Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä summalla suostuisit tekemään kokopäivätyötä?

Vierailija
10.11.2022 |

Mulla suunnitelmissa opiskelu sihteeri-assistentiksi oppisopimuksena kiinteistönvälitysfirmassa ja katsoin, että tuon alan tesin mukaan 1600 euroa kuussa palkka. Jos pääsen palkkatyöhön arkistoon, palkka olisi 2100 kuussa. Siihen nähden 500 euroa vähemmän on aika paljon, vaikka tutkinnon saisinkin. En tosin ole vielä saanut työtarjousta tuosta firmasta eikä välttämättä edes onnistu.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsen palkkatukityöhön arkistoon piti sanoman.

Vierailija
2/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on etenemismahdollisuudet? Ovatko noi palkat viimeiset numerot mitä tulet saamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on etenemismahdollisuudet? Ovatko noi palkat viimeiset numerot mitä tulet saamaan?

Eivät ole. Yritin vain itse etsiä netistä paljonko palkka voisi olla. Mutta en tiedä voiko sihteeri-assistentin palkka olla enemmän. Aika monipuolinen työnkuva kuitenkin kyseessä.

Vierailija
4/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei summa ratkaise, vaan verot ja veroluonteiset maksut.

Vierailija
5/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen paikan minkä saan.

Ministerinä minäkin tienaisin jonkun kymppitonnisen kuussa, ei mulle sitä salkkua tosin vielä ole tarjottu, mutta saisin jos alkaisin siihen pestiin.

Vierailija
6/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi vain hullulta 1600 euron kuukausipalkalla tehdä töitä vuoden opiskelun ajan, kun palkkatukityössä 2100 euroa/kk.

Vierailija
7/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä AP ehdit kun aiemmin illalla olit saman 500 € ongelman kanssa eri aloilla ja pohtimassa tutkintoa. Miksi teet tällaisia näinkin tylsiä aloituksia. Taitaa olka tuo lähihoitajasta - sairaanhoitajaksi myöskinnaloituksesi

https://www.vauva.fi/keskustelu/4881052/lahihoitajasta-sairaanhoitajaks…

Ip osoite on sama, lukuunottamatta viimeisiä numeroita.

Vierailija
8/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäntapatyötön. Oma aikani on minulle niin tärkeää, että yhdelläkään työnantajalla ei ole tarpeeksi pääomaa palkata minua. JOS jokin summa on pakko, ihan PAKKO, sanoa, niin 4000 euroa.

Vierailija
9/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elämäntapatyötön. Oma aikani on minulle niin tärkeää, että yhdelläkään työnantajalla ei ole tarpeeksi pääomaa palkata minua. JOS jokin summa on pakko, ihan PAKKO, sanoa, niin 4000 euroa.

Näitä suomessa riittää !!!

Vierailija
10/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Ottaisin sen paikan minkä saan.

Ministerinä minäkin tienaisin jonkun kymppitonnisen kuussa, ei mulle sitä salkkua tosin vielä ole tarjottu, mutta saisin jos alkaisin siihen pestiin.

Jos tuosta oppisopimuspaikasta ollaan yhteydessä, on tehtävä päätös otanko vastaan vai haenko suurempipalkkaiseen palkkatukityöhön, johon aika todennäköisesti pääsisin.

Vierailija
11/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen... Mene oikeisiin töihin. Toimisto"työ" menee samaan kastiin youtubettajien ja bloggaajien kanssa.

Vierailija
12/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä AP ehdit kun aiemmin illalla olit saman 500 € ongelman kanssa eri aloilla ja pohtimassa tutkintoa. Miksi teet tällaisia näinkin tylsiä aloituksia. Taitaa olka tuo lähihoitajasta - sairaanhoitajaksi myöskinnaloituksesi

https://www.vauva.fi/keskustelu/4881052/lahihoitajasta-sairaanhoitajaks…

Ip osoite on sama, lukuunottamatta viimeisiä numeroita.

Ei ole minun aloitus.

Vierailija
13/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen nainen... Mene oikeisiin töihin. Toimisto"työ" menee samaan kastiin youtubettajien ja bloggaajien kanssa.

Miksi kiusaat täällä? Ei kaikki pysty tekemään samoja töitä.

Vierailija
14/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain sellaiseen työhön, jossa palkka oli 2100e/kk plus mahdolliset ilta- ja vkl lisät. Pääsin kuitenkin sellaiseen työhön, jossa palkka on 2800e. Ei mulla ollut työttömänä kauheasti vara valita. Sen verran kyllä valkkasin, että niihin 8-9e/tunti-hommiin en vielä hakenut, mutta siinä vaiheessa kun ansiosidonnainen olisi loppunut, olisin hakenut noitakin. En tiedä millä te muut oikein elätte, mutta ei mulla yksinelävänä riitä mitenkään joku 500e/kk työkkäriraha elämiseen. Mieluummin sitten edes muutama satanen lisää. 

Vierailija
15/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ryhdy yrittäjäksi?

Vierailija
16/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ryhdy yrittäjäksi?

Etkö osaa lukea?

Vierailija
17/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töitä olisi sen 40h/viikko verran niin perus 11e tunnissa riittäisi.

Vierailija
18/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä turhaa spekulointia kun en edes ole vielä saanut työtarjousta, mutta kumman valitsisitte jos kaksi vaihtoehtoa?

Vierailija
19/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin sinne arkistoon. Ihan vaan siksi, että en jaksaisi opiskella mitään uutta alaa edes oppisopimuksena, arkisto kuulostaa siltä että saisi olla rauhassa. 

Vierailija
20/21 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuisi vain hullulta 1600 euron kuukausipalkalla tehdä töitä vuoden opiskelun ajan, kun palkkatukityössä 2100 euroa/kk.

Paljonko arvelet palkan olevan valmistumisen jälkeen? Aika nopeasti sitä sillä kuroo yhden vuoden pienemmän palkan kiinni ja menee heittämällä ohi.