Mihin Tampereella syömään?
Vinkatkaa keskustan alueelta kivoja, rentoja ruokapaikkoja. Plevnaa harkitsin mutta se on niin nähty. Napoli samoin. 2h+k huonontunut. Mitä paikkoja suosittelisit?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi ravintola Heinätoria, Pyynikintorilla. Hauska vanha rakennus ja mikä sisustus! Ruoka ei todellakaan mitään ketjuravintolameininkiä.
Heinätori on ihana. Tosiaankaan ei ketjuravintola vaan oma persoonallinen kokonaisuutensa. Huolella tehtyä huippuruokaa ja loistava henkilökohtainen palvelu. Eikä koske pelkästään aikuisia; lapset saavat siellä hienoa kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi ravintola Heinätoria, Pyynikintorilla. Hauska vanha rakennus ja mikä sisustus! Ruoka ei todellakaan mitään ketjuravintolameininkiä.
Heinätori on ihana. Tosiaankaan ei ketjuravintola vaan oma persoonallinen kokonaisuutensa. Huolella tehtyä huippuruokaa ja loistava henkilökohtainen palvelu. Eikä koske pelkästään aikuisia; lapset saavat siellä hienoa kohtelua.
Juuh taidetaan jättää nää lasten "happy meal" ruokapaikat välistä. Laadukkaalle illalliselle ei kakarat kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni esim. Pancho villa ja Salud ovat aika tuttuja paikkoja monelle. En etsi fine diningia. Pispalan pulteri, Plevna. Sen tyyppisiä. ap
Kuulostaa siltä että Gastropub Tuuleensuu Hämeenpuiston kulmassa voisi olla passeli paikka. Itse ainakin oon tykänny kun pari kertaa siellä käyty, hintatasokin kohtuullinen.
juu, tuo gastropub tuulensuu voisi olla kiva paikka, ja Muusa. Neljä vuodenaikaan taitaa jo kuuden aikaan illalla olla kiinni. ap
Vierailija kirjoitti:
Napolin taso huonontunut, ap?
Voitko kertoa enemmän... Pari vuotta sitten kävin viimeksi ja oli hyvä silloin.
Kirjoitin, että 2h+k taso on huonontunut, Napoli varmaan pysynyt samana. ap
Tillikka, millainen se on? Ajateltiin joku kerta mennä.
Mites toi Napoli, onko sinne aina jonoa? Siis vkl. Joskus kuljettu ohi siitä lauantaina eri aikoihin niin jonoa.
Vierailija kirjoitti:
Mites toi Napoli, onko sinne aina jonoa? Siis vkl. Joskus kuljettu ohi siitä lauantaina eri aikoihin niin jonoa.
Joskus lounasaikaan olen käynyt ja oli pitkät jonot. Oli ikävä syödä, kun selän takana kärkkyi jo seuraava tulija. Pohdinkin, että kai siellä on jonoa perjantainakin tyuöpäivän jälkeen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh taidetaan jättää nää lasten "happy meal" ruokapaikat välistä. Laadukkaalle illalliselle ei kakarat kuulu.
Heinätori ei ole lasten "happy meal" -ruokapaikka. Se on valkoisten pöytäliinojen laaturavintola, jossa lapset syövät samaa laadukasta ruokaa kuin aikuiset. Ei kyllä ihan joka lapselle ja lapsiperheelle sovi, myönnettäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni esim. Pancho villa ja Salud ovat aika tuttuja paikkoja monelle. En etsi fine diningia. Pispalan pulteri, Plevna. Sen tyyppisiä. ap
Kuulostaa siltä että Gastropub Tuuleensuu Hämeenpuiston kulmassa voisi olla passeli paikka. Itse ainakin oon tykänny kun pari kertaa siellä käyty, hintatasokin kohtuullinen.
Ajattelin myös ehdottaa Gastropub Tuulensuuta, se on lähellä Työväen teatteriakin.
Lähellä teatteria myös, en tiedä onko hyvä
Vierailija kirjoitti:
En taida uskaltaa suositella mitään ihmiselle, jonka mielestä joku ravintola on "niin nähty".
Suosittele mulle sitten! En ole Ap, mutta myös Tampereelle tulossa. Haussa kiva konstailematon ruokapaikka keskustassa tai kävelymatkan päässä. Avoimin mielin muuten, mutta sushi ei ole mieluista. Eikä tarvita valkoisia liinoja, vaan hyvää ruokaa ja sellainen ravintola, jossa on kiva syödä ennen teatteria, eli pikaruoka ja äänekkäimmät pubit on pois laskuista.
Plevnassa ei varmaan mitään vikaa?
Kiitos jo etukäteen!
Kysyn vielä olisko jollain Tillikasta mielipidettä? Tuo Tuulensuu ilmeisesti on suositeltava? Tunnelma?
Hankala valita kun sen kolmisen kertaa vuodessa Tampereella käy, niin ei haluais hutivalintaa.
Onko mielipiteitä Tammer Bistrosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä. Ei sovi kaikille.
Onneksi Tampereeltakin löytyy ABC-ravintoloita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida uskaltaa suositella mitään ihmiselle, jonka mielestä joku ravintola on "niin nähty".
Suosittele mulle sitten! En ole Ap, mutta myös Tampereelle tulossa. Haussa kiva konstailematon ruokapaikka keskustassa tai kävelymatkan päässä. Avoimin mielin muuten, mutta sushi ei ole mieluista. Eikä tarvita valkoisia liinoja, vaan hyvää ruokaa ja sellainen ravintola, jossa on kiva syödä ennen teatteria, eli pikaruoka ja äänekkäimmät pubit on pois laskuista.
Plevnassa ei varmaan mitään vikaa?
Kiitos jo etukäteen!
Plevana on juuri tuollainen rento hyvän ruuan paikka, jolla on lisäksi oma tyyli ja persoonallisuus. Lämpimästi voin suositella sitä.
Mihin teatteriin olet menossa? Jos TTT:hen, myös Aisti on hyvä vaihtoehto.
Napolin taso huonontunut, ap?
Voitko kertoa enemmän... Pari vuotta sitten kävin viimeksi ja oli hyvä silloin.