Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oliko Iskät tyytyäväisiä lahjoihin?

Vierailija
13.11.2006 |

Meillä ei mennyt ihan nappiin mutta onneksi lahjan voi käydä vaihtamassa (kello) (miehellekin voi ostaa näköjään väärin)

Oma isäni sai kyllä kiitettyä Paasilinnasta mutta ei tainnut piitata pahemmin kuitenkaan.

Mites teillä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli askarrellut päiväkodissa sellaisen pahvisen leikki-kravatin, etäisesti kravattia muistuttava pahvi-lätyskä, johon oli somiväreillä maalannut pilkkuja ja johon oli nidottu sellaiset kiinnitys-narut :D

ihan mahtava! isä oli mielissään :D

Vierailija
2/7 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin vain makeisia ja annoin pussientyhjennystä. Uskon että oli tyytyväinen, tärkeintähän on ne pienet halivat kädet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ja kuopus olivat tehneet koulussa ja päiväkodissa kivat kortit. Kuopuksen lahja oli isänpäiväaamiainen päiväkodissa perjantaina. Esikoinen taas konsertoi orkesterinsa kanssa isänpäiväkonsertin viikolla.

Keskimmäinen oli tehnyt kortin ja huovuttanut avaimenperän, joka on nyt iskällä käytössä.

Mä ostin hupailuna miehelle sukat ja parit vihjailevat kalsarit. Eihän isänpäivä ole mitään ilman sukka ja kalsaripakettia :)

Vierailija
4/7 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin kirjan ja DVD-leffan, molemmista tykkäsi ihan pipona. Lapsi 1 v maalasi isänpäiväkortin.

Vierailija
5/7 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä annoin lahjakortin.

oli tyytyväinen :)

Vierailija
6/7 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsi myös lapsen askartelemasta kortista.

Vierailija
7/7 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pahvisen kravatin jossa olipaljetteja ja isi piti ylpeenä kravattia kaulassa koko päivän. Samainen lapsi oli tehnyt myös koristellun tulitikkurasia. Esikoinen oli eskarissa leiponut hannatädinkakkuja ja askarrellut niille hienon rasia. Keksit maistui hyvin isille. Sai myös esikoisen tekemän hienon kortin ja kuopuksen tekemän kortin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan