Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elon Musk tekee 17 tunnin työpäivää 7 päivää viikossa nykyään

Vierailija
10.11.2022 |

Luulisi olevan jo terveydelle vaarallista tuollainen?

Sekä fyysisesti että henkisesti.

Tai ehkä me ihmiset ollaan vaan jotenkin erilaisia sitten?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen mielestä työnteko on ylipäätään vaarallista terveydelle, ja jää siksi makaamaan sohvalle. Töissähän joutuu tekemään jotain rahan eteen, tulee hiki ja paha mielikin vielä kun joku käskee.

Eihän nuo kehuskelijat töitä teekään kuin pari tuntia päivässä,työpaikalla saattavat olla.

Vierailija
102/108 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen naapurin isäntä maaseudulta joka oli aina "töissä". Ainakin siis omien puheidensa mukaan. Kummasti se "työnteko" tuntui olevan suuremmaksi osaksi juttelua muiden kanssa ja jotain pientä näpertämistä. Maatilanpidon oli lopettanut jo vuosia aiemmin, mutta töitä tuntui silti riittävän?

Hänestä puhuttiinkin kylillä, että laiska töillään kehuu. Tämä siis 90-luvulla kun asuin maalla ja olin vielä teini.

Luulen, että Muskin työnteko on myös samanlaista. Kyllä sitä intohimostaan jaksaa puhua vaikka koko hereilläoloajan ja tehdä päätöksiä. Hänellä on luultavasti myöskin henkilöitä eli palvelijoita jotka hoitavat kaikki arkiset asiat, joten Muskille jää aikaa puhua töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen naapurin isäntä maaseudulta joka oli aina "töissä". Ainakin siis omien puheidensa mukaan. Kummasti se "työnteko" tuntui olevan suuremmaksi osaksi juttelua muiden kanssa ja jotain pientä näpertämistä. Maatilanpidon oli lopettanut jo vuosia aiemmin, mutta töitä tuntui silti riittävän?

Hänestä puhuttiinkin kylillä, että laiska töillään kehuu. Tämä siis 90-luvulla kun asuin maalla ja olin vielä teini.

Luulen, että Muskin työnteko on myös samanlaista. Kyllä sitä intohimostaan jaksaa puhua vaikka koko hereilläoloajan ja tehdä päätöksiä. Hänellä on luultavasti myöskin henkilöitä eli palvelijoita jotka hoitavat kaikki arkiset asiat, joten Muskille jää aikaa puhua töistä.

Joku pelle suomalaispomo kehui pari vuotta sitten tekevänsä 16h työpäiviä,tarkoitti ilmeisesti puhelimen vieressä makailua.Silti ehdotteli samoja tuntimääriä oikeisiin fyysisiin töihin.

Vierailija
104/108 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa on olla älyttömän rikas, jos silloinkaan ei voi yhtään levätä ja nauttia rahoista? Ihan typerää minusta. Eläisin mukavasti jo parilla miljoonalla enkä tekisi töitä kuin huvikseni.

Sen takia et olekaan rikas. Elonin kaltaisille työ on elämäntapa, hän luultavasti tylsistyisi aika nopeasti jos ei tekisi töitä jatkuvasti.

Miten typerä lausahdus. Joo, sen takia että minusta miljonääri on ihan tarpeeksi rikas, en ole rikas..

Vierailija
105/108 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samppa teki 23h/7 päivää viikossa, mutta valitettavasti hän eli vain 30 vuotiaaksi..

Vierailija
106/108 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea undulaatit uskoo 😂

Vierailija
107/108 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tämmöiset johtajat laskee senkin työksi, kun vaikka ovat kuntoilemassa, ja joku sihteeri juoksee vierellä kirjaamassa suuria ajatuksia.

Itse kun ihan tehnyt toimistotyötä istuen liian monta tuntia, niin on verenpainetta ja kakkostyypin diabetesta. Veriarvot niin perseestä, että lääkäri kauhuissaan. Ikää 45 ja 70 kymppiseksi pitäisi jaksaa.

Vierailija
108/108 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maniavaiheessa melko lyhyeltä vaikuttava työpäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan