Elon Musk tekee 17 tunnin työpäivää 7 päivää viikossa nykyään
Luulisi olevan jo terveydelle vaarallista tuollainen?
Sekä fyysisesti että henkisesti.
Tai ehkä me ihmiset ollaan vaan jotenkin erilaisia sitten?
Kommentit (108)
Tulee mieleen naapurin isäntä maaseudulta joka oli aina "töissä". Ainakin siis omien puheidensa mukaan. Kummasti se "työnteko" tuntui olevan suuremmaksi osaksi juttelua muiden kanssa ja jotain pientä näpertämistä. Maatilanpidon oli lopettanut jo vuosia aiemmin, mutta töitä tuntui silti riittävän?
Hänestä puhuttiinkin kylillä, että laiska töillään kehuu. Tämä siis 90-luvulla kun asuin maalla ja olin vielä teini.
Luulen, että Muskin työnteko on myös samanlaista. Kyllä sitä intohimostaan jaksaa puhua vaikka koko hereilläoloajan ja tehdä päätöksiä. Hänellä on luultavasti myöskin henkilöitä eli palvelijoita jotka hoitavat kaikki arkiset asiat, joten Muskille jää aikaa puhua töistä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen naapurin isäntä maaseudulta joka oli aina "töissä". Ainakin siis omien puheidensa mukaan. Kummasti se "työnteko" tuntui olevan suuremmaksi osaksi juttelua muiden kanssa ja jotain pientä näpertämistä. Maatilanpidon oli lopettanut jo vuosia aiemmin, mutta töitä tuntui silti riittävän?
Hänestä puhuttiinkin kylillä, että laiska töillään kehuu. Tämä siis 90-luvulla kun asuin maalla ja olin vielä teini.
Luulen, että Muskin työnteko on myös samanlaista. Kyllä sitä intohimostaan jaksaa puhua vaikka koko hereilläoloajan ja tehdä päätöksiä. Hänellä on luultavasti myöskin henkilöitä eli palvelijoita jotka hoitavat kaikki arkiset asiat, joten Muskille jää aikaa puhua töistä.
Joku pelle suomalaispomo kehui pari vuotta sitten tekevänsä 16h työpäiviä,tarkoitti ilmeisesti puhelimen vieressä makailua.Silti ehdotteli samoja tuntimääriä oikeisiin fyysisiin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa on olla älyttömän rikas, jos silloinkaan ei voi yhtään levätä ja nauttia rahoista? Ihan typerää minusta. Eläisin mukavasti jo parilla miljoonalla enkä tekisi töitä kuin huvikseni.
Sen takia et olekaan rikas. Elonin kaltaisille työ on elämäntapa, hän luultavasti tylsistyisi aika nopeasti jos ei tekisi töitä jatkuvasti.
Miten typerä lausahdus. Joo, sen takia että minusta miljonääri on ihan tarpeeksi rikas, en ole rikas..
Samppa teki 23h/7 päivää viikossa, mutta valitettavasti hän eli vain 30 vuotiaaksi..
Veikkaan, että tämmöiset johtajat laskee senkin työksi, kun vaikka ovat kuntoilemassa, ja joku sihteeri juoksee vierellä kirjaamassa suuria ajatuksia.
Itse kun ihan tehnyt toimistotyötä istuen liian monta tuntia, niin on verenpainetta ja kakkostyypin diabetesta. Veriarvot niin perseestä, että lääkäri kauhuissaan. Ikää 45 ja 70 kymppiseksi pitäisi jaksaa.
Maniavaiheessa melko lyhyeltä vaikuttava työpäivä.
Eihän nuo kehuskelijat töitä teekään kuin pari tuntia päivässä,työpaikalla saattavat olla.