Voi ei! Olen naimisissa ja tapasin unelmieni miehen.
Olen onnellisesti naimisissa ollut 4 vuotta. Meillä ei ole vielä lapsia.
Mieheni ei ole ns. se suuri rakkauteni. Rakastan häntä kyllä, mutta rakkautemme on nykyään enemmän toverillista kuin silloin alkuaikoina.
Nyt pelkään että tapasin sen unelmieni miehen.
Hän on lääkärini!
Jo ensi kerrasta kun näimme on ilmassa ollut sähköä. Tällaistä en ole tuntenut kenenkään muun kanssa. Siis sopisimme älyttömän hyvin yhteen.
Ulkoisesti ja sisäisesti. Siis että voi tuntea jonkun kanssa olevansa " samalla aaltopituudella" ja että tulee sellainen voimakas yhteenkuuluvuuden tunne.
Hän ei ole varattu.
Kommentit (6)
Onko vakavakin sairaus? Eihän terveet ihmiset lekurissa juokse.
Onnea vaan yritykselle.. sehän on ihan yleistä että lekuriin rakastutaan, samoin kuin muihinkin " auktoriteetteihin" .
koneella vai oletko karannut? Ulkoisesti sovitte epäilemättä yhteen - valkoinen takki ja sairaalan yöpaita KUULUVAT yhteen.
Yksityislääkäri on mutta en paljasta minkä alan.
tapasin tosi ihanan miehen ja ny ihan sekaisin.
Ja lääkärini kunnioittaa potilassuhdettaan. Ettei varmaan ikinä rupeis ehdottelemaan mitään.
Mutta jos satuttais tapaamaan jossain sattumalta vapaa-ajalla. Niin en tiedä miten sitten kävisi.
Leikittelen ajatuksella jos pystyis menemään ajassa taaksepäin ja muuttamaan jotain elämässään.
Niin menisin samalle paikkakunnalle opiskelemaan samaa alaa ja iskisin sen;-)
Mulla ei ole tapana jutella niitä naitä lääkärini kanssa ja ylensä käyn ani harvoin lääkäriä tapaamassa ;)