Millainen on tosikko ihminen?
Onko se huumorintajuttomuutta? Ihminen joka ei ymmärrä leikkiä? Ja mitä jos se "leikki" on sellaista, että on loukkaavaa ja henkilökohtaista ja henkilö suuttuu ja mainitsee siitä, ja muut ovat sitten "no onpa tosikko kun leikistä suuttuu". Missä menee tosikkouden ja "leikin" raja? Minusta tuntuu, että minua pidetään tosikkona, koska en kuuntele p*skaa keneltäkään. Vai onko tosikko sellainen, joka vetää herneet nenään jostain puoli vuosisataa vanhasta speden sketsistä, jolloin aika, ihmiset ja osin arvotkin oli täysin eri kuin nykyään? Vai millaiseksi ja miksi/miten kuvailisitte ihmisen joka on mielestänne tosikko?
Kommentit (8)
Meidän lähiöräkälän kantis kirjoittaisi tähän varmaan mun nimen (nainen 50v.). En jaksa ollenkaan rasvaisia, seksistisiä ja sovinistisia läppiä. Mua pidetään huumorintajuttomana, koska en repäise tai revittele ja rentoudu huolella. Munkin pitäisi nauraa hysteerisenä ja vetää tissipaidan kaulusta alemmas.
Eiköhän jokainen ole joskus tosikko, kun vitsi osuu omaan vaikeaan kohtaan.
Jollain lailla sivistymätön eikä seuraa aikaansa, kapeakatseinen. Ei ymmärrä monitakeisen huumorin asiayhteyksiä. En tarkoita nyt mitään em. tissikikkeliräkälähuumoria.
Perussuomalainen eli kaikesta katkera psykopaatti.
Ikinä ei ole hauskaa aina on jokin pielessä
up