Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille kysymys: jos olisin sun rakas aviomies, niin nousisitko ensi viikonloppuna ylös ennen mua tekemään mulle herkullista aamiaista?

Vierailija
10.11.2022 |

Miten on? 😗

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska sinä et myöskään saa aamuisin alas muuta kuin kahvia, jonka yleensä ehdin ensin keittämään😊

Vierailija
22/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha tuttu provolija, mutta ei tunnu olevan ylläpito hereillä.

Minä laitan usein puolisolleni aamiaista, tai pikemminkin brunssia. Munakasta tai munia ja pekonia, paahtoleipää, baked beans (mitä se onkin suomeksi), hummusta, tomaatteja, kurkkua.. tai espanjalaista talonpojan munakasta - mitä milloinkin. Sämpylöitä paistan harvemmin, mutta joskus teen niitäkin. Useammin nykyisin ostan kaupasta paistovalmiita pakastecroissanteja.

Itse en niitä syö (hummusta, papuja ja vihanneksia lukuun ottamatta), mutta tottakai haluan hemmotella rakastani silloin, kun siihen on sopiva hetki.

En sellaisina viikonloppuaamuina, kun olemme ihan vaan kotona ja on paljon tekemistä ja/tai olen työviikon jäljiltä väsynyt. Mutta silloin tällöin. Ja viimeksi lokakuussa tarjosin hänelle viikonloppuloman apartment-majoituksessa sisältäen itse tehdyn brunssin. Edellinen vastaava loma oli syyskuussa ja seuraava varmaan itsenäisyyspäiväviikonloppuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastakysymys. Oletko sinä ikinä tehnyt mitään minun hyväkseni? Jos et niin saman välittämisen saat takaisin.

miksi edes olette yhdessä?

En ole ap:n kanssa yhdessä.

Vierailija
24/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vanha tuttu provolija, mutta ei tunnu olevan ylläpito hereillä.

Minä laitan usein puolisolleni aamiaista, tai pikemminkin brunssia. Munakasta tai munia ja pekonia, paahtoleipää, baked beans (mitä se onkin suomeksi), hummusta, tomaatteja, kurkkua.. tai espanjalaista talonpojan munakasta - mitä milloinkin. Sämpylöitä paistan harvemmin, mutta joskus teen niitäkin. Useammin nykyisin ostan kaupasta paistovalmiita pakastecroissanteja.

Itse en niitä syö (hummusta, papuja ja vihanneksia lukuun ottamatta), mutta tottakai haluan hemmotella rakastani silloin, kun siihen on sopiva hetki.

En sellaisina viikonloppuaamuina, kun olemme ihan vaan kotona ja on paljon tekemistä ja/tai olen työviikon jäljiltä väsynyt. Mutta silloin tällöin. Ja viimeksi lokakuussa tarjosin hänelle viikonloppuloman apartment-majoituksessa sisältäen itse tehdyn brunssin. Edellinen vastaava loma oli syyskuussa ja seuraava varmaan itsenäisyyspäiväviikonloppuna.

Ja piti ihan tarkastaa, milloin oli syyskuuta edeltävä kerta; heinäkuussa ostin hänelle lahjaksi liput Imatran ajoihin ja maksoin meille hotellin Imatralla kahdeksi yöksi.

Toivottavasti, ap, sinäkin löydät joskus naisen, joka rakastaa sinua niin paljon, että haluaa järjestää yllätyksiä ja hemmotella sinua.

Vierailija
25/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen: En todellakaan, älä viitsinaurattaa.

Vierailija
26/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meillä mies on aamupalakokki.

Vierailija
27/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ellet olisi isäni. Mikä olisi outoa.

Vierailija
28/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Eikä nouse lapsetkaan. Ei haluta herätä aamuviideltä, ei edes isänpäivänä. Laitetaan tarjoilut sitten 8-9maissa, kun isi palannut aamulenkiltä. Mutta siihen kyllä panostetaankin sitten.

Vierailija
29/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä kysymys, joka kertoo paljon naisesta.

mies54v

Vierailija
30/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikki meidän lämpimät ruoat, -palat hän tekee itse. Herään paljon aiemmin, aamut ovat me-time.

Vierailija
31/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeä kysymys, joka kertoo paljon naisesta.

mies54v

Jee. Täällä oli n. 30 vastausta, ja yksi ainoa taisi olla myötämielinen.

Vierailija
32/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousen kyllä ja keitän itselleni kahvit. Mies herää vasta aamupäivällä, eikä kumpikaan meistä syö aamiaista. Jos olisit mun mies, niin saisit kahvia, samalla kun keitän itselleni.

Onpas teillä karu tapa isänpäivään.

Minä nousisin ja keittäisi kahvin ja laittaisin lasten kanssa aamupalan ja laulaen vietäisiin. Että vastaus Aapeelle: kyllä.

Vierailija
33/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole syntymäpäivä ensi viikonloppuna.

Vierailija
34/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rakas nyksäni, joka nukkuu viikonloppuisin vielä pitempään kuin minä, ilman muuta laittaisin sinulle aamiaista, samalla kuin itselleni. Sen jälkeen vuorostasi tiskaisit astiat, niinhän sinä aina.

Vierailija
35/53 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, heräät sitte neljän aikaan. Muistat varmaan, että menen kuuteen töihin.

Vierailija
36/53 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullahan ei ole rakasta aviomiestä (eikä edes aviomiestä, enää), mutta jos olisi, niin luultavasti yhdessä tuon 18 v tyttären kanssa laitettaisiin. Mutta koska kysymys oli minun kohdallani vain äärimmäisen hypoteettinen, niin todellisuus on se, että laitan aamupalan vain itselleni ja syön sen rauhassa aamun sanomalehteä lukien. Kuten käytännössä jokainen sunnuntaiaamu.

Vierailija
37/53 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/53 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska lähden niin aikaisin töihin. Kakun kyllä ajattelin valmiiksi leipaista, keittelen kahvit sitten kun tulen kotiin.

Vierailija
39/53 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain ja olen sen tehnyt. Lopetin, kun en saanut vastaavaa hemmottelua äitienpäivänä.

Vierailija
40/53 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, vähän nyt pilkettä silmäkulmaan, älkää olko noin happamia. Hänhän sanoi, että jos olisi rakas aviomies... ei siis aviomies (eri asia) vaan rakas aviomies. Kyllähän nyt rakkaalle aviomiehelle voi aamupalan tehdä. Höh. Ihme tiukkiksia täällä.

Se aamupala pitää tehdä kaikkien muiden kotitöiden lisäksi, ei tuollainen mies tee niitä. Itse en laita vapaalla kelloa soimaan, joten jos herään ennen miestä, laitan kahvin tippumaan. Syömiset mies saa etsiä itse. Teen päivittäin ruuan, joten se riittää.