Naisille kysymys: jos olisin sun rakas aviomies, niin nousisitko ensi viikonloppuna ylös ennen mua tekemään mulle herkullista aamiaista?
Kommentit (53)
On melko ankeaa porukkaa. Ei ihme jos miehet viihtyy Tinderissä.
En. Arkena lähtisin seiskalta töihin muiden jäädessä nukkumaan. Viikonloppuna sinä nousisit tekemään lapsille aamiaista, minä nukkuisin pitkään.
Minä en nouse, kun tuo rakas mieheni nousee kuuden jälkeen aamulla lukemaan Hesaria. Sensijaan olen luvannut tarjota hänelle ravintolassa lounaan omalla rahallani.
Mä olen yli 26v tehnyt miehelleni aamiaisen samalla kun itsellenikin paria poikkeusta lukuunottamatta.
Herään 5-6 aikaan joka päivä.
Mun isäni taas teki äidilleni ja minulle aamiaiset aina vaikka äiti lähti aiemmin töihin.
Ehkä jos mulla olisi tarkoitus saada sinut houkuteltua lastentekoon ensi vuodeksi? Se kun ei ole miestenpäivä vaan isäinpäivä.
En. Koska aikaiset aamuvuorot. Pitää lähteä kotoa jo klo 5.
Meillä ei vietetä muitakaan kaupallisia höpö höpö päiviä. Mies nousee aikaisemmin ja valmistaa itselleen aamupalan, josta riittää koko perheelle. Meillä juhlitaan omia oikeita syntymäpäiviä ja sekään ei tapahdu aamulla.
En nouse ennen kukon laulua , Vasta kukon laulun jälkeen.
Ja jos lunta on tupruttanu yöllä , lunta pitää joutua lumihommiin kolalla tai lumen työnimellä joskaan lumet ovien edestä, tai harjaan luutalla.
Kun näin tämmösenä loska / pakkas säässä , jäätyy pihat
Viskaan pihalle mursketta.
Sitten vasta syön tavan omaisen Aamupalani.
Ei puuroa , eikä mysliä, ei kananmunia, .
Vaan viiliä, leipää ,ja kahvia hörpin. Niin viikon lopusta oli kyse.
Joo en Siltikään nouse ennen kukon laulua .
Enkä keitä kaurapuuroa kun sunnuntaisin , ja viikolla on riisipuuroa ja soppaa( marjasta)
Itse keitettyä soppaa, aamupala on tommonen ja viikon loppusinki teen lumihommat talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä kysymys, joka kertoo paljon naisesta.
mies54v
Jee. Täällä oli n. 30 vastausta, ja yksi ainoa taisi olla myötämielinen.
Kertoo, että palsta on täynnä vähintäänkin tulevia vanhojapiikoja.,,🤗
Mies54v
Olet hassu. Tämä ei varsinaisesti ole mikään nuorten sinkkunaiset suosikkipalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vastakysymys. Oletko sinä ikinä tehnyt mitään minun hyväkseni? Jos et niin saman välittämisen saat takaisin.
Tyypillinen suomalainen nainen, pyyteettömästi ei voi miehen eteen tehdä yhtään mitään. Kaikkiin pitää olla vastapalvelus ja koko parisuhde on yhtä fakin nollasummapeliä kun kaikki pienetkin teot toisen hyväksi pitää ensin jotenkin ansaita. Sitten ihmetellään lun erotilastot ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
On melko ankeaa porukkaa. Ei ihme jos miehet viihtyy Tinderissä.
Sielläkö ne viikonloppuisin aikaisin heräävät, aamupalaa laittavat naiset luuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastakysymys. Oletko sinä ikinä tehnyt mitään minun hyväkseni? Jos et niin saman välittämisen saat takaisin.
Tyypillinen suomalainen nainen, pyyteettömästi ei voi miehen eteen tehdä yhtään mitään. Kaikkiin pitää olla vastapalvelus ja koko parisuhde on yhtä fakin nollasummapeliä kun kaikki pienetkin teot toisen hyväksi pitää ensin jotenkin ansaita. Sitten ihmetellään lun erotilastot ovat mitä ovat.
Tasapainostahan siinä on kyse. "Toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne"; mutta jos kumppaniksi sattuu mölli, joka vaan ottaisi ja ottaisi antamatta mitään takaisin, ei kukaan yksin jaksa, eikä onneksi tarvitsekaan. Se hyvän kierre toimii vain molempiin suuntiin...mutta kun se toimii, rakkaus kasvaa, kun sitä tuhlaa.
SIIS enhän ole SUN lapsi!