Yle: Tehyn sisällä vallitsee pelon ilmapiiri, potkuja jaellaan Whatsappilla
Osa kuvailee ilmapiiriä tulenaraksi ja räjähdysherkäksi. Osa puhuu pelon ilmapiiristä, yksi pohjoiskorealaisesta mentaliteetista, toinen vertaa tunnelmaa uskonlahkoon. Millariikka Rytkönen ei kommentoi.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama menohan se on hoitotyönyksiköissä. Eihän tuossa ole mitään yllättävää, että alan nk. etujärjestössä on sama pelimeininki. Ihme että on pysynyt salassa näin kauan.
Ja tämähän se on tosiasiassa alan isoin ongelma. Huono työilmapiiri ja surkea johto, + kaikesta säästäminen.
Miten itse johtaisit toisin? Ja millä toimilla teillä työilmapiiriin voisi vaikuttaa? Ei saikuttajia esim. ole kovin helppo irtisanoa, ei teillä eikä meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen myötähäpeä heräsi koko mesoamisesta, joten erosin Tehystä. Jäin vain kassan jäseneksi. Siinä tuli jo palkankorotusta kerrakseen, n.500 / v.🤭
Mä erosin Tehystä maaliskuussa, ei moraali eikä etiikka kestänyt liiton toimia. Mua ivattiin petturiksi, kun jätin mielummin Tehyn kuin potilaat. Voiko joku Tehyläinen enää ummistaa silmänsä?
Rikkurit ja rikkurihenkiset joutaakin lähteä.
"Rikkuri on kaksijalkainen eläin, jolla on korkkiruuvisielu, vesiaivot, selkäranka yhdistelmä hyytelöä ja limaa. Siellä, missä muilla on sydän, hän kantaa sisällään mätien periaatteiden kasvainta."
Milla-Riikka Rytkönen on persoonallisuushäiriöinen, sehän paistaa siitä hyvinkin kauas, korruptoitunut SDPläinen, punainen tukka, lihava pankkitili, miksi muuten näille SDPläisille lihava pankkitili on niin tärkeä asia. Minusta kaksinaismoralistista. Marinillakin silmät vain kiiluu rahasta, rahanahneita ovat, muka köyhän asialla, paskan marjat.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä käsittämätöntä on se, että Tehy yritti sumuttaa omia jäseniäänkin neuvottelusovun saamisen jälkeen. Että ne palkkaharmonisaatiorahat tulee yhtä suurina korotuksina kaikille. Kuinkahan moni tämän vielä uskoo? Ja miten eivät hoitajat näe oman liittonsa osuutta yhtään missään? Edelleen sokeasti kannatetaan Tehyä.
Miten niin? Minä ainakin erosin heti kun työtaistelun, eli paremminkin huijauksen tulos julkistettiin. Vuoden loppuun teen vielä sairaanhoitajan töitä. Sitten vain Herra tietää mitä seuraavaksi.
Ei yllättänyt. Mun kaveri kertoi jo viime talvena, että Tehy lähetteli uhkaavia ja yllyttäviä sähköposteja jäsenilleen. Hän erosi Tehystä heti sen jälkeen. Punapään halveksiva ja ylimielinen esiintyminen julkisuudessa on nostanut niskakarvat pystyyn itse kullakin. Kammotava tapa esiintyä. Hassuinta, ettei Tehyn pomo ole kuullutkaan tällaisesta pelolla hallitsemisesta. Kertoo ihmisestä paljon.
Erosin liitosta kesällä. En halua kuulua Tehyyn. Kallis jäsenmaksu ja oma paikallisosasto , Söivät, joivat ravintoloissa ja laivalla meidän jäsenten rahoilla, kun suunnittelivat toimintaa ? . Juu. Ja jouluraha: Marimekon lahjakortti paikallisosaston " johtajille" aivan järkkyä. En vaan suostu enää maksunaiseksi! Että tämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Millariikka Rytkönen on hyvä esimerkki rahan makuun päässeestä demarista.
Millariikka Rytkönen ei ole demari.
Rytkönen veti hoitoalan lokaan, se on fakta. Ennen arvostin hoitajia mutta en enää. Rytkönen sai näkemään kuinka ahne ammattikunta he ovat.
Eduskuntavaaleissa tulee galluppien mukaisesti ja ansaitusti lakonmurtajapuolue SDP:lle turpaan ja päälahtarilta lähtee pääministeriys.