Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Tehyn sisällä vallitsee pelon ilmapiiri, potkuja jaellaan Whatsappilla

Vierailija
11.11.2022 |

https://yle.fi/a/74-20003776

Osa kuvailee ilmapiiriä tulenaraksi ja räjähdysherkäksi. Osa puhuu pelon ilmapiiristä, yksi pohjoiskorealaisesta mentaliteetista, toinen vertaa tunnelmaa uskonlahkoon. Millariikka Rytkönen ei kommentoi.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä. Jokaisessa organisaatiossa valta nousee johtoportaalla päähän. Se on faktaa. Siihen liittyy erehtymättömyyden harhakuva ja hybris, että itse tietää kaiken paremmin.

Vierailija
2/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös järjestön suhteet SDP:n kanssa ovat nykyään hyiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Rytkönen on johtajana yhtä agressiivinen kuin hän on julkisuudessa, en yhtään ihmettele.

Vierailija
4/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Rytkönen on johtajana yhtä agressiivinen kuin hän on julkisuudessa, en yhtään ihmettele.

Taitaa kuulua näihin vihaisiin perfektionistijohtajiin, jotka sotkeutuvat alaisten töihin monta organisaatioporrasta alaspäin.

Vierailija
5/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Krista Kiuru tapasi ensitöikseen Tehyn puheenjohtajan Millariikka Rytkösen palatessaan äitiyslomalta."

Mafiozat kaffitteli?

Vierailija
6/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lehtimäki puolestaan arvosteli Tehyn puheenohtajaa Millariikka Rytköstä sumutuksesta ja provosoinnista palkkasovun synnyttyä Uutissuomalaisen haastattelussa, mitä moni tehyläinen piti epälojaalina."

Niin että kun sumuttaa & provosoi se on ok, mutta sen osoittaminen ei ole?

Vierailija
7/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä. Jokaisessa organisaatiossa valta nousee johtoportaalla päähän. Se on faktaa. Siihen liittyy erehtymättömyyden harhakuva ja hybris, että itse tietää kaiken paremmin.

Armeija oli tästä poikkeus. Siellä tuntui menevän niin, että mitä alempi pomo sitä mulkumpi johtaja.

Vierailija
8/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehyläiset olivat valmiita tap pamaan ihmisiä rahan takia.

Vierailija
9/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut töissä isoissakin organisaatioissa, joissa ei ole vallinnut pelon ilmapiiri. Ei tuo aina noin mene.

Vierailija
10/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei seuraa mitään, koska Tehy on hyvyyden puolella.

Vierailija
11/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut töissä isoissakin organisaatioissa, joissa ei ole vallinnut pelon ilmapiiri. Ei tuo aina noin mene.

En ole ollut 35 vuoden aikana yhdessäkään organisaatiossa töissä, missä ei olisi ollut pelon ilmapiiriä...

Vierailija
12/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehyläiset olivat valmiita tap pamaan ihmisiä rahan takia.

Tuon jutun perusteella eivät olleet ja monet tehyläiset kannattivat potilasturvallisuuslakia. Tiedän myös monien Suomen lähi- ja perushoitajajärjestöön kuuluneen eronneen liitosta siksi, että aggressiivisen Rytkösen annettiin niin vapaasti toimia molempien liittojen äänitorvena.

Vierailija
13/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millariikka Rytkönen on hyvä esimerkki rahan makuun päässeestä demarista. 

Vierailija
14/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että kukaan ylipäätänsä haluaisi vapaaehtoisesti työskennellä Millariikan kanssa.

Vierailija
15/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan: Niissä on ollut miesjohto?

Vierailija
16/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millariikka Rytkönen on hyvä esimerkki rahan makuun päässeestä demarista. 

Millariikka Rytkönen on hyvä esimerkki vallan makuun päässeestä naisesta.

Vierailija
17/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: Tehyn 40-vuotisjuhlissa Millariikka kehui ja kiitteli vain sairaanhoitajia.

Kyllä jäi p*skanmaku suuhun.

Nimim. Vakasta

Vierailija
18/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Lisäksi johtaviin tehtäviin pitää olla kunnianhimoinen ja itsekäs, joten usein näillä on jonkinlaista persoonallisuushäiriötä pohjalla. Terveydenhuoltoalalla olen tavannut henkisesti sairaimmat johtajat, eli sinänsä sillä alalla ei ole mitään väliä.

Vierailija
19/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan: Niissä on ollut miesjohto?

Eivätpä naisjohtajatkaan ole tällä saralla kunnostautuneet. Ei taida olla sukupuolikysymys.

Vierailija
20/72 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ja hyvin yleinen ilmiö tällainen, että suorittava porras kerrankin ääneen päästessään puhuu Pohjois-Korean meininginstä, pelon ilmapiiristä yms.

Johtajilta jos asiaa kysyy, he eivät tietenkään ole tällaisesta koskaan kuulleetkaan ja heidän juttunsa ovat muutenkin aivan toisenlaisia kuin hierarkian alimpien laatikoiden.

Molempien juttuja kun kuuntelee, ei uskoisi että he ovat samassa organisaatiossa töissä. Puheet ovat kuin yö ja päivä.

Meilläkin herra isoherra eräässä haastattelussa totesi ihan tosissaan, että henkilökunnan viihtyvyys on hänelle sydämen asia. Meinasi kahvit tulla nenästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi