Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi henkilö, haluatko että sinua teititellään?

Vierailija
11.11.2022 |

Vieläkö tehdään sinunkauppoja vai onko ok sinutella heti? Ikäsi?

Olen myös huomannut että joitakin ministereitä teititellään ja toisia sinutellaan. Mikä on etiketti näissä tapauksissa?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärini teitittelee minua, sanoin, että voi sinutella, mutta hän sanoi, ettei osaa.

Vierailija
62/69 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 44v. En halua teitittelyä, ei rouvittelua, ei Sinä sanaa, ei etunimellä jos on tuntematon virkailija. "Haluatko tuotteen muovipussiin" olisi varmaan oikea sanamuoto. Olen neiti koska sinkku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sinutella tai teititellä. Ei se ole niin justiinsa.

Vierailija
64/69 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täpötäydessä bussissa nuori kaunis mmuuttajanainen kysyi haluanko istua hänen paikalleen. Vähän otti kaaliin. Olin 41 v.

- Mies, ei hopis vielä

Vierailija
65/69 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mutta vielä enemmän ärsyttää se, että käytetään etunimeä. Etunimen käyttäjiltä kysyn aina onko hän äitini vai puolisoni. Kansainvälisissä yhteyksissä asianmukainen puhuttelu osataan yleensä paremmin.

Vierailija
66/69 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teitittele ja verenpaineeni nousee jos joku teitittelee. 58v mies.

Vierailija
67/69 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa eli minua ei tarvi teititellä. Toki ymmärrän sen, että palvelualan ammattilaiset haluavat pitää hajurakoa asiakkaisiinsa teitittelemällä. He osaavat usein teititellä oikein. Joillain toimittajilla se on vähän sitä sun tätä ja hakusessa.

Vierailija
68/69 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos, siihen saakka kunnes ne sinun kaupat on tehty. Kuuluu automaattisiin ja hyviin tapoihin. Yleensä ne sinun kaupat syntyy muutamassa sekunnissa, jos ne on syntyäkseen. Henkilöt joista en pidä, teitittelen itse keskustelun loppuun saakka. Ne kenen kanssa synkkaa heti, siirrytään heti sinutteluun ja ne krumeluurit tippuu välittömästi pois.

M53

Vierailija
69/69 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiitos, siihen saakka kunnes ne sinun kaupat on tehty. Kuuluu automaattisiin ja hyviin tapoihin. Yleensä ne sinun kaupat syntyy muutamassa sekunnissa, jos ne on syntyäkseen. Henkilöt joista en pidä, teitittelen itse keskustelun loppuun saakka. Ne kenen kanssa synkkaa heti, siirrytään heti sinutteluun ja ne krumeluurit tippuu välittömästi pois.

M53

Heh, nyt tiedän miksi lääkäri teititteli mua koko käynnin ajan; hän ei pitänyt musta. Mä kyllä sinuttelin häntä, kysyin annatko reseptin mulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän