta omana ja saat kuulla ettei se olekaan sinun, kyllä siinä voi pää seota. Ja aina kun näkee "lastansa" niin heti tulee mieleen että puolisonsa pettänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää oikeasti itsenne tuon lapsen asemaan. Miltä tuntuisi? Mua ainakin surettaa jo ajatuskin siitä, että oma isäni haluaisi kumota isyytensä.
Ap
Miettikää TE naiset tuon isän asemaa. Koko elämän kasvatat lasta omana ja saat kuulla ettei se olekaan sinun, kyllä siinä voi pää seota. Ja aina kun näkee "lastansa" niin heti tulee mieleen että puolisonsa pettänyt
Mä ainakin mietin molempien kannalta asiaa. Pystyttekö TE miehet siihen?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kun ei ole oma isä,nainen huijasi miehen elättämään käenpoikasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eihän mies ollut oma isä. Olisi pitänyt äidiltä kysyä, että kuka se oma isä on.
Tällä logiikalla adoptioisäkään ei ole isä.
Adoptioisä on valinnut saada olla lapsensa isä.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöiset petolliset naiset kuten tämänkin tapauksen äiti on, pitäisi laittaa torinlaidalle häpeäpaaluun ja antaa ratsupiiskaa oikein kunnolla.
Haluatko sä nyt kunnolla lässyttää 50 vuoden takaisesta sulle vieraan naisen elämästä. Siellä on incelin naisvihalla tuupattu taas ketju täyteen sontaa.
Niin juuri, adoptioisä ei ole isä, vaan adoptioisä.