Mistä ostat joululahjat?
Taas se aika vuodesta että olisi viisasta alkaa jo nyt miettimään lahjojen hankintaa. Silti todennäköisesti löydän itseni epätoivoisena juoksemassa kaupoissa päivää pari ennen aattoa.
Mistä kaupoista/netistä sinä ostat lahjasi? Itsellä eniten on lahjoja lähtenyt mukaan viime vuosina Tokmannilta. Siellä on niin laidasta laitaan tavaraa ja lasten lelut ja pelit huomattavasti edullisempia kuin esim. Prismassa tai CM:ssä. Netistä varmaan löytyisi vaikka ja mitä mutta se selaaminen, en jaksa. Liikaa vaihtoehtoja ja sivustoja.
Kommentit (20)
Prismoissa ja Citareissa todellakin on kallista jos ei tarjouksessa ole. Tarjoukset kylläkin on vasta joulun jälkeen. En itse hetkeen ole Tokmannilla käynyt kun on vähän syrjässä, mutta sieltä kyllä on aina käydessään tarttunut mukaan jotain pientä hyödyllistä. Sama itselläkin että viimiseen päivään tahtoo ostokset aina jäädä. Ehkä voisin kokeilla tänä vuonna tuota Tokmannia, vihaan muutenkin isoja kauppoja kierrellä. Kärkkäinen on myös hyvä.
Onneksi ei tarvi kenellekään ostaa lahjoja!
On kuule niin v i t t u naisia sukulaisia että yksikään ei ansaitse yhtään mitään...
Kiinasta on tullut tilailtua Silkkitieltä tässä vuoden aikana kaikenlaista, mitä aion antaa lahjaksi. Toimitusajat usein sen verran pitkät, että täytyy valmistautua jo hyvissä ajoin, toisaalta mulle ei ole ollut ongelma säilyttää lahjoja kuukausia (myös synttäreille).
Vierailija kirjoitti:
Kontistakin saa vaikka mitä.
Pukin kontti on kuin isän tasku - sieltä voi löytyä mitä vaan.
Katsokaa tori.fi ja huuto.net.
Paljon kaikkea kivaa myynnissä ja yhdessä postipaketissa mahtuu kulkemaan monesti useampi kohde samalla toimitusmaksulla : )
Prismasta ja varmaankin tulee tilattu jostain kärkkäiseltä, josta saa vaikka mitä. Kaupoissa kiertely on hankalaa. Tykkään rauhassa selata nettiä, miettiä rauhassa.
Itse syksyn mittaan pidän silmällä tarjouksia ym siltä varalta jos saa hyvä lahjan hankittua halvemmalla kuin mitä joulun aikaan joulun hinnoin. Lahjojen ostamisen sijannit/paikat muuten vaihtelee paljolti sen mukaan minkälaista lahjaa milläkin budjetilla lähtee hakemaan. Flying Tigerista saa hupaisia huumori lahjoja ja normalista saa ihania kosmetiikka tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvi kenellekään ostaa lahjoja!
Lähes sama. Ainoastaan 3v kummilapsi saa lahjan ja vain yhden. Olen jo kolme muuta kummilasta lahjonut aikuisiksi joten heille ei tarvitse enää mitään.Heidän kanssaan kun voi käydä syömässä tai shoppailemassa pitkin vuotta.
Olen jo kesästä asti tilaillut ympäri ämpäri nettiä milloin minkäkin mieliteon perässä, haluamiani tuotteita ei saa mistään Tokmanneista.
Jo nyt?? Minä ostin juuri viimeisen lahjan Kärkkäiseltä. Kesästä asti olen ostellut.
Sieltä, minne lahjan saajat haluavat lahjakortin (= aikuinen lapseni + puolisonsa, kummityttöni + sisaruksensa). Lisäksi miehelle muutama tuote vaatekaupasta (verkkokaupasta) + villapaita, joka on työn alla.
Useista eri nettikaupoista riippuen siitä mitä kenellekin tarvitsen. Paketit on sitten helppo työmatkalla poiketa noutamaan postista.
Vierailija kirjoitti:
Itse syksyn mittaan pidän silmällä tarjouksia ym siltä varalta jos saa hyvä lahjan hankittua halvemmalla kuin mitä joulun aikaan joulun hinnoin. Lahjojen ostamisen sijannit/paikat muuten vaihtelee paljolti sen mukaan minkälaista lahjaa milläkin budjetilla lähtee hakemaan. Flying Tigerista saa hupaisia huumori lahjoja ja normalista saa ihania kosmetiikka tuotteita.
Kuka haluaa kiinassa tehtyjä "huumorilahjoja!? Siinä ei taas paljon ekologiset asiat mieltä paina, kun ostellaan jotain sieltä lennätettyä krääsää, joka huvittaa ehkä lahjan avaamisen ajan mutta sen jälkeen lentää vaivihkaa roskiin.
Ei ole ihme, että tämä maailma hukkuu pask.aan.
En ostele lahjoja. Annan rahana jälkikasvulle niin voivat hankkia mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa kiinassa tehtyjä "huumorilahjoja!? Siinä ei taas paljon ekologiset asiat mieltä paina, kun ostellaan jotain sieltä lennätettyä krääsää, joka huvittaa ehkä lahjan avaamisen ajan mutta sen jälkeen lentää vaivihkaa roskiin.
Ei ole ihme, että tämä maailma hukkuu pask.aan.
Voi ne huumorilahjat olla hyödyllisiäkin esim ostaa tuotteesta huumori version, mikä on silti käytännöllinen kuten hauska vihko opiskelijalle tai hauska kahvimuki. Ei kukaan haluaisi tuotetta tai lahjaa ellei sille oikeasti olisi käyttöä niin miksi oikeasti hyödyttömiä asioita menisi edes ostelemaan.
Tokmanni paras ympäri vuoden. Tosin vaatteet ostan muualta.
Tokmanni on paras koska siellä alennukset mm. leluissa -30% jo viikko ennen joulua ja kun lähtöhinnatkin alemmat. Saa myös ukko auton tarvikkeet ja minä joulukoristeita, kortteja ym. halvalla. En tiedä mihin ne aina laitan kun joka joulu on uudelleen uusia koristeita. En kyllä odota koko joulua!
Kirppareilta. Paitsi aikuiselle lapselle tilaan jostain jotain, mitä toivoo tai käytän vaatekaupassa